|
|
Het is nu 03 maart 2026, 21:05
|
Morgen geen nieuwe dag voor mijn vriend
| Auteur |
Bericht |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
 Re: Morgen geen nieuwe dag voor mijn vriend
Heel veel sterkte Gerard. Het waarom valt voor ons nu niet te begrijpen. Afscheid nemen is dan heel moeilijk, maar hij heeft het wel kunnen doen en je hebt hem daarbij niet in de steek gelaten. Ik vind het moedig dat hij zijn moment heeft uitgekozen. Weet niet of ik het zou kunnen. Heengaan zonder afscheid nemen lijkt mij nog erger, maar gelukkig hoeven we daar nu niet over na te denken.
Groeten,
Nandus
|
| 03 jun 2008, 22:14 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5333 Woonplaats: landgraaf
|
gerard
gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.
gr.lucky nero
|
| 03 jun 2008, 22:19 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Nandus schreef: Heel veel sterkte Gerard. Het waarom valt voor ons nu niet te begrijpen. Afscheid nemen is dan heel moeilijk, maar hij heeft het wel kunnen doen en je hebt hem daarbij niet in de steek gelaten. Ik vind het moedig dat hij zijn moment heeft uitgekozen. Weet niet of ik het zou kunnen. Heengaan zonder afscheid nemen lijkt mij nog erger, maar gelukkig hoeven we daar nu niet over na te denken.
Groeten,
Nandus Ik denk dat je niet moet denken in erger of minder erg...... ieder feit is een feit op zich. Goddank worden we met zijn allen nooit genoeg ervaren in dit soort dingen!
|
| 03 jun 2008, 22:48 |
|
 |
|
Octavianvs
|
Sterkte beste
|
| 03 jun 2008, 23:57 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Gadverde gloeiende Gerard,
Ik heb er de hele dag mee rond gelopen,
klote zooi,..ik weet dat het een klote ervaring is wat je nu mee maakt,
maar een ding weet ik zeker Gerard,..jou groote vriend wil dat je doorgaat met het leven en zo snel mogelijk,..ik weet zeker dat dat zijn wil was,.doen bluts
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 04 jun 2008, 00:13 |
|
 |
|
Wiebren
Geregistreerd: 17 apr 2008, 16:54 Berichten: 1512 Woonplaats: Augustinusga
|
Gecondoleerd Gerard.
Meer dan 20 jaar een vriend, das maar weinigen gegeven. Wees blij met zo'n vriend en gedenk de mooie momenten. Iemand verliezen is het ergste wat een mens kan overkomen. Lichamelijk is ie hier niet meer maar zijn herinneringen zijn eeuwig.
Sterkte.
_________________ Soms...........
|
| 04 jun 2008, 10:45 |
|
 |
|
Mat
|
Hoi Gerard, Veel sterkte in deze moeilijke dagen. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 04 jun 2008, 11:09 |
|
 |
|
Dwayne
Geregistreerd: 28 apr 2008, 20:52 Berichten: 107 Woonplaats: Bij Mederiacum
|
Godverjuu Gerard.
Dat komt hard aan.
Veel sterkte jullie allemaal.
Mvg, Dwayne
|
| 04 jun 2008, 17:49 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste mensen,
Nogmaals wil ik jullie bedanken voor alle mooie reacties. Dit doet ons enorm goed. Ik schrijf op deze manier mijn verdriet van me af.En jullie steunen ons gevoel.
We gaan zo de deur uit omdat mijn zoon de avond 4 daagse gaat lopen. Daarna gaan we naar het huis van Rob om afscheid te nemen. Mijn zoon moet namelijk ook de gelegenheid krijgen om dit te doen. Rob was namelijk een visser.Karper was zijn vis. Mijn zoontje mocht zo nu en dan met Rob mee om nacht te vissen en kwam s,morgens weer thuis met de grootste verhalen.
Straks zijn wij bij zijn vrouw en kinderen thuis. Dit zal een zware dobber voor ons worden. Twee dagen geleden afscheid nemen terwijl Rob nog leefde. En nu opgebaart in een kist. Mijn zoon en ik hebben stenen beschilderd voor op de kist. Mijn zoon heeft de steen in mooie kleuren beschilderd met de letter R erop. En ik heb een steen beschilderd met een karper die uit het water springt. Met de tekts,Freedom for ever. En R.I.P. Op deze manier verwerk ik ook ons(mijn) verdriet.
Nogmaals bedankt voor de reacties.
Foto van de stenen komen later hier in deze topic te staan. Nu geen tijd voor.
Groetjes, Gerard,Naziha,Jamy en Nyatha
Laatst bijgewerkt door dagobert op 05 jun 2008, 13:22, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 04 jun 2008, 17:53 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste mensen,
We zijn net terug gekomen om afscheid te nemen van mijn maatje. Hij ligt in de huiskamer in een mooi ingericht hoekje. Ik heb hem bedankt voor al de jaren dat wij bevriend waren. Het heeft ons goed gedaan om langs te gaan. Mijn vrouw en zoon hebben er ook vrede mee. Niets engs aan. We hebben gewoon met Rob zitten praten alsof hij nog leefde. Zo doen wij dat tenminste.
We zijn er een paar uurtjes geweest en hebben met zijn vrouw en kinderen gepraat over de dingen die wij met Rob meegemaakt hadden. Dit deed ons allen heel veel goeds. Zijn vrouw is er zeer sterk onder,zijn kinderen trouwens ook.
Ik heb hun gevraagd om de uitvaart te filmen en ze vinden dit allemaal goed dat ik dat ga doen. Ik had de bruiloft van zijn dochter ook gefilmt(26-03-2008). Na de montage heb ik mijn maatje deze film gegeven als eerbetoon. Hij was hier heel erg blij mee omdat ik verder niets voor hem kon doen. En dit was toch nog iets waar ik hem heel blij mee kon maken.
