|
|
Het is nu 03 jun 2026, 10:48
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 20 berichten ] |
|
Het moet niet gekker worden hoor!!
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Het moet niet gekker worden hoor!!
Beste medezoekers,
Dit stukje las ik op een ander Forum. Het moet toch echt niet gekker worden hoor.
Dit is vanavond echt gebeurd en geen collum.
Sta ik vanavond rustig op een strand eilandje te zoeken waar je met een handpontje moet komen hoor ik ineens 50 cm naast me een lege bierfles vallen. ik kijk op en zie een stel jongelui staan op het strand en naar me te lachen. Ik twijfel geen moment gooi mijn detector neer pak de fles gooi deze met een noodgang recht in de menigte en ga de groep met mijn schep achterna. Ze konden nog net met z'n allen op het hand pondje komen en gingen er gauw vandoor. Later stonden ze me voor van alles en nog wat uit te schelden. Ik ben maar gestopt met zoeken en liep naar mijn auto. De helden gingen er met de fiets vandoor. Wat ze niet wisten is dat ik de weg daar vrij goed ken en een straat verder kwam ik oog in oog met de groep te staan. Ik heb er drie te pakken gekregen en de rest ging er vandoor. Na een indringend gesprek en excusses van hun zijde ben ik naar huis gegaan.
O, ja ik heb ook nog € 11,70 gevonden en twee nep oorbellen.
Zo, wat was ik kwaad zeg
Dagobert
|
| 25 aug 2009, 22:01 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Het moet niet gekker worden hoor!!
tja , de groep en de zoeker kunnen beide beter een langer lontje gaan zoeken gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 25 aug 2009, 22:07 |
|
 |
|
dagobert
|
bubba schreef: tja , de groep en de zoeker kunnen beide beter een langer lontje gaan zoeken gr bub  Nou Johan. Je zal maar zo,n bier fles op je kop krijgen. Ik zou me ook niet laten kennen hoor. Met een beetje pech gooien ze je nog dood ook. Met gelijke munt terug betalen! Dagobert
|
| 25 aug 2009, 22:14 |
|
 |
|
Ambianii
|
 ...relax man! 
|
| 25 aug 2009, 22:15 |
|
 |
|
Defixio
|
Welke zoeker was dat dan? Gek zoiets gebeurd mij nooit....ik heb mijn kop ook niet mee...
|
| 25 aug 2009, 22:22 |
|
 |
|
dagobert
|
Ambianii schreef: :shock: ...relax man!  Nee echt. In het dagelijkse leven ben ik juist relax. Ik loop ruzie altijd uit de weg. Ik zoek het ook nooit op. Maare,wie aan mijn vrouw,kinderen of mij letsel wil aan brengen. Die krijgt op zeker problemen met mij. Dus voor de geen die mij wat wil flikken. Ik ben al 4x opeenvolgend wereld kampioen koekhappen!!!! Dagobert
|
| 25 aug 2009, 22:26 |
|
 |
|
Defixio
|
Citaat: Nee echt. In het dagelijkse leven ben ik juist relax. Ik loop ruzie altijd uit de weg. Ik zoek het ook nooit op. Dago het zijn juist de schapen die veranderen in wolven als het moet...
|
| 25 aug 2009, 22:29 |
|
 |
|
dagobert
|
Defixio schreef: Citaat: Nee echt. In het dagelijkse leven ben ik juist relax. Ik loop ruzie altijd uit de weg. Ik zoek het ook nooit op. Dago het zijn juist de schapen die veranderen in wolven als het moet... Jij weet hoe het zit. Soms moet het(helaas trouwens). Dagobert
|
| 25 aug 2009, 22:35 |
|
 |
|
aureum
|
ik wist het wel hoor...... 
|
| 25 aug 2009, 22:37 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 25 aug 2009, 22:46 |
|
 |
|
Defixio
|
Ik trek terug!
we schakelen over naar Hester!
|
| 25 aug 2009, 23:11 |
|
 |
|
aureum
|
Defixio schreef: Ik trek terug!
we schakelen over naar Hester! hahahhahahahhahahahhaha  homo
|
| 25 aug 2009, 23:15 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 hmmmzzzz weer zo'n intressante thread............ vandaag is het dag van intressante threads geloof ik.......  spannend!
|
| 25 aug 2009, 23:20 |
|
 |
|
dagobert
|
Muta Abundantia schreef: :06 hmmmzzzz weer zo'n intressante thread............ vandaag is het dag van intressante threads geloof ik.......  spannend! Ik heb niets gedaan Dagobert
|
| 25 aug 2009, 23:27 |
|
 |
|
aureum
|
Muta Abundantia schreef: :06 hmmmzzzz weer zo'n intressante thread............ vandaag is het dag van intressante threads geloof ik.......  spannend! ik ook niet
|
| 25 aug 2009, 23:31 |
|
 |
|
dagobert
|
aureum schreef: Muta Abundantia schreef: :06 hmmmzzzz weer zo'n intressante thread............ vandaag is het dag van intressante threads geloof ik.......  spannend! ik ook niet Dat zeggen ze allemaal. Dagobert
|
| 25 aug 2009, 23:40 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
 jammuhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
| 26 aug 2009, 09:11 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 26 aug 2009, 14:03 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
dagobert schreef: Muta Abundantia schreef: :roll: jammuhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Had je iets verwacht Muta?? Dagobert nee hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
| 26 aug 2009, 14:49 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Goede reactie van die zoeker,je hoeft je niet met een fles te laten bekogelen. 
|
| 26 aug 2009, 17:40 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 20 berichten ] |
|