|
|
Het is nu 03 jun 2026, 20:23
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7095 Woonplaats: Silversun
|
 Even dit .
Hoi luitjes van het beste forum . Kwil met dit geen mensen tegen hun hoofd stoten maar ik moet effe iets kwijt namelijk dit . heb je dit weekend niet goud ,zilver ,romeins gevonden maar de dingen die bij jou in de buurt van de akker komen zou ik het erg op prijs stellen dat jullie de door jou gevonden spullen hier gewoon plaatst want ik neem aan dat het voor jou toch interesante en vooral leuke vondsten zijn .........er zijn zoveel threats waar je het in kunt plaatsen zodat ook die gedetermineerd kunnen worden in je eigen belang en niet omdat je denk dat het niet waardig is want iedere vondst is een vondst!!!!!!!!! Ik zelf heb er geen moeite mee om dingen te plaatsen die ik vind alleen al omdat ik graag van dingen een determinatie wil en er op de akkers waar ik zoek nou een maal geen gouden en zilveren schatten liggen . Heb het idee dat de mensen de lat te hoog vinden liggen om de gewone doorgaanse vondsten te plaatsen . Dus 973 leden van dit forum plaats gewoon de voor jou speciale dingen aub. Heb ik ook wat te determineren Groetjes niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 20 sep 2009, 21:06 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
 Re: Even dit .
Ben het helemaal met je eens Niels. Wilde vanavond ook nog wat "gewone" vondsten van dit weekend plaatsen, maar helaas... m'n zoon is er met de fotocamera vandoor. Elke vondst is er een!!!!  Willem vd Akker
|
| 20 sep 2009, 21:12 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
niels 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 20 sep 2009, 21:16 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
helemaal mee eens niels  . gr.joppie.
|
| 20 sep 2009, 21:35 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Nou Niels,.. ik kan mij hierbij alleen maar aansluiten,..verdere woorden zijn overbodig wel even iets anders TOP dat je zo medenkt Niels  Grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 20 sep 2009, 21:42 |
|
 |
|
Defixio
|
We zijn een Bodemvondsten forum he?! Geen gouden voorwerpen forum....we zoeken nog een moderator Niels 
|
| 20 sep 2009, 21:51 |
|
 |
|
not
ERELID
|
Ik wil wel Moderator worden in de threat het af zeikertje ....................daar ben ik namelijk heel goed in gr Niels.
|
| 20 sep 2009, 21:53 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
|
| 20 sep 2009, 21:54 |
|
 |
|
not
ERELID
|
|
| 20 sep 2009, 21:56 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 20 sep 2009, 22:16 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
klopt Notje elke vondst is er 1 en alle bodemvondsten horen op het forum thuis dus mensen plaatsen die hap gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 21 sep 2009, 22:39 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Not, Het spijt me, maar die dingen die ik dit weekend heb gevonden liggen al in de container. Die had je beslist niet willen zien. Maar je hebt heel groot gelijk!!!! Zelf denk ik ook dat velen niet durven te plaatsen omdat ze denken dat hun vondst niet interessant genoeg is. Terwijl dit natuurlijk absoluut niet zo is. Maar in een ding geef ik je ongelijk. Ook op de akkers waar jij zoekt liggen zilveren en gouden schatten!!!! Je hebt ze alleen tot nu toe nog niet opgepiept!!! Maar dat komt nog wel!!!! Wedden!!!! Ja, en jouw avatar zegt ook genoeg!!! Vele groeten, en veel succes, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 21 sep 2009, 22:54 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
beste zoekers,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, we zijn inderdaad een puur bodemvondsten forum en een enkele gekochte munt wordt ook gedoogd en gedetermineerd,maar het moet geen gewoonte worden van de indiener.zo is het ook de bedoeling met artefacten. hier bij ons op het forum kan in principe iedere bodemvondst geplaatst worden,daar bedoel ik geen frisdrank/bier blikjes mee,og andere dingen die uit deze industrie voorts komen. de indiener ziet zelfst meestal wel of het interessant is om te plaatsen en kan er zijn vragen bijzetten o a wat de vondst omstandigheden zijn als hij die prijsgeven wilt. of vragen stellen,,,,,want domme vragen bestaan nu eenmaal niet. daarom is het goed dat we de rubriek dagvondsten/zoekdagjes hebben waar je alles kwijt kan door er een mooie scherpe foto neer te zetten wat er die dag gevonden is.dingen die je zelver niet herkend als zodanig kunnen door leden wel herkend woren en dan een verzoek komen om het apart te plaatsen. dus mensen gewoon plaatsen,we hebben ook de rubriek UFO'S als je niet weet waar je met een losse vondst na toe moet. grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 21 sep 2009, 23:38 |