Aanstaande Zarterdag is de uitvaart,ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes, Gerard,Naziha,Jamy en Nyatha
|
| 04 jun 2008, 22:46 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Sterkte Zaterdag kerel,..we voelen met je mee
bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 04 jun 2008, 23:10 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
goed gedaan gerard
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 04 jun 2008, 23:10 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Sterkte kerel en praat maar goed van je af dat lucht op en het helpt bij de verwerking van dit grote verdriet en verlies van een dierbare.
Sterkte jong !
Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 04 jun 2008, 23:17 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste mensen,
Zaterdag is de uitvaart van mijn goede vriend Rob. Ik ga daar een toespraak houden.Graag jullie mening hoe ik deze toespraak in elkaar heb geflanst. Het is nog niet af,maar alvast dit dan.
Groetjes, Gerard,Naziha,Jamy en Nyatha.
Lieve Mensen,
Heel graag wil ik een paar dingen over Rob,s leven vertellen. Maar waar moet ik beginnen zeg. Rob,s levensverhaal is zo enorm lang........Er zullen maar heel weinig mensen zijn die dat nadoen. En dat terwijl hij op zo,n jonge leeftijd afscheid heb moeten nemen van ons.
Rob,s levensverhaal zou een enorme boekenkast kunnen vullen..Het ene na het andere boek zal menigeen verbazen wat hij allemaal heeft meegemaakt. En uiteraard wat anderen met Rob hebben meegemaakt.
Iedereen heeft wel zo,n verhaal in zijn geheugen. De een heeft een verhaal van het Deventerpad overgehouden. En een ander gewoon bij hem thuis. Of ergens anders,of ergens anders,..Of iets anders! Maar wat ik ook nog even kwijt wil. Dat we het er toch wel over eens zijn ,dat Rob nooit of te nimmer saai was. Rob was eigenlijk altijd wel in de weer voor het een of ander.
Soms had Rob geen tijd voor iemand,want hij was zelf vaak heel druk. Zaken gingen bij Rob immers altijd voor. En dit is niet raar mensen. Hij deed dit voor zijn gezin! En zijn gezin was alles voor Rob,daar heeft hij tot de laatste dag voor geknokt. Zo was Rob!
Rob was een gozer die van humor hielt,en zeker galgenhumor vond hij prachtig. Daarom wil ik Rob,s wens een beetje laten uitkomen om deze uitvaart een beetje op te fleuren. Rob zou het namelijk niet leuk vinden dat iedereen verdrietig naar huis toe gaat. Zo dacht hij er over.
11 jaar geleden werd ons eerste kindje geboren en dat moesten we natuurlijk aan Rob vertellen. Wij dus met zijn tweetjes naar het Deventerpad waar Rob toen,café de Nerds had. Wat hij toen gaf begrepen we niet. 100 Gulden gaf ie ons. Ik zei tegen hem dat hij zich vergist had en wou de 100 Gulden terug geven. Nee zei hij,dat is voor de kleine. En nou komt het mooie,in al de jaren dat ik klant bij hem was,hem ik nog nooit 1 gratis biertje van hem gekregen!
Martijn(zijn zoon) heeft naar mijn mening een beetje dezelfde humor als zijn vader. Hij vertelde me van de week dat Rob halverwege de Hemel een kroeg aan het bouwen is voor al die mensen die voorbij komen.
|
| 05 jun 2008, 22:42 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
 goed gedaan jochie 
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 05 jun 2008, 22:44 |
|
 |
|
Theo
|
Beste Gerard, Ik wens je heel veel sterkte Theo
|
| 06 jun 2008, 09:41 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste mensen,
Vandaag was dus de uitvaart van mijn maatje. Het was een hele mooie uitvaart en ik heb alles op film gezet zodat de familie alles nog eens terug kan zien in de toekomst.
Tranen hebben er genoeg gevloeid,maar het leven gaat nu voor ons weer verder. Morgen gaan we met het gezin naar Archeon om even lekker met andere dingen bezig te zijn. Voor de geen die ook gaat,tot morgen.
Ik zal wel weer snel terug komen op het forum. Mijn maatje zou niet anders willen dat ik gewoon weer door ga met alles.
Jongens en meiden, Bedankt!!!
Groetjes, Dagobert en gezin.
|
| 07 jun 2008, 16:00 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Gerard,ik wens jullie eveneens heel veel sterkte met dit verlies.Het is een realiteit waar wij allen in onze omgeving mee worden geconfronteerd.Soms wat verder weg,maar soms ook héél dicht bij.Het ergste van alles is wel dat het dikwijls zo'n ongelijke strijd is,die gepaard gaat met veel verdriet.Ik heb bewondering voor jou dat je er zo uitgebreid over verteld.Dit maakt het verwerken ervan hoop ik wat draagzamer. Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 07 jun 2008, 22:28 |
|
 |
|
Emo
|
Tjee, ik lees dit nu pas.. Wat een onbegrijpelijk leed om een echte vriend te moeten verliezen! Ik leef met je mee dagobert!!
_________________ Boys will be boys
|
| 08 jun 2008, 20:56 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste allemaal,
Als eerbetoon een paar foto,s van mijn maatje tijdens een visavontuur met mijn zoontje. Rob was een visser. Velen van ons deden dat ook. Jammer dat ik hem nooit zo gek heb gekregen om te gaan zoeken. Die gozer was met alles een topper!!!
Groetjes, Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 09 jun 2008, 10:37 |
|
 |
|
Goodies
|
wowwww.. @Gerard sterkte met dit verlies. Lx
|
| 09 jun 2008, 19:44 |
|