|
|
Het is nu 03 jun 2026, 11:37
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Hoe vind ik de eigenaar van een stuk grond?
| Auteur |
Bericht |
|
archeonist
|
 Hoe vind ik de eigenaar van een stuk grond?
Weet iemand hoe je de eigenaar van een stuk grond kunt opsporen als ook de boeren in de buurt niet precies weten waar de eigenaar van een stuk grond woont?
|
| 02 okt 2009, 16:27 |
|
 |
|
jeep
|
 Re: Hoe vind ik de eigenaar van een stuk grond?
Kadaster mischien gr jeep
|
| 02 okt 2009, 17:44 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
archeonist schreef: Weet iemand hoe je de eigenaar van een stuk grond kunt opsporen als ook de boeren in de buurt niet precies weten waar de eigenaar van een stuk grond woont? als je de boeren in de buurt gevraagd hebt kun je wel aantonen dat je je best gedaan hebt ik heb al meegemaakt dat de landeigenaar 40 km verder woonde gr alfa
|
| 02 okt 2009, 18:16 |
|
 |
|
archeonist
|
Hoi Alfa, Ja klopt wat je zegt, maar het zoekt gewoon niet zo lekker. @Jeep, De site van het Kadaster heb ik al geprobeerd, maar volgens mij moet je er voor betalen. Je krijgt dan een of ander rapport over het stuk grond met 99,9% informatie waar ik niet in geinteresseerd ben, de 0,1% is dan het adres van de landeigenaar Iemand nog ideeen? Vriendelijke groet, Archeonist
|
| 02 okt 2009, 18:28 |
|
 |
|
dagobert
|
Gisteren een nieuw Romeins akkertje ontdekt. Ben er gewoon op gelopen om te kijken of er scherven lagen. En die lagen er volop!! Detector ook maar even meegenomen om te kijken of er ook signaal lag. En ja hoor,................piep piep,...pieperdepiep. De eerste fibel was binnen.
Maar ja,.....het zoekt dus echt niet lekker. Stel dat de boer er nu aan zou komen,en hij ziet je. Grote kans dat je eraf moet en dat terwijl je nu weet dat er wat te vinden is.
Ben toen maar op zoek gegaan naar de eigenaar. Heel eind gereden,.......kom ik op een boerderij terecht waar ik toestemming kreeg om te zoeken. Maar het was het verkeerde land!!! Vroeg toen aan die boer van wie het wel was? Oh,zegt ie. Zie je die trekker op het land ploegen? Ja,zegt ik. Nou dat is de eigenaar.
Ik naar de boer op de trekker(naast het akkertje waar ik zocht)(hij moet me dus hebben zien lopen). Loop het land op(1 kilometer ver!) KOm ik bij de boer. Stopt zijn trekker,.................stapt er lachend en vriendelijk een boer uit de trekker. En ik vroeg dus of ik mocht zoeken op zijn land. Natuuuuuuuuurlijk zegt de man. Dat je zoiets vraagt????????
Heb hem toch uitgelegt dat we toch altijd maar even toestemming vragen om problemen te voorkomen.
Wil je ontspannen zoeken? Vraag het altijd. Niet alleen voor jezelf,..........maar zeker ook voor een ander. Want als jij ergens van af getrapt word geeft een boer aan de volgende ook meestal geen toestemming meer.
Dagobert
|
| 02 okt 2009, 18:52 |
|
 |
|
archeonist
|
Totaal mee eens Dagobert 
|
| 02 okt 2009, 18:57 |
|
 |
|
Ambianii
|
top kerel...zo MOET het...maar lukt niet altijd zo mooi...maarja, jij bent dan ook een sprookjes figuur (en heb je ook  )
|
| 02 okt 2009, 20:44 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|