|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 01:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
aureum
|
 OPROEP AAN ALLE LEDEN
beste leden dit is een serieuze oproep
hier even een oproep van mij, jullie plaatsen allemaal leuke dingen...soms veel achtermekaar en soms niet...hierdoor zien jullie soms jullie oude threads niet meer......
waarom doe ik deze oproep.....nadat ik vandaag weer eens flink was aan het opruimen....en aan het verplaatsen...zag ik dat veel moderatoren of ander leden een vraag stelden over jullie voorwerpen...zoals een nieuwe foto of de maten ervan...of er breukvlakken zijn.....maar er komt geen antwoordt meer van jullie....zo komen we nooit dus samen tot een goede DET met een goede REF
Dus mijn echte oproep en vraag aan jullie is...BEKIJK AF EN TOE JULLIE OUDE BERICHTEN
anders verdwijnen die in de rubriek UFO's... en dat is niet de bedoelling denk ik
de moderatoren en ander leden willen best helpen...maar het ligt soms aan jullie zelf
bedankt alvast iedereen......veel plezier nog hier op het forum
maar vergeet jullie oude bijdragen niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kijk deze af en toe ook eens na
of hebben jullie nog geen antwoordt of een DET, breng dit voorwerp dan zelf ook weer eens onder de andacht van de moderatoren en de leden.....
dit is even voor de Moderatoren.....kijk niet alleen naar de nieuwe voorwerpen die geplaatst worden kijk ook eens naar de oude berichten...in jullie eigen hoek....want elke DEt kan steeds verbeterd worden...want er komen nieuwe boeken uit er zijn nieuwe sites op internet.......
we maken dit forum samen....
mvg leon
Laatst bijgewerkt door aureum op 24 sep 2009, 00:32, in totaal 3 keer bewerkt
|
| 23 sep 2009, 23:40 |
|
 |
|
viros
|
 Re: OPROEP AAN ALLE LEDEN
O.K. mvg Edje 
|
| 23 sep 2009, 23:42 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
JA OKIE DO 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 23 sep 2009, 23:42 |
|
 |
|
aureum
|
 bedankt alvast mvg leon
|
| 24 sep 2009, 12:31 |
|
 |
|
Ambianii
|
Ik doe dat en zal het blijven doen...goed punt!
zie pb
|
| 24 sep 2009, 12:40 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 24 sep 2009, 13:49 |
|