|
 |
|
aureum
|
ik sluit me bij jullie allemaal aan maar beste zoekers vergeet jullie oude vondsten ook niet, die jullie in de rommelbakken hebben liggen.. daar zitten soms  dingen tussen.... jullie denken soms het is niks....maar uit veel rommelbakken komen de mooiste dingen uit... wat voor jou niks is...is voor iemand anders een topvondst... mvg leon dus als je twijfelt over iets, plaats het gewoon......  want niet elke topvondst bestaat uit goud of zilver
|
| 21 sep 2009, 23:45 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hoi allemaal,. Ik ben bang  dat de meeste mensen Niels niet begrijpen,. mooi als iemand goud vind en ook plaatsen doet,..maar dat is niet de PRE,..je hoeft niet steeds te overbieden,.. leg de lat niet te hoog,..daaaaaar gaat het om,..en ten tweede blijf in godsnaam eerlijk  ,..ik weet dat de gewone vondsten ook van belang zijn,..en die zijn belangrijker dan het goud,..als je wat plaatsen doet doe het op een eerlijke manier ,..eerlijkheid duurt het langst,...of heb ik het mis,..je komt je zelf wel tegen dan,. mvg Bert
|
| 21 sep 2009, 23:57 |
|
 |
|
dagobert
|
Het valt mij ook op dat er vaak meer bijzondere vondsten worden geplaatst dan de doorsnee vondsten. Ook word er meer op gereageerd,maar dat is wel logisch eigenlijk. Want wie wil er nou geen mooie gouden munt vinden. Of Romeins? En dat terwijl je niet eens in de buurt woont waar de Romeinen geleefd hebben.
Een mooie Duit kan ik ook erg waarderen. Of een mooie tapkraan.
Moet ook bekennen dat ik niet zit te wachten op munten waar je nog niet eens een letter op ziet. Daar worden er ook genoeg van geplaatst. Hier komt zelden een DTM uit.
Ik zou zeggen,plaats lekker wat je wilt. Maar dan wel een beetje kwaliteit zodat een dtm er zeker inzit.
Dagobert
|
| 22 sep 2009, 00:08 |
|
 |
|
Willem de Veroveraar
|
not schreef: Hoi luitjes van het beste forum . Kwil met dit geen mensen tegen hun hoofd stoten maar ik moet effe iets kwijt namelijk dit . heb je dit weekend niet goud ,zilver ,romeins gevonden maar de dingen die bij jou in de buurt van de akker komen zou ik het erg op prijs stellen dat jullie de door jou gevonden spullen hier gewoon plaatst want ik neem aan dat het voor jou toch interesante en vooral leuke vondsten zijn .........er zijn zoveel threats waar je het in kunt plaatsen zodat ook die gedetermineerd kunnen worden in je eigen belang en niet omdat je denk dat het niet waardig is want iedere vondst is een vondst!!!!!!!!! Ik zelf heb er geen moeite mee om dingen te plaatsen die ik vind alleen al omdat ik graag van dingen een determinatie wil en er op de akkers waar ik zoek nou een maal geen gouden en zilveren schatten liggen . Heb het idee dat de mensen de lat te hoog vinden liggen om de gewone doorgaanse vondsten te plaatsen . Dus 973 leden van dit forum plaats gewoon de voor jou speciale dingen aub. Heb ik ook wat te determineren Groetjes niels. Hoi Niels, was al een tijdje op zoek naar dit soort bericht. Ben het volkomen met je eens. Heb er dan ook niets aan toe te voegen. 
_________________ GEWOON DOORGAAN
|
| 08 okt 2009, 16:21 |
|
 |
|
not
ERELID
|
Inmiddels 1040 leden en de akkers zijn gedaan dus kom maar op met je vondsten gr Niels.
|
| 08 okt 2009, 16:24 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
not schreef: Inmiddels 1040 leden en de akkers zijn gedaan dus kom maar op met je vondsten gr Niels. Nog even wachten Not....moet eerst gaan zoeken  Willem vd Akker
|
| 08 okt 2009, 22:58 |
|
 |
|
Bertoninus
|
gekke flabbus,..het is een houtworm Jos,..net als jij grt bert
|
| 08 okt 2009, 23:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hier sluit ik mij volledig bij aan
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 okt 2009, 23:08 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Mee eens Niels 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 09 okt 2009, 05:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 22 berichten ] |
|