Logo
Het is nu 27 jun 2026, 21:29



Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Genieten van de omgeving. 
Auteur Bericht
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jan 2018, 15:58
Berichten: 1420
Antwoord met een citaat
Bericht Genieten van de omgeving.
Die droge akkers trekken me nu niet zo, maar als je de focus dan op iets anders legt kom je zo nu en dan wat moois tegen. Nu nog een dikke karper op de mat en dan is deze jongen weer dik tevreden.


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden,
maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer.
En werden gepreezen als zynden waaren helden.


27 jun 2026, 12:43
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 okt 2011, 11:31
Berichten: 7119
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Genieten van de omgeving.
Sucses
Gr marin

_________________
http://members.casema.nl/mm.driedijk/

ik verzamel fibula s
heb je er niks mee denk aan mij
ruilen kan ook


27 jun 2026, 12:53
Profiel WWW
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jan 2018, 15:58
Berichten: 1420
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Genieten van de omgeving.
Dankje Marin!

_________________
Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden,
maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer.
En werden gepreezen als zynden waaren helden.


27 jun 2026, 13:01
Profiel
Online
Moderator en erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 20:21
Berichten: 3588
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Genieten van de omgeving.
Mooi, zwarte toorts (Verbascum nigrum) :10 Nou nog vissucces :07

_________________
Hartelijke groet,
Joost


DE FIBVLAE NIL NISI BENE
over de fibula's niets dan goeds
Nulla aetas ad discendum sera
Je bent nooit te oud om iets te leren


27 jun 2026, 15:15
Profiel
ERELID
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28
Berichten: 7121
Woonplaats: Silversun
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Genieten van de omgeving.
Ook wel eens lekker niet aan zoeken denken al is het een van de vele verslavingen die de samenleving kent alleen die d'r last van heeft is meestal de wederhelft :07

Trouwens nog wat gevangen ?

Gr Niels

_________________
toInfinityandBeyond


27 jun 2026, 15:35
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 jan 2018, 15:58
Berichten: 1420
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Genieten van de omgeving.
Inderdaad joost! :goezo:
En niels zeker wat je zegt slaat de spijker op zijn kop :07
Net een hele mooie maaschub mogen landen dus ben in mijn nopjes!


Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

_________________
Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden,
maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer.
En werden gepreezen als zynden waaren helden.


27 jun 2026, 18:51
Profiel
Online
Moderator en erelid
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 apr 2008, 20:21
Berichten: 3588
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Genieten van de omgeving.
:lop :lop :lop :pp

_________________
Hartelijke groet,
Joost


DE FIBVLAE NIL NISI BENE
over de fibula's niets dan goeds
Nulla aetas ad discendum sera
Je bent nooit te oud om iets te leren


27 jun 2026, 19:14
Profiel
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14
Berichten: 11213
Woonplaats: Maastricht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Genieten van de omgeving.
Mooie vis, daar doe je het voor! :10 :ppp

Valt mij op hoeveel zoekers ook vissers zijn, incluis mezelf.

Groeten, Trash :sd


27 jun 2026, 21:16
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fibula, mart_jr en 29 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
phpBB.nl Vertaling - Hosted by FFXS.nl