BODEMVONDSTENWERELD wens iedereen een voorspoedig en gelukkig 2026 met vele mooie vondsten toe.
HALLO BESTE LEDEN!!!
mogelijk zullen ook wel andere zijn die ook een thread willen starten met de beste wensen voor 2026
hierbij wil ik voor iedereen spreken die ook maar
verbonden is met
"BODEMVONDSTENWERELD = "ONS FORUM" hoe klein of hoe groot die betrokkenheid ook maar mag zijn.
Wens iedereen een
GELUKKIG & VOORSPOEDIG 2026 en dat hij/zij van kommer en leed bespaard zullen blijven ook voor jullie naaste en dierbare!!!
Verder wens ik dat jullie deze prachtige hobby nog zeer lange tijd mogen uitoefenen en dat jullie allen beloont worden om een toppertje uit de grond te halen

en dat weer wat dingentjes van jullie verlanglijstje doorgestreept kunnen worden
Wat we
prijzen en ook typisch voor
"BODEMVONDSTENWERELD" is dat we
solidair zijn met iedereen die het op de een of andere manier moeilijk heeft of gehad d.m.v.
ziekten/overlijden/familieomstandigheden en andere redenen..Er staan mooie vondsten op
"ons forum" ,maar deze prachtige dingen kunnen het bijlange niet
winnen van het
bovengenoemde.
bij deze:laten we onze overledenen herdenken die in 2025

die van 'ons' heen gingen
Vergeten moeten we ook niet dat we elk mens in zijn waarde moeten houden en netjes en gepast met mekaar om moeten gaan, dus
normen en waarden respecteren!!! ,
"ons forum" is niet bedoeld om onderlinge strijd uit te vechten
Jongens wat zijn er prachtige dingen geplaatst in
2025 , laten we hopen dat in
2026 net zo het geval zal zijn, of nog beter zelfs en de forumleden blijven steunen die het moeilijk hebben
Zo wat een preek weer

, maar bij deze gelegenheid wil ik héél graag van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te
bedanken die het mogelijk hebben gemaakt en
belangenloos dat
"BODEMVONDSTENWERELD" zo
succesvol kon zijn
Dus
beheer ,
moderatorteam ,
penningmeester ,
erenleden ,
forumjoker en
de leden bedankt voor jullie bijdragen
Tenslotte wil ik iedereen bedanken voor de sponsering ,de geldbedragen en de veilingen t.b.v.
"forumkast" , die zorgen er ook namelijk bij dat we onbezorgd kunnen blijven draaien, we hopen ook in
2026op jullie steun
Het aller belangrijkste is lekker gezond blijven,
daar kan geen enkele vondst aan tippen
Mogelijk zien we jullie vondsten live op onze zoekdag die we weer proberen te organiseren in 2026 , of natuurlijk weer op "ons forumfeest" dat meer prioriteit heeft dan de eerder genoemde 'zoekdag'
Met vriendelijk groeten Chris/Vincent namens beheer & 't team BVW