|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:43
|
| Auteur |
Bericht |
|
krokdundee
|
 Re: Protest Rookvebod horeka
Hi All Ben zelf ook verstokt roker, het probleem is dat een kleine groep niet rokers dit heeft rondgekregen, in mijn ogen de chronische zeikers van de maatschappij. Waarom kunnen we eens niet met ons allen op een lijn gaan, dan was dit niet doorgegaan Idem met de brandstofprijzen. Zeg het nogmaals wij met z'n allen hebben het voor het zeggen en niet die idioten in Den Haag. Zat laatst in een restaurant, waar ik gewoon roken mag, komt er iemand naar me toe en vroeg of ik die sigaret uit wou maken, had niet veel gescheelt of hij had mijn eten op kunnen eten, maar wel met bord en al. Als in Ierland de kroeg sluit met nog 20 man binnen, het eerste wat op de bar word gezet zijn de asbakken en dan word me er toch een partijdje gepaft, die kroeg staat binnen 10 minuten blauw van de rook. Nogmaals, we hebben het aan ons zelf te danken. Groetjes Gerrit
|
| 02 jun 2008, 20:54 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
ik ben blij dat ik een gezond mens ben ik rook niet, ik drink niet, en ik vloek niet, dus ik heb nergens last van en ik vind als mensen willen roken rekening met elkaar moeten houden. ik moet helaas stoppen met me verhaal, er is godverdomme een peuk in me glas bier gevallen, ik komer zo wel op terug gr Rene
|
| 03 jun 2008, 21:31 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Rene Verhoef schreef: ik ben blij dat ik een gezond mens ben ik rook niet, ik drink niet, en ik vloek niet, dus ik heb nergens last van en ik vind als mensen willen roken rekening met elkaar moeten houden. ik moet helaas stoppen met me verhaal, er is godverdomme een peuk in me glas bier gevallen, ik komer zo wel op terug gr Rene PROOST 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 jun 2008, 21:39 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Bubbels,... oude badmuts grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 03 jun 2008, 21:40 |
|
 |
|
lampie
|
Heb zelf een restaurant en iedereen heeft recht op een rook vrij werk plek dus ook in de horeca ik snap het probleem niet als je toch wil roken doe je dat even buiten groet lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 03 jun 2008, 22:33 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Rene Verhoef schreef: ik ben blij dat ik een gezond mens ben ik rook niet, ik drink niet, en ik vloek niet, dus ik heb nergens last van en ik vind als mensen willen roken rekening met elkaar moeten houden. ik moet helaas stoppen met me verhaal, er is godverdomme een peuk in me glas bier gevallen, ik komer zo wel op terug gr Rene whoeahahahahhahahaha 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 jun 2008, 22:47 |
|
 |
|
devoon
|
Heb vroeger gerookt en stevig ook.Vindt de reuk van rokerslokalen ed. niet de aangenaamste. Geloof zeker dat roken net als zeer veel andere zaken slecht zijn voor de gezongheid. Ben van mening dat iedereen tot op zekere hoogte zelf moet kunnen beslissen wat hij doet of laat.Vindt dus ook dat we niet alleen rekening moeten houden met elkaar, maar ook het een en ander wat ons niet zo zint moeten kunnen verdragen. Dus Bertus wanneer je bij mij om een asbak vraagt geef ik die met liefde en plezier. Je as in mijn koffie gooien pik ik echter niet. Je kunt dus rustig langer blijven Bert, maar dat wist je al lang. Steek 'n saffie op dan kunnen wel lekker kletsen en........Cis vindt het ook fijn als je er bent. Groetjes allemaal Peter.
grt Bert[/quote]
|
| 03 jun 2008, 23:04 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hallo Peter,
ik weet dat je op dat gebied niet de beroerste bent,.. en ik weet dat mensen die niet roken er last van hebben,..
dus ik pas mij aan, helemaal geen probleem,..maar als ik het genoeg ben sta ik op en ga naar buiten,..dus wat maakt het, uit ik wil andere mensen niet tot last zijn, dat is zeker het laatse wat ik wil,..het is precies wat Johan verteld,pas je aan,..en dat gebeurt ook,..
grt Bert
|
| 03 jun 2008, 23:17 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
tuurlijk maar nu heb je het over bij iemand thuis. dat is iets anders vind ik.
|
| 03 jun 2008, 23:27 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Muta Abundantia schreef: tuurlijk maar nu heb je het over bij iemand thuis. dat is iets anders vind ik. Tuurlijk ben ik helemaal met je eens ,..dat is ook anders het is je zoekmaat,..andere koffie,geen kroeg, grt bert
|
| 03 jun 2008, 23:38 |
|
|