|
|
Het is nu 03 jun 2026, 01:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|
afgesplits van """"goud van vandaag""""
| Auteur |
Bericht |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
 afgesplits van """"goud van vandaag""""
Hoi Giro,.. er zijn door een ongelukje  zonder namen te noemen,.  een hoop reacties en bevindingen verdwenen in deze topic had je zelf ook al gezien,. wil niet zeggen dat de meningen veranderd zijn over deze dubieuze vondst,. ik hoop voor jou  dat je ooit er meer over kan vertellen,.en jou zelf geloof waardig kan maken,..dit alles vertel ik zonder kwaaie bedoelingen,..maar het blijft een tweifel geval,. even goede vrienden grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 21 sep 2009, 23:45 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
 goud van vandaag!!!
Bertoninus schreef: Hoi Giro,.. er zijn door een ongelukje  zonder namen te noemen,.  een hoop reacties en bevindingen verdwenen in deze topic had je zelf ook al gezien,. wil niet zeggen dat de meningen veranderd zijn over deze dubieuze vondst,. ik hoop voor jou  dat je ooit er meer over kan vertellen,.en jou zelf geloof waardig kan maken,..dit alles vertel ik zonder kwaaie bedoelingen,..maar het blijft een tweifel geval,. even goede vrienden grt bert het houdt je maar bezig bert ik zag ook dat er hier berichten verdwenen zijn waarom dat er vraagtekens worden geplaatst kan ik begrijpen,maar ga nog altijd uit van de eerlijkheid van mensen heb ook in een verwijderd bericht mijn mening gegeven over hoe voorwerpen van ver hier vandaan toch hier terecht kunnen komen mensen hebben meningen\oordelen maar moeten volgens sommige toch gecensureerd worden,dit is een forum, hier zou toch,zonder iemand te beledigen,vrij gesproken moeten kunnen worden,als dit niet zo is,gaat voor mij er wel de lol vanaf,ik wordt al genoeg gecontroleerd door de staat gr alfa
|
| 22 sep 2009, 00:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: goud van vandaag!!!
WAT MAAKT HET UIT BERT ALS HET NIET IS ZO ALS HIJ ZEGT NEEMT HIJ ZEG ZELF IN DE MALING NIET MIJN MAAR IK GELOOF HET WEL OP ZIJN WOORD IK VIND HET WEL LEUK DIT HEEL VEEL SUCCES IN HET LEVEN MANNEN GR DE ED 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 22 sep 2009, 00:25 |
|
 |
|
aureum
|
zou zo'n munt niet door de handel of door een legioen soldaat naar nederland zijn kunnen zijn geraakt ??????
de gewoone romeinse soldaat heeft veel gereist.....het zou kunnen...maar de munten mensen zullen hier denkelijk wel meer op kunnen zeggen.....die weten wel wat voor soort munten van de verschillende muntplaatsen wat de romeinen hadden gevonden worden in de verschillende landen...
dat is voor mij gis werk... omdat ik niet in die materie zit.....
maar ik stel gewoon een voorbeeld van een bepaald soldaten beslag.....er zijn in nederland beslagen gevonden worden in de vorm van een krokodil......en die leefden hier ook niet.....maar ze worden toch gevonden, en denkelijk wel van een soldaat die eerst ergens in het oosten dienst heeft gedaan...
zou zo ook niet een munt uit het oosten hier verzeild kunnen geraken
????????????????????????????????????????????????????????????????????
