|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Gelriae/ Dubbelestuiver uit 1618
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Gelriae/ Dubbelestuiver uit 1618
hallo gevonden deze 2 stuiver van Gelderland opzich nog goed leesbaar en vierkant gr bub 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 25 okt 2009, 22:28 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: 2 stuiverstuk Gelderland / 1618
Hoe komt dat ding/munt nou in godsnaam zo vierkant?? Met andere woorden. Beetje slecht gesnoeid? Of niet?
Dagobert
|
| 25 okt 2009, 22:31 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Toch mooi duidelijk en zeker geen alledaagse dubbele stuiver 
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 25 okt 2009, 22:33 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
dagobert schreef: Hoe komt dat ding/munt nou in godsnaam zo vierkant?? Met andere woorden. Beetje slecht gesnoeid? Of niet?
Dagobert ha DAGO idd gesnoeid door een beginneling gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 25 okt 2009, 22:33 |
|
 |
|
dagobert
|
bubba schreef: dagobert schreef: Hoe komt dat ding/munt nou in godsnaam zo vierkant?? Met andere woorden. Beetje slecht gesnoeid? Of niet?
Dagobert ha DAGO idd gesnoeid door een beginneling gr bub  Of na een forumfeest Dagobert
|
| 25 okt 2009, 22:36 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ bubs,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, prachtige vondst kerel,toch weer zilver voor je je weet toch dat wij zuioderlingen een moord doen voor zulken muntjes binninkort zal ik weer een kans komen wagen,,,,,,,meeeeeeeeeeeeestal ga ik toch met zilver en dat is precies op de kopaf 200 km, Maarsen-Kerkrade naar huis grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 25 okt 2009, 22:39 |
|
 |
|
viros
|
coinhunter chris schreef: hoi @ bubs,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, prachtige vondst kerel,toch weer zilver voor je je weet toch dat wij zuioderlingen een moord doen voor zulken muntjes binninkort zal ik weer een kans komen wagen,,,,,,,meeeeeeeeeeeeestal ga ik toch met zilver en dat is precies op de kopaf 200 km, Maarsen-Kerkrade naar huis grt chris  Heb er dit weekend 660 km voor gereden,maar helaas moet mijn eerste 2stuiver stukje nog vinden KOMT ALLEMAAL GOED SCHATJE,, hoorde ik een stemmetje zeggen mvg Edje 
|
| 26 okt 2009, 16:18 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|