|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 16 berichten ] |
|
houd de foto's mooi overzichtelijk en klein.
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 houd de foto's mooi overzichtelijk en klein.
hoi forun leden heb het al 1000 keer gevraagd houdt de foto's klein in een normale grote zodat deze in het venter past!!! een grote foto geeft niet altijd meer detail, doordat deze veel te groot is zie je veel minder. kijk naar dit voorbeeld  waardoor je het niet ziet in ene oogopslag op de PC doe je bv met paint of een andere bewerking programma. lukt het niet vraag het aan je kinderen of iemand die er handig in is en het je leren kan. op je mobiel druk je op het potlood zie mijn voorbeeld hoe de foto's zouden moeten zijn.alvast bedankt voor de moeite ne voor het begrip gr Chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 03 dec 2025, 15:54 |
|
 |
|
cees1955
|
 Re: houd de foto's mooi overzichtelijk en klein.
En op een neutrale achtergrond want ik heb niks met handen van iemand anders en berichten met items in een hand sla tegenwoordig over Gr, Cees 
|
| 03 dec 2025, 17:15 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
via mobieltje heb je dat niet, maar komen jouw foto's opeen P C scherm, dan passen deze niet meer in het venster. op je mobieltje moet naar je bestanden gaan en dan op het potloodje klikken, dan kun je foto bijsnijden zodat je bv geen handen of onnodige achtergrond hebt. nee we kunnen er we helaas verder niet veel aandoen ben ik bang, of is er iemand hier die meer verstand van heeft ???????gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 03 dec 2025, 23:09 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Inzenders blijken hardleers helaas, zie mijn onderstaande topic. viewtopic.php?f=497&t=127803Adri
|
| 04 dec 2025, 10:51 |
|
 |
|
cees1955
|
Ach Adri het is verspilde moeite Nu heb ik het ook al een paar keer aangegeven en het helpt niets. Ik ben niet geïnstalleerd in iemands handen of vingers Tegenwoordig sla ik die berichten met handen over Ik doe mij stinkende best om goede foto's te plaatsen dus dan mag ik van andere dat ook verwachten en eigenlijk zou bodemvondstenwereld ze moeten verwijderd Zal een kansloze missie zijn Gr, Cees 
|
| 04 dec 2025, 11:10 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Jou foto's zien er altijd prachtig uit Cees  , daar mogen ze een voorbeeld aan nemen. Adri
|
| 04 dec 2025, 12:05 |
|
 |
|
cees1955
|
Adri Pieck schreef: Jou foto's zien er altijd prachtig uit Cees  , daar mogen ze een voorbeeld aan nemen. Adri  Adri maar dat komt omdat ik in den beginne commentaar kreeg op mijn foto´s want die waren te groot en met proberen en doen krijg je een goed resultaat Ergens is het wel knap om met één hand je item vast te houden en met de andere een foto te maken, mij lukt dat voor geen meter En waarom moet je een item in je hand fotograferen Gr, Cees 
|
| 04 dec 2025, 12:34 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
cees1955 schreef: Adri Pieck schreef: Jou foto's zien er altijd prachtig uit Cees  , daar mogen ze een voorbeeld aan nemen. Adri  Adri maar dat komt omdat ik in den beginne commentaar kreeg op mijn foto´s want die waren te groot en met proberen en doen krijg je een goed resultaat Ergens is het wel knap om met één hand je item vast te houden en met de andere een foto te maken, mij lukt dat voor geen meter En waarom moet je een item in je hand fotograferen Gr, Cees  Soms is de enige manier om nog iets van detail te zien op een gevonden voorwerp (een sleets muntje of zo), het in de handhouden voor de foto en buiten spelen met het licht. Dan voor mij liever een foto met enig detail en een lelijke hand dan iets waar je niets op ziet met een mooie neutrale achtergrond.
