|
|
Het is nu 04 maart 2026, 09:27
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 25 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Magneetstok gemaakt
Beste medezoekers,
Vandaag heb ik een magneetstok gemaakt. Eerst naar de praxis en het volgende gekocht.
* Twee moeren M10 * Twee ringen M 10 * Een koppel stuk voor draadeind * Twee stukken draadeind van een meter(totaal dus twee meter). * Een cv buis van twee meter.
Totaal aan kosten € 20,01,-
En zie hier het resultaat.
Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 16 jun 2009, 16:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Magneetstok gemaakt
mooi man nu nog een sloot vol met kanonkogels
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 jun 2009, 17:22 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: mooi man nu nog een sloot vol met kanonkogels Waarom denk jij dat ik hem gemaakt heb? Dagobert
|
| 16 jun 2009, 17:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja niet voor jan met ze lange naam echt je heb hem echt goed gemaakt
|
| 16 jun 2009, 17:34 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Neem je een kraantje mee? 
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 16 jun 2009, 17:42 |
|
 |
|
dagobert
|
FAR BEYOND DRIVEN schreef: Neem je een kraantje mee?  Nee. Ik ga vanuit een bootje. Het geheel is wel wat zwaar maar dan hoef ik ook niet zo veel kracht te zetten om de magneet de modder in te werken. Voorwerpen die zwaar zijn moet ik dan toch even flink tillen Maar het komt allemaal goed. Mijn maatje(geen hobbyist) heeft een roei bootje met motor. Gaan Donderdag de hele dag het water op. Dagobert
|
| 16 jun 2009, 17:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dat word weer lachten dan super veel succes
|
| 16 jun 2009, 17:55 |
|
 |
|
FAR BEYOND DRIVEN
|
Succes donderdag en haal er wat moois uit! 
_________________ Omdat archeologie een verhaal vertelt.
|
| 16 jun 2009, 17:57 |
|
 |
|
bikernico
|
Mooi stok Dagobert Misschien kun je het wel combineren met een friesesport  groeten Nico
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 16 jun 2009, 18:57 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Gerard,. Ik wist wel dat je het kon,..yes,.. goed gedaan kerel,..  weer 20 euries naar de mallemiezen,. het hele kindergeld naar de klo....,.. grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 16 jun 2009, 20:27 |
|
 |
|
speerpunt
|
|
| 16 jun 2009, 20:34 |
|
 |
|
viros
|
|
| 16 jun 2009, 20:42 |
|
 |
|
dagobert
|
Dank je wel mannen voor de reacties. Ben er heel wijs mee en ga hem Donderdag uit proberen vanuit een bootje. Het water is daar gelukkig niet zo heel diep dus maak jullie geen zorgen,......Tenminste,dat denk ik??? @Bert, Geld moet rollen. Anders hadden ze het wel vierkant gemaakt. Dagobert
|
| 16 jun 2009, 20:54 |
|
 |
|
Ambianii
|
ik snap wel de gedachte...de beste voorwerpen en oudste...liggen DIIEEEEPPPPPP 
|
| 16 jun 2009, 21:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: Dank je wel mannen voor de reacties. Ben er heel wijs mee en ga hem Donderdag uit proberen vanuit een bootje. Het water is daar gelukkig niet zo heel diep dus maak jullie geen zorgen,......Tenminste,dat denk ik??? @Bert, Geld moet rollen. Anders hadden ze het wel vierkant gemaakt. Dagobert h nee dagobert je zegt het verkeerd het gaat zo Geld moet rollen.daar om is het rond maar het heeft ook 2 platte kanten daar op kan het rusten als het naar bij mijn rust is het goed ja ja je kan nog wat leren van de ed 
|
| 16 jun 2009, 22:07 |
|
 |
|
dagobert
|
