goud en zilver gevonden zonder detector
Beste forum leden,
Er moet een me iets van het hart waarvan sommige zullen zeggen, "bemoei jij je met je eigen zaken".
Van de week zag de mooie foto's van de vitrine van keossvin (Kevin) die om te kwijlen waren en de reactie van forumleden die ook hun vitrine zullen/willen laten zien.
Toen het kwijlen over was bedacht ik me dat hij een verschrikkelijk groot risico nam om mensen uit te nodigen die hij niet in huis wilt hebben.
Toen heb ik hem een PB gestuurd met het risico wat hij neemt om dit alles uitgemeten op het forum te zetten omdat er mensen zijn die zonder detector zoeken
en binnen vijf minuten meer vinden dan iemand met een detector in jaren, en aangeraden om zijn bericht te verwijderen wat hij inmiddels heeft gedaan.
Er zijn voorbeelden genoeg van mensen die hun huis worden uitgelokt en bij terug komst een lege vitrine hebben, of je moet zo beveiligd zijn als Fort Nox.
Vergeet één ding niet, "je kan een item maar één keer vinden en weg is weg.
En iedereen wil zijn dingen/vondsten laten zien op het forum en iedereen groeit van de reacties er op, ook ik

.
Er zullen forumleden zijn die dat het een beetje overdreven vinden, oké maar het bovenstaande verhaal moet je dan maar een paar keer lezen zodat het kan indalen.
Doe je voordeel er mee en blijf zoeken.
Sorry voor de bemoeizucht
Gr,
Cees