de munt mensen zullen je wel denkelijk kunnen helpen...hoezo zo een munt in nederlandse bodem terecht komt
maar het is een mooi stukje
mvg leon
ik probeer gewoon even te denken...hoe zoiets hier terecht zou kunnen kommen
|
| 22 sep 2009, 00:35 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
HET KAN OOK NOG GROND VAN ELDERS VANDAAN KOMEN OF HIJ IS VERLOREN ENZ VOOR ENZ
|
| 22 sep 2009, 00:54 |
|
 |
|
aureum
|
de ed schreef: OF HIJ IS VERLOREN
hahahahhahahahaha hij is ooit zeker eens verloren geworden...mafkees ed 
|
| 22 sep 2009, 00:57 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
aureum schreef: de ed schreef: OF HIJ IS VERLOREN
hahahahhahahahaha hij is ooit zeker eens verloren geworden...mafkees ed  JA DAT IS TOCH ZO HIJ ZOL NIET MET HET VLIEGTUIG ZIJN GEKOMEN HIJ KAN VROEGER AL VERLOREN ZIJN OF DOOR IEMAND DIE MUNTEN SPAART HIJ KAN OOK NOG PER SCHIP GEKOMEN ZIJN HET IS ER ALTIJD WATER GEWEEST
|
| 22 sep 2009, 01:03 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: opruimen
JA IS GOED RUIM DIE TROEP MAAR OP WORD HET WEER LEKKER SCHOON VAN 
|
| 22 sep 2009, 01:06 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ALFABOY schreef: Bertoninus schreef: Hoi Giro,.. er zijn door een ongelukje  zonder namen te noemen,.  een hoop reacties en bevindingen verdwenen in deze topic had je zelf ook al gezien,. wil niet zeggen dat de meningen veranderd zijn over deze dubieuze vondst,. ik hoop voor jou  dat je ooit er meer over kan vertellen,.en jou zelf geloof waardig kan maken,..dit alles vertel ik zonder kwaaie bedoelingen,..maar het blijft een tweifel geval,. even goede vrienden grt bert het houdt je maar bezig bert ik zag ook dat er hier berichten verdwenen zijn waarom dat er vraagtekens worden geplaatst kan ik begrijpen,maar ga nog altijd uit van de eerlijkheid van mensen heb ook in een verwijderd bericht mijn mening gegeven over hoe voorwerpen van ver hier vandaan toch hier terecht kunnen komen mensen hebben meningen\oordelen maar moeten volgens sommige toch gecensureerd worden,dit is een forum, hier zou toch,zonder iemand te beledigen,vrij gesproken moeten kunnen worden,als dit niet zo is,gaat voor mij er wel de lol vanaf,ik wordt al genoeg gecontroleerd door de staat gr alfa HELEMAAL MEE EENS ALF
|
| 22 sep 2009, 01:11 |
|
 |
|
aureum
|
 Re: afgesplits van """"goud van vandaag""""
waarom is dit worden afgesplitst ????????????? van viewtopic.php?f=210&t=11990is al de tweede keer dat daar iets gedaan wordt is daar een gegronde rede voor....??????? klopt daar iets niet.......met die munt of zo...snap het even niet meer mvg leon
|
| 22 sep 2009, 01:55 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
