|
|
Het is nu 03 maart 2026, 08:29
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ceesou
ERELID
|
 Ceesou
Mijn naam is Cees en ik zoek al zo'n jaar of tien met de metaaldetector op alles wat op te graven is. Via, via en door mijn vondst ben ik hier terecht gekomen. In het dagelijks leven werk ik als sociotherapeut/groepsleider in een TBS kliniek. Ik ben getrouwd en vader van twee kinderen. Woonachtig in Werkhoven. Naast het zoeken op de akkers wat ik lang niet meer heb gedaan tot de vorige drie weken dan zoek ik veel in het water. Ik ben moderator en collumnist van het waterzoekersforum. Zoeken geeft mij veel voldoening en ik hoop naast dat ik hier een schat van informatie kan weghalen mijn steentje te kunen bijdragen aan dit forum, al zal dat niet meevallen met zoveel kennis als hier aanwezig is. groetjes Cees 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 05 okt 2009, 21:09 |
|
 |
|
speerpunt
|
 Re: Ceesou
Welkom Cees DAT JE NOG MEER MAG VINDEN MAAR VOORAL HIER PLAATSEN... Groetjes Rob 
|
| 05 okt 2009, 21:12 |
|
 |
|
dagobert
|
Hey Cees,
Werkhoven is het zoekgebied waar ik veel te vinden ben dus wie weet komen we elkaar daar is tegen?? Heb je trouwens wel eens in het water zien zoeken(strandje Houten)? Had je een gat in je pak. En met plakband had je het geprobeerd te maken.
Veel plezier op dit forum.
Dagobert
|
| 05 okt 2009, 21:18 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
dagobert schreef: Hey Cees,
Werkhoven is het zoekgebied waar ik veel te vinden ben dus wie weet komen we elkaar daar is tegen?? Heb je trouwens wel eens in het water zien zoeken(strandje Houten)? Had je een gat in je pak. En met plakband had je het geprobeerd te maken.
Dagobert Klopt Gerard en we zijn van het voorjaar ook nog met de magneet op pad geweest met Danny en Rene in Wijk bij Duurstede. Dat pak heeft het nog drie weken uitgehouden 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 05 okt 2009, 21:23 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Ceesou,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hartelijk  een een aangename tijd hier op ons forum ik dacht  datik al kennis met je gemakt had in eeen of andere thread  ,maar maakt niets uit,dubbel is altijd goed grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 05 okt 2009, 21:23 |
|
 |
|
dagobert
|
Ceesou schreef: dagobert schreef: Hey Cees,
Dagobert Klopt Gerard en we zijn van het voorjaar ook nog met de magneet op pad geweest met Danny en Rene in Wijk bij Duurstede. Dat pak heeft het nog drie weken uitgehouden  Nog drie weken!!!! Dagobert
|
| 05 okt 2009, 21:35 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
dagobert schreef: Ceesou schreef: dagobert schreef: Hey Cees,
Dagobert Klopt Gerard en we zijn van het voorjaar ook nog met de magneet op pad geweest met Danny en Rene in Wijk bij Duurstede. Dat pak heeft het nog drie weken uitgehouden  Nog drie weken!!!! Dagobert met extra plakband 
|
| 05 okt 2009, 21:37 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 05 okt 2009, 21:39 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ha die Cees,. Welkom in ons midden,..fijn dat je erbij bent,.. hier krijg je tenminste geen natte voeten  fijne tijd gewenst,..veel plezier grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 05 okt 2009, 21:40 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik heb het ook het afgelopen jaar in maart ook met een hagelnieuw trilaminaatpak gehad op de waterzoekersdag. Ben toen narrig naar huis gegaan.
|
| 05 okt 2009, 21:42 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Weet er alles van Cees. zo ging hij naar huis Gr Rene
|
| 05 okt 2009, 21:48 |
|
 |
|
Ambianii
|
Welkom Cees!!..je hebt me wel ff aan het werk gezet!!  ...maar wat een mooi stukje...plaats maar lekker hoor! Mvg ambianii
|
| 05 okt 2009, 21:55 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ambianii schreef: Welkom Cees!!..je hebt me wel ff aan het werk gezet!!  ...maar wat een mooi stukje...plaats maar lekker hoor! Mvg ambianii Daar ben ik je dan ook heel dankbaar voor Ambianii
|
| 05 okt 2009, 21:57 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Cees  op BVW jou eerste bericht/vondst was /is al om van te genieten veel plezier op het forum gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 06 okt 2009, 22:06 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 14 berichten ] |
|