|
|
|
|
|
|
Het is nu 10 mei 2026, 18:04
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1531 Woonplaats: West-Brabant
|
 Romeins muntje?
Diameter: 12 mm Gewicht (massa): volgt Metaal:koperlegering Deze munt post ik voor een kennis, hopelijk zie ik de munt binnenkort en dan zal ik hem wegen en betere foto's maken maar we zijn natuurlijk erg benieuwd Hij hoopt gezien de locatie erg op Romeins en daar weet ik te weinig van maar ik heb het idee dat ik een dergelijke munt wel eens hier voorbij heb zien komen. Het lijkt een zittend figuur links onder, andere zijde linksboven een letter c en wat lijnen. Wellicht te weinig aanknopingspunten nog zichtbaar, maar heb beloofd het hier na te vragen. Bedankt voor het kijken.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 08 mei 2026, 20:32 |
|
 |
|
Bodemvondstenwereld
|
 Romeins muntje?
De uiteindelijke determinatie zal op deze plek komen te staan.
(Dit bericht is automatisch door Bodemvondstenwereld gegenereerd).
|
| 08 mei 2026, 20:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Romeins muntje?
Schoon maken Zo ziet niemand wat Succes.
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 mei 2026, 21:53 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28372 Woonplaats: Kerkrade
|
Kan er nu nog geen uitsluitsel over geven, zit niet achter de pc , morgen kijk ik eens in mijn archief en eventuele sites kijken Een zitten figuur link onder op het muntje is wel herkenbaar en ik weet dat die bestaan. Dus nog effe geduld, morgen hoopbik merr te kunnen vertellen. Gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 mei 2026, 22:24 |
|
 |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1531 Woonplaats: West-Brabant
|
Bedankt alvast, dat geeft hoop, vinder is erg benieuwd en ik ook, vind ze hier zelf niet.
|
| 08 mei 2026, 22:51 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|