|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:34
|
| Auteur |
Bericht |
|
Rene Verhoef
|
 Re: mijn andere hobby
bertoninus schreef: Hallo Rene,
Na het tonen van dat monster van jou, kan ik natuurlijk niet achter blijven
grt Bert Schitterende vangst Bert deze zwom zeker aan het oppervlak van het water zinken doet hij niet, wat woog hij  groet Rene
|
| 15 jun 2008, 10:59 |
|
 |
|
kees
|
buiten gegrild neem ik aan?? 
|
| 15 jun 2008, 20:43 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi All De ene helft van mijn hersens denken aan vissen en de andere aan zoeken, voor de rest is er geen plaats nou ja een klein beetje, anders kon ik dit niet typen. Nou hier een snoekbaars van de openingsdag 89 cm, Groetjes Gerrit
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 16 jun 2008, 00:12 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
jaja de meeste zoekers zijn vissers of de meeste vissers zijn zoekers mooie snoekbaars krokdundee ik vis niet meer groetjes de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 jun 2008, 00:36 |
|
 |
|
kees
|
dat is een mooie manier om het seizoen te openen dundee zo vang je ze niet iedere dag 
|
| 18 jun 2008, 15:48 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Kees Wou het eerst niet schrijven, want meestal krijg je dan van hij wel. Nou bij de openingsdag hadden we met z'n tween 89 snoekbaarzen, een snoek en een baars Dit was echt een ones in livetime visdag. Gtoetjes Gerrit
|
| 19 jun 2008, 00:16 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Mooie baars Krokky,
Gevangen met de aardappel,.. zoals gewoonlijk,
Nee man mooie foto,wie is dat die man die de snoekbaars in bedwang houd lijkt mij eerder een Australische goud zoeker,of the middle of Limboland,..hahaha
grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 19 jun 2008, 00:25 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hallo fooks,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hier een paar visjes die ik had gevangen in Mexico op die eerst foto dacht ik,,,schiet toch op die foto,,kreeg bijna geen lucht meer .zo lang moest ik mijn buik inhouden grt chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 19 jun 2008, 00:47 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Mooie Foto`s Chris,
Ik vind hem wel wat groot voor een sardientje,
grt Bert
|
| 19 jun 2008, 09:49 |
|
 |
|
Michel
|
Ik wist wel dat er nog piraten bestonden ...... 
|
| 19 jun 2008, 11:03 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi chris Mooie Spanish makerel, dat zijn de echte vechters van het zoute nat. Groetjes Gerrit
|
| 19 jun 2008, 13:05 |
|
 |
|
kees
|
dundee: 89 stuks is echt wat je voorlopig niet weer meemaakt idd was dit op het noordzeekanaal?? c.hunter.c: mooie barra's als je dit een weekje volhoud met een visje of tien per dag dan komt dat wel goed met dat buikje opgevoerde snoeken van het zoute water noem ik ze..ik hoop ooit nog eens de kans te krijgen om op deze beesten te gaan vissen 
|
| 19 jun 2008, 15:24 |
|
 |
|
Mat
|
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 19 jun 2008, 18:12 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 19 jun 2008, 19:55 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Kees Was gewoon in het zonnige limburg, zijn maar enkele plekken in Nederland waar zoiets mogelijk is, waren ook nog allemaal 55 plus. Groetjes Gerrit
|
| 20 jun 2008, 01:04 |
|
 |
|
kees
|
dat is idd niet overal mogelijk..hier zijn wel wateren waar je ze met grote hoeveelheden mag verwachten,maar 89 stuks is echt wel zeldzaam..zeker wanneer je spreekt over snoekbaarzen boven de 55cm.. wees zuinig op zulke watertjes en noem ze vooral niet bij naam op fora's 
|
