Logo
Het is nu 23 apr 2026, 05:12

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 wat een dag met een goud randje 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Re: wat een dag met een goud randje
Duidelijk en eerlijk antwoord.
De filosoof in mij is niet geschokt, niks menselijks is mij vreemd. En wat anderen doen of zouden doen, is meestal niet mijn maatstaf.

Ik hoop toch wel ooit in een dilemma te komen. Mijn beste vondst is een kale duit uit de 18e eeuw en een recente broche.

07 feb 2014, 10:02
Profiel

Antwoord met een citaat
dannyR schreef:
hahahahhaha pas maar op met die uitspraak angelo straks word je gelyncht door de menigte :lol: :lol: :lol:

en mara ja uiteindelijk die 100 euri's toch gekregen maar kan je verzekeren dat nooit als op dat moment ik me zo bezwaard heb gevoeld...

goed of niet begin er nooit meer aan,wat ik vind gaat in de pocket en jammer dan

Tja eenieder heeft de volgende dag niet zomaar even 100 euro.
Persoonlijk zou ik geen 100 euro willen, vind dit wel een beetje veel.
En , ja ik heb al div. Ringen gevonden, meestal bracht het zo een 20a25 euro op, maar ook al eens 10 gulden.
ik zeg altijd als men mij vraagd wat de kosten zijn, daar hoef ik niks voor, vaak dat men dan toch iets geeft.
laatst nog portefeulle gevonden met 6 bankpassen, rijbewijs, paspoort en div. Andere zaken, kreeg een mooi boeket bloemen voor de vrouw.
Ik zou me niet prettig voelen met iets in huis wat niet van mij is.
ik heb wel nog een ring hier liggen met trouwdag in 1921, laat daar nu dezelfde ingnitialen instaan van de boer en ook zijn trouwdag.
Ik heb hem deze laten zien en div. Keren gevraagd of die van hem kon zijn, maar hij had zijn trouwring nog aan en die zat zo vast dat die hem niet meer af kreeg.
Dus deze heb ik nog kiggen, met div. Zonder herkenning.
Daarom toch vraag altijd eerst wat er zoal op de ring staat alvorens je die aan iemand geeft.
Advies van mij, probeer altijd de eigenaar te vinden, want dat geeft meer voldoening, dan die paar euro, s
gr Mat

07 feb 2014, 11:32
Profiel

Antwoord met een citaat
Niks menselijks is vreemd toch, zelfs de allereerlijkste persoon zal in een flits denken had ik die maar gehouden, stiekem hoop je op een beloning (zeker als die toegezegd is) en achteraf al krijg je een beloning zal je soms even denken, als ik die nu toch had gehouden dan...

En het leuke is, volgende keer het je overkomt weet ik vrijwel zeker je eerlijkheid het toch weer gaat winnen ;-)

07 feb 2014, 17:35
Profiel WWW

Antwoord met een citaat
Echt tof van je DannyR,

Dat je hem terug heb gegeven.
Geweldig

gr Pascal

Mooie uitspraak MAT. Ben het wel met je eens. Bij mij ligt het meestal aan WIE vraagt en HOE je vraagt. Verkeerd vragen kost geld.

Verder begrijp ik je frustratie in de afhandeling ook. Als je A zegt moet je ook B zeggen.
Lol vrienden in een Forum zal ik ook nooit maken want daar ben ik meestal ook te direct voor en mijn Tekst communicatie is ook niet al te best volgens mijn vrouw hahahahaha.
Maar goed als mensen me niet nemen zoals ik ben en niet de moeite wagen me eerst beter te leren kennen moeten dat zelf weten. Ik weet wie ik ben voor een ander is dat een uitdaging hahahahhaa :07

07 feb 2014, 19:26
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2