Re: wat een dag met een goud randje
dannyR schreef:
hahahahhaha pas maar op met die uitspraak angelo straks word je gelyncht door de menigte
en mara ja uiteindelijk die 100 euri's toch gekregen maar kan je verzekeren dat nooit als op dat moment ik me zo bezwaard heb gevoeld...
goed of niet begin er nooit meer aan,wat ik vind gaat in de pocket en jammer dan
Tja eenieder heeft de volgende dag niet zomaar even 100 euro.
Persoonlijk zou ik geen 100 euro willen, vind dit wel een beetje veel.
En , ja ik heb al div. Ringen gevonden, meestal bracht het zo een 20a25 euro op, maar ook al eens 10 gulden.
ik zeg altijd als men mij vraagd wat de kosten zijn, daar hoef ik niks voor, vaak dat men dan toch iets geeft.
laatst nog portefeulle gevonden met 6 bankpassen, rijbewijs, paspoort en div. Andere zaken, kreeg een mooi boeket bloemen voor de vrouw.
Ik zou me niet prettig voelen met iets in huis wat niet van mij is.
ik heb wel nog een ring hier liggen met trouwdag in 1921, laat daar nu dezelfde ingnitialen instaan van de boer en ook zijn trouwdag.
Ik heb hem deze laten zien en div. Keren gevraagd of die van hem kon zijn, maar hij had zijn trouwring nog aan en die zat zo vast dat die hem niet meer af kreeg.
Dus deze heb ik nog kiggen, met div. Zonder herkenning.
Daarom toch vraag altijd eerst wat er zoal op de ring staat alvorens je die aan iemand geeft.
Advies van mij, probeer altijd de eigenaar te vinden, want dat geeft meer voldoening, dan die paar euro, s
gr Mat