|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 sep 2026, 09:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Gierigegoudzoeker
|
 Klepelsyndroom
Ik weet niet waar dit topic moet staan maar ik heb een determinatie gevonden van jullie klepel / pannenhengseltje. Ooit al benoemd op PP. Ik heb er een extacte match bij gevonden.
Als jullie bewijs willen heb ik een vondst liggen met context waardoor deze determinatie hard gemaakt kan worden. Zal het later opzoeken.
Zie ook reactie nummer 4.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
Laatst bijgewerkt door Gierigegoudzoeker op 01 sep 2026, 11:14, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 01 sep 2026, 10:35 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
 Re: Klepelsyndroom
Ik denk een strijkbout. Adri
|
| 01 sep 2026, 10:48 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
Adri Pieck schreef: Ik denk een strijkbout. Adri 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 01 sep 2026, 11:05 |
|
 |
|
Gierigegoudzoeker
|
Er konden maximaal maar 3 fotos worden toegevoegd en moest zoeken naar de foto. Zie alhier! Gaat om het staafje. Die worden normaliter altijd zonder context gevonden.
En heb na jaren zoeken een exacte match kunnen vinden.
Het betreft een UFO wat natuurlijk nu geen UFO meer is. Deze Determinatie is van 2019 - 2020 en gemaakt door Hielke van PP maar nog nooit hard kunnen maken.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 01 sep 2026, 11:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Leuk dat je het nog is zeg.Is al een paar jaren geleden al opgelost die stang. Zijn beter foto s van succes ps inderdaad van zo strijkbout gr 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 03 sep 2026, 23:16 |
|
 |
|
Gierigegoudzoeker
|
de ed schreef: Leuk dat je het nog is zeg.Is al een paar jaren geleden al opgelost die stang. Zijn beter foto s van succes ps inderdaad van zo strijkbout gr  Ja een paar jaren geleden ja. Komt voort uit mijn topic. Dat staat ook hierboven. Dat mensen determinaties kopieren is normaal. Alleen jammer dat men niet weet waar het weg komt. Het was Hielke van PP die de determinatie had gedaan opvolgend na mijn vondst in 2 delen. Zonder die 2 delen had niemand het hard kunnen maken en bleef het een UFO. Dat is wat ik hier probeer te schrijven.
|
| 04 sep 2026, 08:15 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|