|
|
|
|
|
|
Het is nu 04 maart 2026, 17:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
tjenne
|
 Stuk bordje
Hallo,
Bijgevoegde fragmenten mogen vinden van een bordje.Denk dat het vrij vroeg moet zijn.De groeven in de wand vertonen sporen van rode kleurstof.Tot nu toe nog niks dergelijks tegengekomen. Groeten,Etienne
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 21 okt 2009, 20:53 |
|
 |
|
Defixio
|
 Re: Stuk bordje
Maak eens een foto van het profiel...zoiezo een betere foto graag... 
|
| 22 okt 2009, 20:48 |
|
 |
|
tjenne
|
 Re: Stuk bordje betere foto's
Hallo Defixio,
Betere foto en profiel zoals gevraagd.Sorry voor de late reactie. Groeten,Etienne
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 okt 2009, 22:41 |
|
 |
|
Defixio
|
Kijk hier maar weer eens: viewtopic.php?f=66&t=10599&hilit=brunsting+17Het is echt hetzelfde bord maar net iets anders gekleurd ik heb kleuren gezien van zwart tot roze-oranje en soms ook nog ik een bord. Typisch voor dit bordje is de omgeslagen lip en de dunne boden ivm met de rand. Zoek de rest er ff bij man... 
|
| 27 okt 2009, 17:43 |
|
 |
|
tjenne
|
Hallo Defixio, Vorm en profiel zijn inderdaad hetzelfde.De breuk is echter wel verschillend.Deze, zwarte kern met vrij dikke bruinige afwerklaag.Vorige,witte kern met heel dunne oranjerode afwerklaag. Bedankt en beste groeten,Etienne
|
| 27 okt 2009, 21:25 |
|
 |
|
Defixio
|
Ik kom even terug met foto's van scherven die ik heb...
|
| 27 okt 2009, 21:34 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|