HALLO BESTE MENSEN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, IK HEB DEZE viewtopic.php?f=210&t=11990 OPGESCHOONT,STAAT OOK MOOI ONDER MIJN BERICHT WAT IK DAAR PLAATSTE,DUS MIJN NAAM MOGEN JULLIE GERUST NAAR VOREN HALEN HET IS GEWOON BULL-SHIT OM EEN THREAD TE VERPESTEN DOOR ZULKEN SUGESSTIES TE UITEN,DAT DOEN JULLIE VIA PBTJE OF "HET PRAATHUIS' ZOU IK ZEGGEN!!!!! IK BEN HIER TOEVALLIG MODERATOR EN ELKEN MODERATOR KAN ZONDER BEHEER IN TE LICHTEN ZIJN THREAD'S AANPASSEN,WANT HIJ IS DAAR DE BAAS!!!!!!!! ER ZIJN GEEN BEWIJZEN DAT DEZE MUNT IS AANGEKOCHT ,DAT IS OOK DOOR DE INDIENER NAAR VOREN GEHAALD (GIRO) EN IK GELOOF HEM OP ZIJN WOORD,ANDERS ZOU DEZE ZOEKER ZICH TOCH ZELVER TEGEN KOMEN.IK VIND HET NAMELIJK NIET GEPAST OM DIT IN ZIJN THREAD,ZIJN GOUDEN MUNT NAAR VOREN TE HALEN,OF HET GELOOFWAARDIG IS OF NIET ? HIJ HAD AL EENS EERDER GOUD GEVONDEN. HET KAN BEST MOGELIJK ZIJN DAT EEN MUNT VAN VERRE IS MEE GENOMEN DOOR HANDELAARS ,SOLDATEN OF GEWOON ZO MAAR,,,,,UIT ERVARING WEET IK DAT DAT ZEER BEPERKT IS DAT JE MEERDEREN MUNTEN UIT HET OOSTEN WORDEN GEVONDEN,VOORAL UIT HET LATE 4DE EEUWS WAAR HET TWEE VERSCHILLEN WERELDEN WAREN(WEST EN OOST RIJK),MAAR HET KAN MOGELIJK ZIJN. ALFABOY schreef: het houdt je maar bezig bert ik zag ook dat er hier berichten verdwenen zijn waarom dat er vraagtekens worden geplaatst kan ik begrijpen,maar ga nog altijd uit van de eerlijkheid van mensen heb ook in een verwijderd bericht mijn mening gegeven over hoe voorwerpen van ver hier vandaan toch hier terecht kunnen komen mensen hebben meningen\oordelen maar moeten volgens sommige toch gecensureerd worden,dit is een forum, hier zou toch,zonder iemand te beledigen,vrij gesproken moeten kunnen worden,als dit niet zo is,gaat voor mij er wel de lol vanaf,ik wordt al genoeg gecontroleerd door de staat gr alfa JE HEBT GROOT GELIJK PAUL  MAAR NIET IN DE BETREFFENDE THREAD AUB,OOK ZIJN WE DEMOCRATISCH!!!!!!!!!!!!!!!!! MAAR HET IS NIET NETJES DEZE MUNT TE OVERSCHADUWEN DOOR WAT IN DIE THREAD GEOPPERD WERDT,OF HET WEL EEN VONDST WAS,,,IK ZOU DE EERSTE ZIJN DIE ZIJN ACCOUNT ZOU VERWIJDEREN BIJ BEDROG MAAR ALS DAAR GEEN BEWIJS VOOR IS,MAG HET HET DENKEN,MAAR NIET HARDOP ZEGGEN  WE ZIJN NOG ALTIJD EEN RECHTSTAAT WEET JE NOG TOEN JE DIE SUPER DENARIUS VOND,JE WAS DOOR HET DOLLEN HEEN  IK WAS ER NAMELIJK BIJ KIJK JE ZIT IN DE WOLKEN MET JE MUNTJE  EN DAN KOMT PIETJE EN JANTJE>>>>>> DAT LIJKT WEL EEN NEP MUNT MIDDEN IN DE JOUW THREAD ,JA DE REST KAN JE WEL ZELF INVULLEN. DUS OOK AL LIJKT HET,MAAR DE VINDER WEET WEL BETER IK ZAL DEZE THREAD NAAR "HET PRAATHUIS"VERPLAATSEN WAAR HIJ THUIS HOORDT EN VERGEET NIET DAT IK NIEMAND CENSUREER,IK HEB DE FOUT GEMAAKT DAT IK DE BERICHTEN NIET GESLECTEERD HEB,MAAR DAT WAS EEN MISVERSTAND DOORDAT IK EEN PBTJE VAN BERTONINUS VERKEERD BEGREPEN HAD DUS MENSEN DAT WOU IK EFFEN KWIJT GRT CHRIS 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 22 sep 2009, 02:13 |
|
 |
|
aureum
|
ik begrijp je helemaal chris
ik plaatste alleen de suggestie, hoe de munt hier zou kunnen zijn gekomen...hiermee val ik niemand aan
ik haal zelf naar boven dat de munt mensen (zoals jij) wel weten hoe het zou zitten....
daarom stond ik te kijken dat mijn bericht ook gewoon verplaatst wordt..
mvg leon
|
| 22 sep 2009, 02:22 |
|
 |
|
Hoth
|
Ik wil ook even reageren:
Punt 1: Het is hier geen tribunaal Punt 2: Niemand hoeft zich hier te verdedigen Punt 3: We gaan uit van de eerlijkheid van mensen Punt 4: Er valt niets te bewijzen
En als laatste:
Zulke onderwerpen moet je via een PB uitpraten.
