|
|
|
|
|
|
Het is nu 26 jun 2026, 21:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Vuursteen ....nog een keer proberen .
| Auteur |
Bericht |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7120 Woonplaats: Silversun
|
 Vuursteen ....nog een keer proberen .
Materiaal:vuursteen Afmeting:23x 13 mm 5 mm dik Gewicht:nvt Beschrijving van het voorwerp: stug blijven volhouden moet toch een keer lukken 1.000.000.000.000.000.000.000.kiezel stenen en nu twee stukjes vuursteen gevonden op historische plek . Zal het ????????? Bvd Niels
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 26 jun 2026, 16:45 |
|
 |
|
de munte
Geregistreerd: 28 okt 2014, 00:28 Berichten: 5672
|
 Re: Vuursteen ....nog een keer proberen .
Afgebroken klingetje
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 26 jun 2026, 17:12 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11212 Woonplaats: Maastricht
|
 Re: Vuursteen ....nog een keer proberen .
Denk het ook. 
|
| 26 jun 2026, 17:14 |
|
 |
|
Roelie
Geregistreerd: 28 okt 2015, 17:11 Berichten: 685
|
 Re: Vuursteen ....nog een keer proberen .
Niks mis mee, slagbult aanwezig. Leuke (gebroken) kling.
|
| 26 jun 2026, 18:07 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7120 Woonplaats: Silversun
|
 Re: Vuursteen ....nog een keer proberen .
Thanks mannen  Nu maar even wachten op de volgende regen bui want dit heide gebied ligt op een flinke bult met veel geulen . Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 26 jun 2026, 18:41 |
|
 |
|
Adri Pieck
Geregistreerd: 17 nov 2008, 22:50 Berichten: 3154
|
 Re: Vuursteen ....nog een keer proberen .
Beste Niels, je ga mij toch niet vertellen dat je vandaag op de heide gelopen heb. Adri
|
| 26 jun 2026, 19:12 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7120 Woonplaats: Silversun
|
 Re: Vuursteen ....nog een keer proberen .
Ikke wel heerlijk zweten enne ik heb geen tuin die ik moet schoffelen dus dan maar de hei Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 26 jun 2026, 20:17 |
|
 |
|
huntius
Geregistreerd: 26 aug 2008, 21:16 Berichten: 4419
|
 Re: Vuursteen ....nog een keer proberen .
Dat lijkt er erg veel op Lekker Niels Herr Hunt 
|
| 26 jun 2026, 20:33 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: not en 6 gasten |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|