|
|
Het is nu 21 apr 2026, 21:53
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28325 Woonplaats: Kerkrade
|
 flessentrekkerij
hallo vrienden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gisteren met jvlivs flesjes gaan zoeken,een nieuwe ervaring voor mij was hard ploeteren in die stortgrond en vies benauwd ,maar volgens jvlivs had het zich wel geloond voor mij zie de foto's van gisteren grt chris ps jvlivs had nog een hik volle jeneverfles gevonden hik 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 22 jun 2008, 20:52 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20709 Woonplaats: utrecht
|
 Re: flessentrekkerij
ha flessenzoekers ziet er glazig uit mannen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 22 jun 2008, 20:56 |
|
 |
|
Suzi Bandit
|
jawadde dadde, zo'n grondstorten hebben we hier in België niet. Die witte flessen met de gebogen hals zijn van ODOL (mondwater) kan dat ? Gefelicidingest met deze mooie stukken Suzi Bandit (gezond jaloers)
_________________ Is there life after death ? Touch my bike and you'll find out !
|
| 22 jun 2008, 21:07 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
|
Zo te zien is de voetbalkater van gister verwerkt.
|
| 22 jun 2008, 21:08 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 22 jun 2008, 21:16 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hallo Chris de stortwoelrat, Nou je hebt flink huisgehouden,.. je mag er maar 3 mee naar huis nemen net als bij het vissen 3 snoekbaarzen,..haha Ja dat is waar het was een benouwde boel,maar hier in Limbo land was het veel warmer,.. vertel eens hoe vond je het kerel,..en heeft Julke de weg naar huis terug gevonden, grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 22 jun 2008, 21:24 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hallo jullie daar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bedankt allemaal voor het reageren @ Suzi Bandit schreef: Die witte flessen met de gebogen hals zijn van ODOL (mondwater) kan dat ? ) ja het is inderdaad een ODOL flesje en ze zijn er la vanaf 8125 heb ik me laten vertellen @ bertonius,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bertoninus schreef: Hallo Chris de stortwoelrat, Nou je hebt flink huisgehouden,.. je mag er maar 3 mee naar huis nemen net als bij het vissen 3 snoekbaarzen,..haha Ja dat is waar het was een benouwde boel,maar hier in Limbo land was het veel warmer,.. vertel eens hoe vond je het kerel,..en heeft Julke de weg naar huis terug gevonden, grt Bert wat ik al eerder vermelden is dat het hard dabben is in die bergen grond daar,maar een leuke ervaring erbij grt chris 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 22 jun 2008, 21:43 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
das pas glas werk. feli met de vele glas flesjes en dergelijke.
grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 22 jun 2008, 22:01 |
|
 |
|
Suzi Bandit
|
Euh, vanaf 8125 Hoe dan ook, het lijkt me wel tof om zo in een berg grond te dabben. Suzi bandit
_________________ Is there life after death ? Touch my bike and you'll find out !
|
| 22 jun 2008, 22:06 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ bennie7 & Suzi Bandit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, bennie7 schreef: das pas glas werk. feli met de vele glas flesjes en dergelijke. grt ja je kunt er allerlei maten vinden Suzi Bandit schreef: Euh, vanaf 8125 Hoe dan ook, het lijkt me wel tof om zo in een berg grond te dabben. Suzi bandit  bedoel natuurlijk 1825 grt chris 
|
| 22 jun 2008, 22:40 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
Hoi Chris,
Dat is een mooie inktpot kerel, zeer speciaal ,zo vind je ze niet vaak
we komen regematig op deze plaats maar zo een is er volgens mij nog nooit gevonden,..een topper op die stort,zeker weten,
gefeliciteerd er mee kerel,
grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 22 jun 2008, 22:57 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ bertoninus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, we zijn afgelopen weekend nogeens gegaan ,, er zijn leuke flesjes gevonden en een porselein poppenhoofdje,margarine sierpot,die nadien als bloempot kan gebruikt worden. het is hard werken,maar meer dan de moeite waard en er wordt veel gelachen en gedold hier wat foto's
|
| 02 jul 2008, 21:22 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Hé mannen,mooie vondsten,leuke foto's en een schitterend plekkie  . Groeten uit de Betuwe  , Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 02 jul 2008, 22:47 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi Chris,
Prachtige foto's!!!!
Groeten,
John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 02 jul 2008, 22:50 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 02 jul 2008, 22:53 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
he jullie daar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja die foto's zijn leuke herinneringen voor de kleinkinderen later op de eerste bovenste foto wat je ziet had ik al naar een uurtje zoeken een hoop flesjes voor de andere foto'zijn geen woorden voor nodig grt chris 
|
| 03 jul 2008, 00:10 |
|
 |
|
dagobert
|
Het is ook de gein die deze hobby zo mooi maakt. De foto,s zeggen dan wel genoeg. Volgens mij raken ook jullie nooit uitgepraat over de dagen die jullie meemaken.
Dagobert
|
| 03 jul 2008, 14:16 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
prettig weekend,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, het was weer een vruchtbaar weekendje voor flessentrekkerij,we hadden allen een paar tassen vol zie john staan hij moest effen zijn behoefte doen en kijk eens wat een wateroverlast,ze moetsten gelijk de pompen im werking stellen grt chris 
|
| 04 jul 2008, 15:25 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
DIE LIMBURGS ZITTEN ALTIJD AAN DE FLES 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 dec 2008, 23:11 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
die foto s zijn weer om te zoenen 
|
| 27 jan 2009, 01:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo ging het zondag ook
|
| 27 jan 2009, 21:29 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 27 jan 2009, 21:36 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi Chris, Schitterende foto's!!!!!! Pfff. Dat lijkt me ook nog eens leuk om te gaan doen. ( Ik heb achterom nog minimaal 150 -200 flesjes staan die nog moeten worden schoongemaakt.  ). Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 27 jan 2009, 21:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik ga naar bed genieten maar van deze mooi foto s uit de out doos
|
| 10 jan 2012, 01:15 |
|
 |
|
vliegendeschotel
|
Bedankt Ed, Anders had ik deze foto's en verhalen gemist Wat ik me wel afvroeg vindt je op zo'n stort puur en alleen maar flesjes ik zag toevallig op één van de foto's ook een kleipijp, maar liggen daar ook muntjes , lood , tin , etc etc Mischien een domme vraag maar vroeg het me af David . . .
_________________ zoekt met een Minelab Equinox safari en een Tesoro bandido2
|
| 10 jan 2012, 09:07 |
|
|