Logo
Het is nu 03 maart 2026, 15:15

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
 BODEMVONDSTENWERELD wens iedereen een voorspoedig en gelukkig 2026 met vele mooie vondsten toe. 
Auteur Bericht
Beheerder

Antwoord met een citaat
Bericht BODEMVONDSTENWERELD wens iedereen een voorspoedig en gelukkig 2026 met vele mooie vondsten toe.
HALLO BESTE LEDEN!!!

mogelijk zullen ook wel andere zijn die ook een thread willen starten met de beste wensen voor 2026 hierbij wil ik voor iedereen spreken die ook maar verbonden is met "BODEMVONDSTENWERELD = "ONS FORUM" hoe klein of hoe groot die betrokkenheid ook maar mag zijn.

Wens iedereen een GELUKKIG & VOORSPOEDIG 2026 en dat hij/zij van kommer en leed bespaard zullen blijven ook voor jullie naaste en dierbare!!!

Verder wens ik dat jullie deze prachtige hobby nog zeer lange tijd mogen uitoefenen en dat jullie allen beloont worden om een toppertje uit de grond te halen :ls en dat weer wat dingentjes van jullie verlanglijstje doorgestreept kunnen worden :oooo :oooo :oooo

Wat we prijzen en ook typisch voor "BODEMVONDSTENWERELD" is dat we solidair zijn met iedereen die het op de een of andere manier moeilijk heeft of gehad d.m.v. ziekten/overlijden/familieomstandigheden en andere redenen..Er staan mooie vondsten op "ons forum" ,maar deze prachtige dingen kunnen het bijlange niet winnen van het bovengenoemde.

bij deze:laten we onze overledenen herdenken die in 2025 :as die van 'ons' heen gingen

Vergeten moeten we ook niet dat we elk mens in zijn waarde moeten houden en netjes en gepast met mekaar om moeten gaan, dus normen en waarden respecteren!!! , "ons forum" is niet bedoeld om onderlinge strijd uit te vechten :lo

Jongens wat zijn er prachtige dingen geplaatst in 2025 , laten we hopen dat in 2026 net zo het geval zal zijn, of nog beter zelfs en de forumleden blijven steunen die het moeilijk hebben :goezo:

Zo wat een preek weer :07 , maar bij deze gelegenheid wil ik héél graag van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die het mogelijk hebben gemaakt en belangenloos dat "BODEMVONDSTENWERELD" zo succesvol kon zijn :10

Dus beheer , moderatorteam , penningmeester , erenleden , forumjoker en de leden bedankt voor jullie bijdragen :uu :uu :uu :uu :uu

Tenslotte wil ik iedereen bedanken voor de sponsering ,de geldbedragen en de veilingen t.b.v. "forumkast" , die zorgen er ook namelijk bij dat we onbezorgd kunnen blijven draaien, we hopen ook in 2026op jullie steun :uj

Het aller belangrijkste is lekker gezond blijven, :05 :goezo: daar kan geen enkele vondst aan tippen :lo

Mogelijk zien we jullie vondsten live op onze zoekdag die we weer proberen te organiseren in 2026 , of natuurlijk weer op "ons forumfeest" dat meer prioriteit heeft dan de eerder genoemde 'zoekdag'

Met vriendelijk groeten Chris/Vincent namens beheer & 't team BVW :03

beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"

31 dec 2025, 00:08
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Bericht Re: BODEMVONDSTENWERELD wens iedereen een voorspoedig en gelukkig 2026 met vele mooie vondsten toe.
Mooie woorden en daar sluit ik mij volledig bij aan. :10

Adri

31 dec 2025, 00:18
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: BODEMVONDSTENWERELD wens iedereen een voorspoedig en gelukkig 2026 met vele mooie vondsten toe.
Hoi
Daar sluit ik me bij aan
gezond en vondstrijk nieuwjaar
grt A

31 dec 2025, 17:46
Profiel
Moderator

Antwoord met een citaat
Ik kan niet over de woorden van chris heen

Maar wel voor alle een heel gelukkig en vooral gezond en natuurlijk een heel vondsrijk jaar
:dansenderomein: :dansenderomein: :dansenderomein: :dansenderomein: :sd :sd :sd :uu :oooo

Gr marin
Ps denk om de handjes en ogen die hebben we nodig voor deze hobby

ik verzamel fibula s
heb je er niks mee denk aan mij
ruilen kan ook

31 dec 2025, 18:23
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
van mijn kant ook erg veel dank en respect voor wat jullie allemaal doen om dit forum draaiende te houden ons allen van info te voorzien van de vondsten.
sowieso is dit een erg actief forum van en voor alle leden, van alle kanten zijn er wel experts met hun feedback

aan alle lezer meelezers moderators en iedereen die hierbij betrokken is bedankt, erg blij met jullie en mijn dank is groot

verder wens ik iedereen een veilig jaarwisseling en een fantastich gezond en veel zoekuren toe voor 2026

dank Anne

Manticore

31 dec 2025, 18:53
Profiel
Moderator en erelid

Antwoord met een citaat
Ook van mij natuurlijk een heel goed, vooral gezond en vondstenrijk 2026 gewenst. Dat er maar veel mooie fibeltjes langs mogen komen op het forum én natuurlijk ook de nodige andere vondsten.
Een heel fijne jaarwisseling en een goede, veilige start van het Nieuwe Jaar :sd :sd :sd :sd
groeten,
Joost

DE FIBVLAE NIL NISI BENE
over de fibula's niets dan goeds
Nulla aetas ad discendum sera
Je bent nooit te oud om iets te leren

31 dec 2025, 19:53
Profiel

Antwoord met een citaat
Ik ben nog steeds blij dat ik lid mag zijn van dit prachtige forum! Heel veel mooie vondsten voorbij zien komen en geweldige determinaties van deze artefacten. Graag wil ik alle moderatoren en alle actieve leden bedanken en een prachtig en gezond 2026 wensen! Ook iedereen vele mooie vondsten toegewenst.

01 jan 2026, 16:30
Profiel

Antwoord met een citaat
Ook allen de beste wensen

01 jan 2026, 17:42
Profiel
ERELID

Antwoord met een citaat
Dank je Chris voor je goede en mooie woorden!
Ook jij en iedereen hier alsnog van mij een goed, gezond, vondstrijk en bovenal vreedzaam 2026 toegewenst!

06 jan 2026, 14:01
Profiel

Antwoord met een citaat
Iedereen het beste voor 2026

mvg

de munte

07 jan 2026, 14:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ]