|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:24
|
Kneiter van een gouden horloge
| Auteur |
Bericht |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: Kneiter van een gouden horloge
Hahaha ik zal het niet meer doen Chris alle anderen bedankt voor de spontane reacties Addie bij de tijd  ,..ik durf met zoiets niet eens rond te lopen,. dat gaat mij een beetje te ver,. ben maar een gewone pummel  ik kan er nog niet over uit dat ik meende dat het een nepper was  maar ja wel een mooie verassing grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 28 okt 2009, 21:20 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1654 Woonplaats: Noord-holland
|
Dit zijn normaal horloges die je krijgt als je 25 jaar trouwe dienst hebt geleverd voor de baas of als je vrouw een hele goed bui heeft. Hoop dat hij nog minstens 25 jaar voor je tikt Bert.
|
| 28 okt 2009, 23:18 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 28 okt 2009, 23:23 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 28 okt 2009, 23:30 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Ben je gek Winand,..bij mij tikt hij niet lang,.. ik ga met zo een ding niet over straat,..ik maak er kwartjes van,.en zeker in deze tijd,.. ik koop liever een kub of 10 boeken ik ben niet zo patserig,..  gelukkig  ,..en hoop ook zo te blijven,..ik heb eens een konings ketting gevonden kleine 60 gram,..en heb hem een tijdje gedragen,. ik voel me niet lekker met zo`n ding om mij nek,..en daarbij  dan kwam ik niet meer door de APK  ik had overgewicht grt bert
|
| 28 okt 2009, 23:37 |
|
 |
|
antoninvs
|
|
| 29 okt 2009, 00:18 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Bedankt Toon Jij als waterzoeker weet hoe je hart dan in je keel slaat,..bonkie bonkie,..ik kwam thuis(snel onder de micro) en meende dat het een nepper was,..tot ik hem eens naar een plaatselijke huismade juwelier bracht,..en zij vertelde mij dat het wel eens een echte kon zijn,..gisteren hem terug gekregen en hem op het forum gezet,..nog steeds zonder benul,.komt onze Belgische grote zoekvriend Octavianus met een dtm,..ik schrok met te pletter,..ben er nog een beetje schaky,rillerig van,. bedankt voor de reactie,..ik ga morgen eens bellen voor een afspraak met een opkoper(met veel dank aan Frenk),.ben zeer gespannen naar de uitkomst,..we zullen zien  wel spannend,...en dan zeggen veel zoekers  bah waterzoeken,..  je ziet wel hoe het kan lopen grt bert
|
| 29 okt 2009, 00:36 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ieder geel spul wat bij mij in de waadschep komt geeft een goed gevoel. Aan het eind van het seizoen geeft mijn vrouw het ook een goed gevoel als ik het heb weggebracht. Wie heeft er dan weer bijna niets 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 29 okt 2009, 09:14 |
|
 |
|
huntius
|
Super vondst Bert  daar ga je van kwijlen als je dat vind Ik vind hem prachtig,van harte. Gr Jan.
|
| 29 okt 2009, 22:32 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Bedankt Cees/Jan,. wij zeggen er tegen als het maar de goede kleur heeft,.. we bedoelen met de goede kleur "goud",..als er wat mensen aan het zwemmen zijn kan je slechts tegen je zoek maten roepen goud,..dan roepen we ,..de goede kleur dan weet de zoekmaat genoeg  grt bert
|
| 29 okt 2009, 22:37 |
|
 |
|
Octavianvs
|
Bert weet je al wat meer over de waarde?
grtn oct
|
| 11 nov 2009, 14:40 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Nee Kris,...ik moet nog gaan,.. ik heb geen tijd gehad,..maar zolang de goudprijs stijgt,..heb ik alleen maar gewonnen ik laat het wel weten grt Bert
|
| 11 nov 2009, 17:35 |
|
|