| 20 jun 2008, 09:55 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Kees Inderdaad, bijt nog liever mijn tong af, wij gooien alles retour maar niet iedereen doet dit. Heb er twouwens niks op tegen als iemand eens een visje mee neemt. Groetjes Gerrit
|
| 20 jun 2008, 15:23 |
|
 |
|
kees
|
ik ben zelf ook iemand van catch and release.. zolang er mensen zijn die af en toe een maats visje meenemen en hun verstand erbij gebruiken,heb ik daar absoluut geen probleem mee..dan heb ik het natuurlijk niet over het formaat vissen die jij daar liet zien.. btw ik ving deze ochtend nog een leuke snoek van 96 cm..welliswaar niet de mooiste,maar zeker de moeite waard 
Laatst bijgewerkt door kees op 23 jun 2008, 19:36, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 23 jun 2008, 16:12 |
|
 |
|
Bertoninus
|
Hallo Kees,
Dat is zeker de moeite waard om te laten zien,mooie snoek,
als dat de kleiste was zou ik er direkt voor tekenen,
Top jong,felies er mee,
grt Bert
|
| 23 jun 2008, 16:18 |
|
 |
|
kees
|
thanks bert het is de kleinste zeker niet,maar ook zeker niet de grootste op deze stek..de snoeken die ik er tot nu toe gezien beginnen zo,n beetje rond de 90 cm..erg mooi plekje dus..helaas 9 op de 10 keer niet te vangen..maar dat maakt het natuurlijk ook extra spannend ik zal af en toe eens wat vaker posten en mij scheren  ik heb trouwens de achtergrond een beetje bewerkt om het stekje niet al te bekend te maken de foto word er niet mooier van,maar helaas is dit,net als met stenenzoeken etc, nou eenmaal nodig 
|
| 23 jun 2008, 19:25 |
|
 |
|
Joop
|
Ik zie dat jullie allemaal verstand hebben van vissen. Ik heb een vraag. Ik ga elk jaar naar het strand van Zoutelande vlakbij Vlissingen en daar zie ik altijd 's-avonds bij eb zeevissers verschijnen. Enig idee waar die mannen op vissen? Ze gebruiken een lange werphengel met veel lood eraan, geen idee wat ze als aas gebruiken. Is het misschien voor platvis? Ik zou het ook wel eens willen proberen. Wat voor type hengel heb ik nodig en wat voor aas? 
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 23 jun 2008, 19:42 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Mooie snoek Kees alleen heeft hij aardig wat schade opgelopen en is ook wat mager. maar ja niet elke snoek kan even mooi zijn. zal kijken of ik nog wat fotos heb van mijn vangsten de snoek. groeten Rene.
|
| 23 jun 2008, 19:52 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Joop schreef: Ik zie dat jullie allemaal verstand hebben van vissen. Ik heb een vraag. Ik ga elk jaar naar het strand van Zoutelande vlakbij Vlissingen en daar zie ik altijd 's-avonds bij eb zeevissers verschijnen. Enig idee waar die mannen op vissen? Ze gebruiken een lange werphengel met veel lood eraan, geen idee wat ze als aas gebruiken. Is het misschien voor platvis? Ik zou het ook wel eens willen proberen. Wat voor type hengel heb ik nodig en wat voor aas?  Joop als het water stroomt is het denk ik zeebaars gebruiken ze een langwerpige dobber met lood dan kan het ook geep zijn maar ja het kan ook schol schar tong of wijting zijn als ze met wormen of zagers vissen maar ik denk zeebaars. groet Rene.
|
| 23 jun 2008, 19:56 |
|
 |
|
Joop
|
Hmmmmm zeebaars lekker...
dankjewel Rene! Dus gewoon een lange werphengel kopen? Zeker een speciale zeehengel of zoiets?
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 23 jun 2008, 19:59 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Joop een strakke hengel kopen een lange en dan met gevlochte nijlon op je molen zetten (zit geen rek in) en een molen waar genoeg op kan die gasten die jij gezien heb gooien over de honderd meter. En zeebaars is zeer lekker vandaar dat ze tegen het schemer aan gaan vissen maar die nemen ook onder maatse vis mee hoor en verkopen dat. groet Rene.
Laatst bijgewerkt door Rene Verhoef op 24 jun 2008, 20:19, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 23 jun 2008, 20:06 |
|
|