|
|
Het is nu 27 jun 2026, 21:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Genieten van de omgeving.
| Auteur |
Bericht |
|
Luukst
Geregistreerd: 06 jan 2018, 15:58 Berichten: 1420
|
 Genieten van de omgeving.
Die droge akkers trekken me nu niet zo, maar als je de focus dan op iets anders legt kom je zo nu en dan wat moois tegen. Nu nog een dikke karper op de mat en dan is deze jongen weer dik tevreden.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden, maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer. En werden gepreezen als zynden waaren helden.
|
| 27 jun 2026, 12:43 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
Geregistreerd: 12 okt 2011, 11:31 Berichten: 7119
|
 Re: Genieten van de omgeving.
Sucses Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 27 jun 2026, 12:53 |
|
 |
|
Luukst
Geregistreerd: 06 jan 2018, 15:58 Berichten: 1420
|
 Re: Genieten van de omgeving.
Dankje Marin!
_________________ Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden, maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer. En werden gepreezen als zynden waaren helden.
|
| 27 jun 2026, 13:01 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
Geregistreerd: 17 apr 2008, 20:21 Berichten: 3588
|
 Re: Genieten van de omgeving.
Mooi, zwarte toorts (Verbascum nigrum)  Nou nog vissucces 
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 27 jun 2026, 15:15 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
 Re: Genieten van de omgeving.
Ook wel eens lekker niet aan zoeken denken al is het een van de vele verslavingen die de samenleving kent alleen die d'r last van heeft is meestal de wederhelft Trouwens nog wat gevangen ? Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 27 jun 2026, 15:35 |
|
 |
|
Luukst
Geregistreerd: 06 jan 2018, 15:58 Berichten: 1420
|
 Re: Genieten van de omgeving.
Inderdaad joost! En niels zeker wat je zegt slaat de spijker op zijn kop Net een hele mooie maaschub mogen landen dus ben in mijn nopjes!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden, maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer. En werden gepreezen als zynden waaren helden.
|
| 27 jun 2026, 18:51 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
Geregistreerd: 17 apr 2008, 20:21 Berichten: 3588
|
 Re: Genieten van de omgeving.
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 27 jun 2026, 19:14 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11213 Woonplaats: Maastricht
|
 Re: Genieten van de omgeving.
Mooie vis, daar doe je het voor! Valt mij op hoeveel zoekers ook vissers zijn, incluis mezelf. Groeten, Trash 
|
| 27 jun 2026, 21:16 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: fibula, mart_jr en 30 gasten |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|