|
|
Het is nu 03 maart 2026, 17:36
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
nederland word eens wakker
| Auteur |
Bericht |
|
frenk
ERELID
|
 nederland word eens wakker
mensen het word eens hoogste tijd om wat te doen dit kan allemaal niet meer we worden flink uitgezuigt door die kl.....akken http://www.kwartjevankokterug.nu/
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 28 mei 2008, 00:39 |
|
 |
|
krokdundee
|
 Re: nederland word eens wakker
Hi Frenk Helemaal mee eens, als ik die uitgestreken smoelen al zie op de tv, dan denk ik dat die vroeger op school flink gepest zijn, en daar zijn wij nu de dupen van. Zal me maar een beetje inhouden&*#$@!(*&^%$ Groetjes Gerrit
|
| 28 mei 2008, 00:49 |
|
 |
|
Dwayne
Geregistreerd: 28 apr 2008, 20:52 Berichten: 107 Woonplaats: Bij Mederiacum
|
Men geeft tegenwoordig veels te veel uit aan bijvoorbeeld defensie, ik vind dat ze dat geld beter in ontwikkelingshulp kunnen stoppen.
|
| 28 mei 2008, 14:35 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Vergis je niet dwayne, in ons eigen landje zit ook nog een heleboel armoede hoor! Eigen land eerst!
|
| 28 mei 2008, 14:57 |
|
 |
|
Guusgeluk
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:47 Berichten: 2631 Woonplaats: linschoten
|
Hoi allemaal, ontwikkelingshulp. Laat me niet lachen, merendeel belandt dan ook bij defensie. Niet de onze, kunnen ze beter onze eigen mensen die het nodig hebben helpen. Er zijn steeds meer gezinnen die aangewezen zijn op de voedselbank, en wat dacht je van de oudere mensen. En wat de benzine betreft wordt eens tijd dat we in dit landje eens actie gaan ondernemen, paar weken auto laten staan en niet naar je werk. Moet je eens kijken wat dat kost voor de overheid.
guusgeluk
_________________ zoek en gij zult vinden[
|
| 28 mei 2008, 15:17 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 28 mei 2008, 15:40 |
|
 |
|
lua
Geregistreerd: 20 apr 2008, 19:58 Berichten: 1957 Woonplaats: LUALAND
|
Hoi Jongens, Niet alleen bij jullie is dat zo, ook wij sukkelbelgjes betalen ons rot aan accijnsen. Bij ons is het zelfs zo ver dat de diesel haast even duur is dan loodvrije benzine. Ook bij ons gaat meer dan de helft van de kost van 1 liter naar vadertje staat. Heel die belastingsmolen heeft maar één doel en dat is de vetbetaalde k.tpolitiekers aan de waggel te houden. Het ergste is nog dat dit allen onder de zogenaamde "Milieu" bescherming gebeurd Bedankt groene rakkers Laat mij niet lachen... pure afzetterij van de modane werkmens. Groeten, LUA 
|
| 28 mei 2008, 16:06 |
|
 |
|
bennie
|
Dwayne schreef: Men geeft tegenwoordig veels te veel uit aan bijvoorbeeld defensie, ik vind dat ze dat geld beter in ontwikkelingshulp kunnen stoppen. Die is gek  , das net zo goed weggegegooid geld als defensie.
|
| 28 mei 2008, 17:15 |
|
 |
|
Russell
|
Wordt nu echt te gek...,diesel in een jaar tijd 30 euro cent gestegen... Enne je wilt niet weten hoeveel (miljoenen) er bij ontwikkelingshulp wordt uitgegeven...,komt niets tot heel weinig van terecht bij de mensen die het nodig hebben helaas. Kijk maar is op deze site....,gewoon op zonnebloem olie gaan rijden.... http://www.ppo.nu/forum/
|
| 28 mei 2008, 18:46 |
|
 |
|
dagobert
|
Russell schreef: Wordt nu echt te gek...,diesel in een jaar tijd 30 euro cent gestegen... Enne je wilt niet weten hoeveel (miljoenen) er bij ontwikkelingshulp wordt uitgegeven...,komt niets tot heel weinig van terecht bij de mensen die het nodig hebben helaas. Kijk maar is op deze site....,gewoon op zonnebloem olie gaan rijden.... http://www.ppo.nu/forum/Whahahahahahah.........whahahahahaha............Op zonnebloem olie ja  Ik vraag me af hoe hoog zo,n boete is ,als je zoiets doet Kom je thuis,krijg je ruzie met je vrouw omdat ze denkt dat je weer in de patatzaak heb zitten vreten. Whahahahahahahahaa.............Zonnebloemolie.....whahahahaha,,,,...///...die houd ik erin...whahahahaha Dagobert
|
| 28 mei 2008, 18:59 |
|
 |
|
Duitje
Geregistreerd: 17 apr 2008, 19:43 Berichten: 157 Woonplaats: Egmond
|
@Dwayne Wat hebben wij eraan om geld naar ontwikkelingslanden te sturen? We krijgen er niks voor terug.... Ik heb liever dat ze een paar straaljagers of tanks kopen dan dat we het "weggooien" Ik vind trouwens dat er wel 2 kwartjes af mogen. Ik moest vanmiddag weer tanken en moest 1,63 per liter betalen!!! 
