|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 01:44
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Joneskuh
Geregistreerd: 02 nov 2020, 20:18 Berichten: 352 Woonplaats: Maastricht
|
 Grondbalancering
Goedemiddag,
Ik heb een algemeen vraagje over de grondbalancering en hoeveel belang jullie hieraan hechten.
Bij mijn XP Orx staat de beginwaarde op 88, welke ik meestal gebruik bij het zoeken.
Wanneer de door de Orx berekende waarde tussen de 80 en 88 ligt, zet ik hem wel eens op deze waarde vast. Wanneer hij onder de 80 duikt, geeft dat een, voor mijn gevoel, onrustig en veelal zingend geluid.
Hoe doen jullie dat ? Zoeken jullie ook op de lagere grondwaarden en passen jullie dan andere indicatoren zoals bv de gevoeligheid aan ?
Groeten, Roger
_________________ Zoekt met de XP Orx of Equinox 800
|
| 09 aug 2024, 13:14 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 410 Woonplaats: Fryslan
|
 Re: Grondbalancering
Ik gebruik een deus 2 en doe/check altijd de grondbalance soms is het 84 en soms 87 Ik ga lopen op wat hij aangeeft. als ik van veld wissel of zie dat de grond anders is tijdens het zoeken (wellicht heeft men grond gestort of vermengd) dan doe ik wederom een balance check
groet: Anne
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 09 aug 2024, 13:50 |
|
 |
|
Joneskuh
Geregistreerd: 02 nov 2020, 20:18 Berichten: 352 Woonplaats: Maastricht
|
 Re: Grondbalancering
Dank voor je reactie Anne,
Gisteren kwam de grondbalans vaak rond de 75 uit. Wat doe je dan ? Volg je de detector dan ook ? Of heb jij, gezien de reactie, nooit zulke lage waarden ?
gr, Roger
_________________ Zoekt met de XP Orx of Equinox 800
|
| 09 aug 2024, 14:40 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|