de ed schreef: dagobert schreef: Dank je wel mannen voor de reacties. Ben er heel wijs mee en ga hem Donderdag uit proberen vanuit een bootje. Het water is daar gelukkig niet zo heel diep dus maak jullie geen zorgen,......Tenminste,dat denk ik??? @Bert, Geld moet rollen. Anders hadden ze het wel vierkant gemaakt. Dagobert h nee dagobert je zegt het verkeerd het gaat zo Geld moet rollen.daar om is het rond maar het heeft ook 2 platte kanten daar op kan het rusten als het naar bij mijn rust is het goed ja ja je kan nog wat leren van de ed  Ik leer weer elke dag van jou Ed. Ben blij dat jij ook op dit forum zit tussen al die ezels. Dagobert
|
| 16 jun 2009, 22:12 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
dagobert schreef: Dank je wel mannen voor de reacties. Ben er heel wijs mee en ga hem Donderdag uit proberen vanuit een bootje. Het water is daar gelukkig niet zo heel diep dus maak jullie geen zorgen,......Tenminste,dat denk ik??? @Bert, Geld moet rollen. Anders hadden ze het wel vierkant gemaakt. Dagobert Maar goed ook Ducky,.. twas maar een grapje,.. grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 16 jun 2009, 22:13 |
|
 |
|
dagobert
|
bertoninus schreef: dagobert schreef: Dank je wel mannen voor de reacties. Ben er heel wijs mee en ga hem Donderdag uit proberen vanuit een bootje. Het water is daar gelukkig niet zo heel diep dus maak jullie geen zorgen,......Tenminste,dat denk ik??? @Bert, Geld moet rollen. Anders hadden ze het wel vierkant gemaakt. Dagobert Maar goed ook Ducky,.. twas maar een grapje,.. grt bert Dat weet ik. Ik ben DeEd niet,........whahahahah Dagobert
|
| 16 jun 2009, 22:14 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: de ed schreef: dagobert schreef: Dank je wel mannen voor de reacties. Ben er heel wijs mee en ga hem Donderdag uit proberen vanuit een bootje. Het water is daar gelukkig niet zo heel diep dus maak jullie geen zorgen,......Tenminste,dat denk ik??? @Bert, Geld moet rollen. Anders hadden ze het wel vierkant gemaakt. Dagobert h nee dagobert je zegt het verkeerd het gaat zo Geld moet rollen.daar om is het rond maar het heeft ook 2 platte kanten daar op kan het rusten als het naar bij mijn rust is het goed ja ja je kan nog wat leren van de ed  Ik leer weer elke dag van jou Ed. Ben blij dat jij ook op dit forum zit tussen al die ezels. Dagobert bijna 1000 ezels zijn lid van het forum en er zijn 2 die heel slim zijn
|
| 16 jun 2009, 23:31 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hoi Gerard, das een mooie stok  , ik ben benieuwd wat je ermee meer gaat vinden. groeten, Mart
|
| 17 jun 2009, 00:41 |
|
 |
|
aureum
|
een Eend en een stok....hahahhahaha een stokEend.... hoop dat ie werk....en dat je er fijne dingen mee uit de sloot trekt mvg leon 
|
| 17 jun 2009, 01:34 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik heb ook zo mooie stok 
|
| 17 jun 2009, 12:20 |
|
 |
|
bikernico
|
Hoi Dagobert Hoe ging het zoeken met je magneet stok, nog wat moois uit het water getrokken gr Nico
|
| 19 jun 2009, 18:31 |
|
 |
|
dagobert
|
bikernico schreef: Hoi Dagobert Hoe ging het zoeken met je magneet stok, nog wat moois uit het water getrokken gr Nico Het enige wat het opgeleverd heeft is tot nu toe een kanonkogel(heel mooi natuurlijk). En ik dacht ook een klein kanon te hebben gevonden maar dit bleek een stuk waterleiding klem te zijn. Volgende keer weer op pad met de stok. Maar gebruiken zou je hem in de praktijk niet zo vaak doen. Dagobert
|
| 19 jun 2009, 18:37 |
|
 |
|
bikernico
|
Thanks voor je reactie dagobert kanonskogel is toch super Heb je er nog een fototje van gr Nico
|
| 19 jun 2009, 19:31 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 25 berichten ] |
|