_________________ Groet, Godfried
|
| 07 dec 2025, 18:32 |
|
 |
|
Kadan
|
Dutchdetectorist schreef: Soms is de enige manier om nog iets van detail te zien op een gevonden voorwerp (een sleets muntje of zo), het in de handhouden voor de foto en buiten spelen met het licht. Dan voor mij liever een foto met enig detail en een lelijke hand dan iets waar je niets op ziet met een mooie neutrale achtergrond. Precies +1 Soms is het spelen met glijlicht dan nog alleen een optie.
|
| 07 dec 2025, 19:33 |
|
 |
|
cees1955
|
Pure onzin want een fotograaf maakt ook zijn opnames niet in een hand. En waarom lukt het mij dan wel om een goede foto te plaatsen ? Dus items op je hand fotograferen is een puur cul verhaal. Ik sla ze lekker over want dien eens zo'n foto in bij PAN maar daar hebben ze nooit van gehood  rd. En ik heb mijn tijd wel gehad op bodemvondsten wereld ik doneer voor anderen die geen € vrijwillige bijdrage storten Gr, Cees 
|
| 07 dec 2025, 20:48 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
cees1955 schreef: Pure onzin want een fotograaf maakt ook zijn opnames niet in een hand. En waarom lukt het mij dan wel om een goede foto te plaatsen ? Dus items op je hand fotograferen is een puur cul verhaal. Ik sla ze lekker over want dien eens zo'n foto in bij PAN maar daar hebben ze nooit van gehood  rd. En ik heb mijn tijd wel gehad op bodemvondsten wereld ik doneer voor anderen die geen € vrijwillige bijdrage storten Gr, Cees  daar heb je EEN punt Cees, ik kan er zo de stekker uittrekken Cees, PAN krijgt elk jaar miljoenen belastinggeld van de staat , WIJ NIET IK BAAL OOK ALS EEN STEKKER VAN DIE GASTEN DIE NOG BEROERD ZIJN OM PAAR EUROS OVER TE MAKEN OM 'ONS FORUM" TE ONDERSTEUNEN. WEER REKENING VAN BIJNA 800 EURO BETAALD, DAT BEDRAG IS JAARLIJKSE BEDRAG OM BODEMVONDSTENWERELD IN DE LUCHT TE HOUDEN INCLUSIEF HET UURLOON VAN DE STORING VAN LAATST OP TE LOSSEN!!! WEET JE HOEVEEL EIGEN GELD IK ERIN HEB ZITTEN MAAR IK WEET DAT ER GENOEG MENSEN ELKE DAG WEER GENIETEN OM BVW TE BEZOEKEN, HET IS EEN DEEL VAN LEVEN GEWORDEN, ANDERS WAS DE STEKKER ER AL UITGETROKKEN, OOK GEZIEN DE MENSEN DIE NOG NOOIT EEN EURO HEBBEN GEDONEERD OM WELKE REDEN DAN OOK ??????? DAT LAAT ZIEN WIE JE BENT EN ALLEEN DE ZON GAAT KOSTELOOS ELKE DAG WEER OPNIEUW OP!!!
|
| 07 dec 2025, 22:12 |
|
 |
|
Kadan
|
Heb geld overgemaakt maar wordt niet vermeldt. Tja hoeft ook niet. Heb m'n bijdrage geleverd aan dit mooie forum. 
|
| 07 dec 2025, 23:17 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Kadan schreef: Heb geld overgemaakt maar wordt niet vermeldt. Tja hoeft ook niet. Heb m'n bijdrage geleverd aan dit mooie forum.  dank je wel Christiaan met de tijd maakt de penningmeester een overzicht dat openbaar wordt vertoont in ene overzicht gr Chris 
|
| 08 dec 2025, 16:46 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
Is het misschien een idee om betalende leden een extra logootje/smiley of zoiets te geven? Als dat bij ieder bericht van een forumlid zichtbaar is, wil iedereen zo'n ding.
_________________ Groet, Godfried
|
| 09 dec 2025, 16:19 |
|
 |
|
cees1955
|
Dutchdetectorist schreef: Is het misschien een idee om betalende leden een extra logootje/smiley of zoiets te geven? Als dat bij ieder bericht van een forumlid zichtbaar is, wil iedereen zo'n ding. Dat hoeft ook weer niet maar het zou iedereen sieren als hij/zij een donatie aan dit mooie forum doet. Zelf geven wij jaarlijks € 25,00 van ons pensioen geld  en we zijn er blij mee B met haar beeldjes en ik met de determinatie van de detector vondsten Kijk dat wat Chris voorstelt van € 2,00 vind ik zielig want aan vuurwerk werd/wordt kapitalen uitgegeven. Als dit gaat verdwijnen zijn we ineens allemaal in tranen Prettige feestdagen en een gezond 2026 Gr, Cees 
|
| 09 dec 2025, 18:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Die 2 euro in een understatement Cees, een gebaar vsn goodwill
|
| 09 dec 2025, 19:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 16 berichten ] |
|