|
| 28 mei 2008, 19:00 |
|
 |
|
Dwayne
|
@ mensen die het niet met me eens zijn. Ik heb het dan natuurlijk niet over gewoonweg doneren, ik heb het over dat de regering zelf hulpposten en andere projecten opzet, onder eigen controle dus. Het hoeft trouwens niet eens over geld te gaan. Ik vind bijvoorbeeld dat Nederland en andere EU landen Israel onder druk moet zetten zijn staatsterrorisme te stoppen en moet beginnen met het respecteren van de mensenrechten. Vandaag was weer op het nieuws dat het slecht gesteld is met de mensenrechten, zelfs in Nederland (denk aan racisme, fascisme etc.). Ik vind dat wij onze troepen maar eens uit afghanistan terug moeten trekken. Ik wil mijn mening graag ondersteunen met een aantal feitjes. Het Bruto nationaal product van de armste 48 landen is minder als de rijkdom van de 3 rijkste mensen op aarde. 20% van de mensen op de wereld heeft 86% van de rijkdom in handen.Wereldwijd word er 780 miljard dollar aan defensie uitgegeven, en maar 13 miljard aan primaire levensbehoeftes.En zo kan ik nog wel meer opnoemen. Hier in Nederland worden we ook al afgezet door grote bedrijven zoals Microsoft, die laten je voor werkelijk alles gigantische prijzen betalen. Ook de overheid werkt al naar het belang van de grote bedrijven. Ik vind dat het zo niet meer langer door kan gaan. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk zelf ook vrijwilligerswerk in het buitenland doen. Mvg, Dwayne
|
| 28 mei 2008, 21:13 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Ik blijf het met je oneens. Ook in Nederland zit nog veel mis! Mijn oudste ging dit schooljaar op kamp, kosten 135 euri's. Een kind in haar klas kon niet mee naar dat kamp omdat de ouders van dat kind in al hun armoede het geld niet op konden hoesten........ Als we hier in NL met zijn allen gemakkelijk in ons levensonderhoud kunnen voorzien ben ik het helemaal eens met jou. Niets mooiers dan andere mensen helpen. Tof trouwens dat jij naar het buitenland gaat, wat ga je doen?? ieder moet voor zichzelf beslissen, maar zou ik aan de macht zijn dan zou ik toch echt in Nederland beginnen!
