|
|
Het is nu 03 maart 2026, 08:29
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Robin
Geregistreerd: 19 jul 2009, 20:44 Berichten: 7 Woonplaats: Berlicum (Nb)
|
 Hallo?
ben hier nieuw op deze site. misschien kenne enkele andere mense mij van een ander forum. maar goe: ik ben Robin, ben 16 jaar, woon in Berlicum in Brabant. ben studentje. volg een opleiding; Middekaderfunctionaris Bouw. Bol 4.  zoek met een White's DFX, bevalt me goed. zoek al 1 jaar. in het begin was het veel militairia zoeke maar toen ik een grote klapper vond,  nam de gedrevenheid af en ben ik op de muntenjacht gegaan. en heb al enkele mooie vondste uit de grond getrokken. als er nog vrage zijn......................................... heb ik geen tijd Gr. Robin
_________________ Met de DFX in de hand loop ik door het zoekersland
|
| 19 jul 2009, 21:25 |
|
 |
|
aureum
|
 Re: Hallo?
welkom op ons forum
mvg leon
|
| 19 jul 2009, 21:27 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Hallo Robin, en van harte welkom hier op het forum!
Veel leesplezier, maar vooral: laat ons maar meegenieten van jouw vondsten!
|
| 19 jul 2009, 21:28 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
HALLO ROBIN van harte  hier bij ons,,,..veel plezier en vooral mooi vondsten die je hopelijk met ons zult delen hier op ons forum ik heb voor dat ik munten ging jagen ook meer daan 15 jaar militairia gezocht grt chris ps Robin schreef: heb ik geen tijd ik hoop wel voor de door jou gevonden vondsten in het verleden 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 19 jul 2009, 21:32 |
|
 |
|
Ambianii
|
|
| 19 jul 2009, 21:34 |
|
 |
|
Defixio
|
Hoi...kom maar door met die munten!
|
| 19 jul 2009, 21:45 |
|
 |
|
woesel
|
welkom En veel plezier op dit forum
|
| 19 jul 2009, 21:59 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Robbin,.. welkom in ons midden fijne tijd gewenst hier grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 19 jul 2009, 22:03 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Hoi Robin,veel plezier op dit forum en dat we maar vaak van je mogen horen. Ga je die studie in Den Bosch volgen ? Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 19 jul 2009, 22:08 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
WELCO  M
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 19 jul 2009, 22:27 |
|
 |
|
Henri
|
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 20 jul 2009, 14:48 |
|
 |
|
Robin
|
Thanks allemaal! zal nog ff uitzoeken hoe en wat deze site te bieden heeft! kan ik hier ook fotoalbums maken? altijd handig. maar kan ervan uitgaan dat alle mede forumleden mij zullen helpen! zal snel een nieuw topic aanmake met alle mooie vondsten tot nu toe! ps. had de forumregels doorgeleze... of ik heb er over heen geleze of niet maar goed.... wat is hier de regel over munitiefoto's? wat wel en wat niet? Gr. Robin van Otterloo schreef: Hoi Robin,veel plezier op dit forum en dat we maar vaak van je mogen horen. Ga je die studie in Den Bosch volgen ? Grt, Addie. thanks, nope, in Veghel. kon wel naar den bosch maar Veghel had kleine betere puntjes.
|
| 21 jul 2009, 18:04 |
|
 |
|
speerpunt
|
Welkom Robin en verras ons maar met mooie vondsten, in ieder geval veel plezier op dit forum Groetjes Speerpunt 
|
| 21 jul 2009, 18:07 |
|
 |
|
coinhunter
|
He die robin , welkom op deze forum . Ik hoop dat je vele mooie vondsten zal vinden en ook zal plaatsen grt coinhunter 
_________________ tesoro means treasure
|
| 21 jul 2009, 23:01 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Robin schreef: kan ik hier ook fotoalbums maken? altijd handig. Nee helaas die optie is niet ingebouwd op ons forum. Robin schreef: maar kan ervan uitgaan dat alle mede forumleden mij zullen helpen! Vast wel! Robin schreef: zal snel een nieuw topic aanmake met alle mooie vondsten tot nu toe!
 graag Robin schreef: ps. had de forumregels doorgeleze... of ik heb er over heen geleze of niet maar goed.... wat is hier de regel over munitiefoto's? wat wel en wat niet?
Ik begrijp niet helemaal wat je met deze vraag voor hebt? In principe kan iedere bodemvondst hier worden geplaatst. mocht je vragen hebben dan kun je mij en de andere beheerders van het forum bereiken op bodemvondstenwereld@gmail.comGroetjes, Muta
|
| 22 jul 2009, 09:30 |
|
 |
|
dagobert
|
Dagobert
|
| 22 jul 2009, 14:04 |
|
 |
|
Robin
|
Robin schreef: ps. had de forumregels doorgeleze... of ik heb er over heen geleze of niet maar goed.... wat is hier de regel over munitiefoto's? wat wel en wat niet?
Ik begrijp niet helemaal wat je met deze vraag voor hebt? In principe kan iedere bodemvondst hier worden geplaatst. mocht je vragen hebben dan kun je mij en de andere beheerders van het forum bereiken op bodemvondstenwereld@gmail.comok, nee maar op het andere forum waar ik op zit wordt nogal veel heisa gemaakt over foto's van scherpe munitie.... en dat wil ik hier me eige bespare! Gr. Robin
|
| 22 jul 2009, 17:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|