Gr,
Patrick
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 22 sep 2009, 08:16 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Bijna Patrick
we leven in een land van vrije mening,.
grt Bert
|
| 22 sep 2009, 08:54 |
|
 |
|
Hoth
|
Dag Bert,
Iedereen mag zijn mening geven, dat klopt.
Maar verwacht niet dat een ander die mening deelt.
Gr,
Patrick
|
| 22 sep 2009, 08:58 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Weer mis Patrick
er waren veel mensen die die mening deelde,..maar dat weet jij niet
grt Bert
|
| 22 sep 2009, 09:02 |
|
 |
|
Hoth
|
Bert,
Onnodig brand roepen in een volle schouwburg kun je ook afdoen met het hebben van een eigen mening.
Heb jij bewijs dat het verhaal van Giro niet waar zou zijn ?
En zelfs als het niet waar zou zijn, wie zijn wij dan om erover te oordelen ?
|
| 22 sep 2009, 09:06 |
|
 |
|
Bertoninus
|
We kunnen over deze onderwerpen nog wel eindeloos dicussieren,.
je krijgt van mij gelijk,..
grt Bert
|
| 22 sep 2009, 09:25 |
|
 |
|
Mat
|
Kan een heel stuk met Bert meegaan in deze. Ik heb in mijn eerste bericht ook al aangegeven dat er iets niet klopte met dit stuk. Ik heb later het bericht weggehaald, omdat ik weer niet als eerste wilde zijn die die reageerde met een negatief bericht. Ik vind ook dat als er een bericht wordt weggehaald, de persoon in kwestie toch een pm krijgt, zodat hij weet waarom deze is weggehaald. Verder was deze tread gewoon een meningsuiting van diverse personen en deze moeten ook gerespecteerd worden. Denk ook dat dat er iritatie is gekomen, aangezien er vaker voor een betere foto werd gevraagd en daarop geen respons kwam van de inzender. En Chris, op het ogenbilk heb ik geen baas meer, hoe zit het dan met mij??????? Tot op heden vind ik deze munt ook verdacht en gelijk de vondstplek (sorrie) Als deze nu in Limburg terecht was gekomen via handel zou ik zeggen alle, het kan,maar in de polder????? Verder wil ik Giro adviseren om dit stuk aan te melden bij de archeologische dienst, daar dit als het een echte is dit een mooi iets is voor de vindplaats en geschiedenis. Gr Mat ps. Chris, niet meer met grote letters schrijven a.u.b. 
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 22 sep 2009, 09:56 |
|
 |
|
bennie
|
Tjonge,Jonge, zo jagen jullie nieuwe leden weg. Je moet altijd van het goede van de mens uitgaan, zelf heb ik ook ooit 2 romeinse munten gevonden( geen gouden helaas  ) terwijl hier in de kop van Overijssel geen romein gehuist heeft. Zo 1 vondst is en blijft altijd mogelijk.
|
| 22 sep 2009, 10:10 |
|
 |
|
giro
|
Ik wil eigenlijk niet reageren op deze discussie, maar moet even iets recht zetten. Ik heb er geen vindplaats bij gemeld, lijkt me relatief logisch? Heb de munt aangemeld bij numis met vindplaats. Dat ik in de flevopolder woon betekend niet dat ik in de flevopolder zoek?? Deze munt heb ik gevonden in de provincie Gelderland.
Groet giro.
|
| 22 sep 2009, 14:05 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Lijkt me een mooie afsluiting van deze discussie, ik ga er een slotje aan hangen!
|
| 22 sep 2009, 15:41 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|