|
| 28 mei 2008, 21:36 |
|
 |
|
dagobert
|
Dwayne schreef: @ mensen die het niet met me eens zijn. Ik heb het dan natuurlijk niet over gewoonweg doneren, ik heb het over dat de regering zelf hulpposten en andere projecten opzet, onder eigen controle dus. Het hoeft trouwens niet eens over geld te gaan. Ik vind bijvoorbeeld dat Nederland en andere EU landen Israel onder druk moet zetten zijn staatsterrorisme te stoppen en moet beginnen met het respecteren van de mensenrechten. Vandaag was weer op het nieuws dat het slecht gesteld is met de mensenrechten, zelfs in Nederland (denk aan racisme, fascisme etc.). Ik vind dat wij onze troepen maar eens uit afghanistan terug moeten trekken. Ik wil mijn mening graag ondersteunen met een aantal feitjes. Het Bruto nationaal product van de armste 48 landen is minder als de rijkdom van de 3 rijkste mensen op aarde. 20% van de mensen op de wereld heeft 86% van de rijkdom in handen.Wereldwijd word er 780 miljard dollar aan defensie uitgegeven, en maar 13 miljard aan primaire levensbehoeftes.En zo kan ik nog wel meer opnoemen. Hier in Nederland worden we ook al afgezet door grote bedrijven zoals Microsoft, die laten je voor werkelijk alles gigantische prijzen betalen. Ook de overheid werkt al naar het belang van de grote bedrijven. Ik vind dat het zo niet meer langer door kan gaan. Volgend jaar ga ik waarschijnlijk zelf ook vrijwilligerswerk in het buitenland doen. Mvg, Dwayne Hier spreekt God. Ik maak straks allemaal een einde aan al die rotzooi. Ik laat binnenkort een scheet die de hele wereld zal vergassen. Geen rijkdom en armoede meer op deze verdoemde wereld.(bull shit dus) Deze aardkloot is nooit of te nimmer meer te veranderen. De rijken zullen rijker worden. De armen worden nog armer. Een pot nat allemaal  De mens is maar voor een ding op deze wereld gezet. En dat is het uitbuiten van je medemens. Het vervuilen van deze nog mooie planeet. Het moorden,stelen,verkrachten,liegen,enz....... Zo lang ik maar kan blijven zoeken met mij piepstokkie. Al vergaat de wereld. Als het maar gebeurt na dat ik me voorwerp uit de grond heb. Anders zou ik nooit weten wat het was Dagobert(eh,ik bedoel GOD)
|
| 28 mei 2008, 21:36 |
|
 |
|
Dwayne
|
@ Muta: dat ben ik ook met je eens hoor! Een vriend van mij kan ook geen schoolreisjes betalen. Mijn punt is alleen dat je met de belastingscenten wel betere dingen kan doen als een joint strike fighter kopen. Laatst kwam er een zwerver helemaal in paniek naar ons toe, hij zij dat hij werd achtervolgd. Het zweet stond hem echt op het voorhoofd. Wij zijn toen met meneer terug gelopen om te laten zien dat "de man met het pistool" allang weg was en dat hij veilig was. Het liefste zou ik zo'n mensen helpen, maar waar moet je beginnen? @ Dago: Zeker is de wereld te veranderen! Als we nu allemaal een beetje tolleranter zouden zijn en als we bijvoorbeeld de "top inkomens" zouden afschaffen kunnen we al een hele boel bereiken.
|
| 28 mei 2008, 23:00 |
|
 |
|
Mat
|
Dwayne schreef: @ Muta: dat ben ik ook met je eens hoor! Een vriend van mij kan ook geen schoolreisjes betalen. Mijn punt is alleen dat je met de belastingscenten wel betere dingen kan doen als een joint strike fighter kopen. Laatst kwam er een zwerver helemaal in paniek naar ons toe, hij zij dat hij werd achtervolgd. Het zweet stond hem echt op het voorhoofd. Wij zijn toen met meneer terug gelopen om te laten zien dat "de man met het pistool" allang weg was en dat hij veilig was. Het liefste zou ik zo'n mensen helpen, maar waar moet je beginnen? @ Dago: Zeker is de wereld te veranderen! Als we nu allemaal een beetje tolleranter zouden zijn en als we bijvoorbeeld de "top inkomens" zouden afschaffen kunnen we al een hele boel bereiken. Hoi Dwaine, Die zwerver had natuurlijk het verkeerde gevechtsvliegtuig gekocht, in plaats van een joint strike fighter had deze zeker een JOINT gekocht en zodoende de weg kwijtgeraakt, was zeker op weg naar afganistan. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 29 mei 2008, 10:46 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
krokdundee schreef: Hi Frenk Helemaal mee eens, als ik die uitgestreken smoelen al zie op de tv, dan denk ik dat die vroeger op school flink gepest zijn, en daar zijn wij nu de dupen van. Zal me maar een beetje inhouden&*#$@!(*&^%$ Groetjes Gerrit moet haast wel haha 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 29 mei 2008, 19:38 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi All Weten jullie wat onze regering is, nee, een grote zakkenvullende oplichters bende. Lees dit maar eens goed door, zeker dat van die ontwikkelings hulp. http://mens-en-samenleving.infonu.nl/po ... -taks.htmlEen vraag aan de automonteurs onder ons, kan ik ook een gastank in mijn vw golf tdi laten leggen. Ben ook de heggebladeren al aan het drogen voor mijn volgende shagje. Ga naar de kamer van coophandel, begin morgen een growshop voor tabaksplanten. Groetjes Gerrit
|
| 30 mei 2008, 12:26 |
|
 |
|
lizzie
|
ik ben het met muta eens.. 
|
| 01 jun 2008, 13:54 |
|