VERHUIZING BODEMVONDSTENWERLD IN UITVOERING!!!
Beste leden
zoals jullie allemaal hebben kunnen ervaren en zien dat 'ons forum" piept en kraakt
maar ik heb goed nieuws
het oude forum draait op een oude versie van PHPBB en "de oude' hoster heeft verzuimt om nieuwe updates en software te maken door onkunde!!! ook speelt mee dat degene die server onderhield zich ziek had gemeld waardoor grote onvrede is ontstaan met zijn werkgever, maar ik vind dat dit alles geen excuus had moeten zijn, we hebben altijd netjes en op tijd betaald, een behoorlijk bedrag mag ik wel stellen!!!
jarenlang betaald op tijd, ook nog betalen voor de fouten op hun eigen server!!!
alle bestanden en data worden overgezet op een nieuwe en moderne versie van PHPBB, deze opzet vergt veel tijd en moeite om alles over te zetten zonder dat iets verloren gaat!!!
een groot voordeel is dat ik de huidige hoster nader en persoonlijk heb mogen kennen leren en hij komt ook uit Kerkrade, dat is een voordeel voor mj.
bij problemen is indirect communicatie onderling belangrijk!!!
hij zal een heel nieuw forum bouwen, hoe dat uit komt te zien is voor mij nog een verassing!!!
hij zal alles uitvoering testen voor dat het nieuwe forum online komt.
de geschatte werkzaamheden zullen 2a3 weken in beslag nemen, dus mannen, nog heel effe geduld
tot die tijd excuses voor het ongemak in wat het huidige forum met zich meebrengt!!! tot die tijd blijf het huidige forum uiteraard online!!!
gr Chris namens beheer

en groeten van medeoprichter Johan Langelaar alias bubba

PS, ik wil ook Chris Korteweg, Peter alias pjottrr en Tom alias Thijs voor de geboden hulp en suggesties