|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:28
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Goud uit de omgeving van de Grossclockner
| Auteur |
Bericht |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
 Goud uit de omgeving van de Grossclockner
Voor het eerst met een pannetje naar goud gezocht in Oostenrijk. De eerste "nugget" kwam al zeer snel naar boven. Daarna nog heel veel zand/grind gewassen, maar niks meer gevonden helaas. Waarschijnlijk niet op de beste plekken gezocht. Verder was de stroming in de meeste beekjes erg sterk dit jaar door veel smeltwater. Om diep te geraken viel niet mee. Ben weer een ervaring en nugget rijker en Gerrit bedankt voor het lenen van de atributen  . Groeten, Nandus
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 09 aug 2009, 14:49 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Vakantiegoud
Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad daar in Oostenrijk? Maar dat zal heus wel. En nog een nugget rijker ook. Wat wil je nog meer?
Dagobert
|
| 09 aug 2009, 14:54 |
|
 |
|
Nandus
|
Kan zeggen dat Oostenrijk zeer mooi is en niet alleen in de winter. Hebben enorm genoten en veel zon gehad. Veel in buitenbaden gelegen enzo. Voor de kinderen was het top.
Groeten,
Nandus
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 09 aug 2009, 15:05 |
|
 |
|
Defixio
|
Geinige foto die meiden met laarsjes aan! Top hee...
|
| 09 aug 2009, 15:15 |
|
 |
|
Nandus
|
Om de kinderen zoet te houden hadden ze in de oefenbak pyrietbrokjes gestrooid, maar binnen 1 uur vonden ze het wel mooi.
Nieuwe foto. Hoop iets duidelijker, maar is natuurlijk moeilijk te fotograferen.
Groeten,
Nandus
|
| 12 aug 2009, 17:50 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Nandus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nou jij en de meiden hebben goed jullie best gedaan lijkt me ook wel eens kick om doen hoe zwaar is de nuget grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 12 aug 2009, 18:01 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Dat ziet er mooi uit, hoeveel gram is die? Lijkt me wel eens tof op te doen! Proficiat!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 12 aug 2009, 18:02 |
|
 |
|
melpatcindy
|
hoi nandus , supermooi gezicht die meiden met hun geconcentreerde gezichten turend op jacht naar goud  mooie vakantiebezigheid gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 13 aug 2009, 21:46 |
|
 |
|
Nandus
|
Was inderdaad een leuke bezigheid daar in die omgeving van de Grossclockner. Nugget is voor mij niet te wegen, denk zelf nog geen tiende van een gram. Verder is het zeker de moeite waard om eens te doen, maar wees gewaarschuwd: Het kan verslavende werking hebben  . Groeten, Nandus
|
| 14 aug 2009, 09:47 |
|
 |
|
archeonist
|
Leuk Nandus  , Ik heb dat ooit eens gedaan in Frankrijk en ja het is verslavend Groet, Archeonist
|
| 14 aug 2009, 13:46 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Heeeeel mooi Nandus,. hoe zwaar is die nuget,.. grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 14 aug 2009, 14:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
top echt goud 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 aug 2009, 11:10 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Knakworst, Mooie nugget!!!! Ik heb hem al in de handen gehad!!!!! Jammer dat ik hem niet kon zien. De volgende keer neem ik mijn bril mee. Nee zonder gekheid. Prachtige nugget. En prachtig die foto met jouw dochtertjes!!!!! Zo hou je ze van de straat!!!! Schitterend dat ze het ook prachtig vinden. Nog effe dan lopen jullie met 4 personen te zoeken. Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 17 aug 2009, 10:58 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|