|
|
|
|
|
|
Het is nu 20 apr 2026, 05:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Lekker weer en mooie knopen
| Auteur |
Bericht |
|
snoekbaars
|
 Lekker weer en mooie knopen
Al jaren hoop ik een lantaarnknoop te vinden en vanmiddag kwam er een uit de grond. Het oogje ontbreekt maar het openwerkte gedeelte is gelukkig compleet. Mijn vader vond eerder op de middag de fraaie staafknoop. Het is niet vaak dat we zulke mooie knopen vinden. Betuwevondsten gr, Snoekbaars
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 01 nov 2021, 19:04 |
|
 |
|
Hans1971
|
 Re: Lekker weer en mooie knopen
ahh, jammer van dat lantaarnknoopje. Had een mooie geweest. Worden niet veel gevonden, zoek mijn eerste ook nog steeds
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 01 nov 2021, 19:17 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28320 Woonplaats: Kerkrade
|
Hans1971 schreef: ahh, jammer van dat lantaarnknoopje. Had een mooie geweest. Worden niet veel gevonden, zoek mijn eerste ook nog steeds inderdaad, ook de rest is mooi. Heb ze vaker gevonden Hans, als ik ze vind stuur ik je een op Gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 01 nov 2021, 19:21 |
|
 |
|
Hans1971
|
Coinhunter Chris schreef: Hans1971 schreef: ahh, jammer van dat lantaarnknoopje. Had een mooie geweest. Worden niet veel gevonden, zoek mijn eerste ook nog steeds inderdaad, ook de rest is mooi. Heb ze vaker gevonden Hans, als ik ze vind stuur ik je een op Gr Chris  Nee, niet opsturen hoor Chris. Moet hem zelf vinden, anders is het niet echt. Leidse loden mag altijd opgestuurd worden 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 02 nov 2021, 12:33 |
|
 |
|
snoekbaars
|
Bedankt voor de reacties. Wellicht ligt er daar ook nog een hele. Gr Snoekbaars
|
| 03 nov 2021, 17:30 |
|