|
|
Het is nu 03 maart 2026, 08:30
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 23 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
 Ik Jvlivs stel me voor.
Hoi allen,
Bij deze wil ik mij ook voorstellen. Mijn naam is Juul, en ben 45 jaar, en drink veel melk.
Ik ben niet moeders mooiste, maar ook niet de lelijkste, want dat is mijn zusje.
Ik zoek al een paar jaar, en qua vondsten gaat mijn voorkeur naar juliana centen. (Ik heb al 1964 en 1966 met visje gevonden, en daar ben ik heel blij mee).
Zo dat was mijn verhaal, en ik hoop dat jullie het heel leuk en interessant vonden.
Allen de groeten, en heel veel succes,
Juul.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 10 dec 2009, 20:05 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
 Re: Ik Jvlivs stel me voor.
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 10 dec 2009, 20:07 |
|
 |
|
Dwalex
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:59 Berichten: 527 Woonplaats: Akkerland
|
Juul, welkom!
Ben nu heel benieuwd naar je zusje...
:-)
|
| 10 dec 2009, 20:08 |
|
 |
|
Defixio
|
Hoi Julius hoe is het? Ook welkom op dit forum...groetjes van je zwager. Alex hierbij een foto van zijn zusje (mijn ega)
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 10 dec 2009, 20:13 |
|
 |
|
Grand Master
Geregistreerd: 05 okt 2009, 07:38 Berichten: 319 Woonplaats: Friesland
|
 weer een bekende , geloof me zijn zus is mooier en die zoekt ook , en spaart alleen romeins  en keltjes  ,een hele mooie colletie heeft die om jaloers op te worden.  heb je trouwens ook al de 66 cent  waarvan de laatste 6 buiten de T komt die heb ik wel dubbel Welkom John Groeten dick
_________________ zoeken is zoeken als je -het- nog niet gevonden hebt - T'KOMT WEL-. gewoon doorzoeken
|
| 10 dec 2009, 20:16 |
|
 |
|
Defixio
|
Nou dan doe ik ook een foto van mijzelf erbij, ik moet nog even langs de tandarts morgen.
|
| 10 dec 2009, 20:17 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Jvlivs schreef: Hoi allen,
Bij deze wil ik mij ook voorstellen. Mijn naam is Juul, en ben 45 jaar, en drink veel melk.
Ik ben niet moeders mooiste, maar ook niet de lelijkste, want dat is mijn zusje.
Ik zoek al een paar jaar, en qua vondsten gaat mijn voorkeur naar juliana centen. (Ik heb al 1964 en 1966 met visje gevonden, en daar ben ik heel blij mee).
Zo dat was mijn verhaal, en ik hoop dat jullie het heel leuk en interessant vonden.
Allen de groeten, en heel veel succes,
Juul. ja dat komt er van als je zo veel zoekt
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 dec 2009, 20:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Defixio schreef: Hoi Julius hoe is het? Ook welkom op dit forum...groetjes van je zwager. Alex hierbij een foto van zijn zusje (mijn ega) zo maurits een nieuwe vrouw
|
| 10 dec 2009, 20:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Defixio schreef: Nou dan doe ik ook een foto van mijzelf erbij, ik moet nog even langs de tandarts morgen. ja dat komt er nou van als je maarop die scherven bijt
|
| 10 dec 2009, 20:23 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Hoe zie jij er eigenlijk uit Ed 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 10 dec 2009, 20:27 |
|
 |
|
Defixio
|
Cees er staat werkelijk een geweldige foto van de Ed op dit forum...ga ff kijken.
|
| 10 dec 2009, 20:31 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Ceesou schreef: Hoe zie jij er eigenlijk uit Ed  weet je da  t niet dan 
|
| 10 dec 2009, 20:33 |
|
 |
|
Defixio
|
Kijk Cees er werd ooit een Dagomagneetzoekdag georganiseerd, toen we daar heen reden zagen we op het cs van Montfoort een man staan die een beetje meelij opwekte bij de zoekers. Al zijn bezittingen zaten in een 7 up tas...waaronder gouden Romeinse munten en speerpunten. Tegen de regen had de man enkel een oude kapotte paraplu, ooit gevonden dachten wij. Op de Dagodag hebben we veel plezier gehad en zo is de Ed op dit forum beland.
|
| 10 dec 2009, 20:38 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Ik lig DUBBEL grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 10 dec 2009, 20:42 |
|
 |
|
Hans1971
|
Defixio schreef: Kijk Cees er werd ooit een Dagomagneetzoekdag georganiseerd, toen we daar heen reden zagen we op het cs van Montfoort een man staan die een beetje meelij opwekte bij de zoekers. Al zijn bezittingen zaten in een 7 up tas...waaronder gouden Romeinse munten en speerpunten. Tegen de regen had de man enkel een oude kapotte paraplu, ooit gevonden dachten wij. Op de Dagodag hebben we veel plezier gehad en zo is de Ed op dit forum beland. Oh, maar dat is een mooie foto Ed. Haha. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 10 dec 2009, 21:20 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Vooral die laarzen
|
| 10 dec 2009, 21:25 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 10 dec 2009, 23:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Defixio schreef: Kijk Cees er werd ooit een Dagomagneetzoekdag georganiseerd, toen we daar heen reden zagen we op het cs van Montfoort een man staan die een beetje meelij opwekte bij de zoekers. Al zijn bezittingen zaten in een 7 up tas...waaronder gouden Romeinse munten en speerpunten. Tegen de regen had de man enkel een oude kapotte paraplu, ooit gevonden dachten wij. Op de Dagodag hebben we veel plezier gehad en zo is de Ed op dit forum beland. ja dat was een mooie dag maurits maar ik bleef lekker droog 
|
| 10 dec 2009, 23:21 |
|
 |
|
Defixio
|
hahaha Ed je trekt ook altijd aan het langste eind! Ehhee we moeten van het voorjaar weer eens een magneetzoekdag houden....
|
| 11 dec 2009, 00:16 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 11 dec 2009, 01:01 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi allen, Dank jullie wel voor de fijne reactie's!!!!! En die foto van het magneetvissen is ook om te Ed: Paraplu en korte broek --> Ziet er zo grappig uit!!!!! (Hebben jullie niet effe voor het zoeken op buienradar gekeken? ). Allen de groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 26 dec 2009, 12:38 |
|
 |
|
viros
|
|
| 26 dec 2009, 20:12 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6489 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
hoi, jvlivs een blinde kan jouw nog erkennen roda fan.grepke zie foto grt bennie
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 26 dec 2009, 20:27 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 23 berichten ] |
|