|
|
Het is nu 04 maart 2026, 21:16
|
MET WELKE DETECTOR BEN JIJ BEGONNEN
| Auteur |
Bericht |
|
Henri
|
 Re: MET WELKE DETECTOR BEN JIJ BEGONNEN
niet lachen heb er aan jaar geleden nog mee gezocht maar twil wel goed hoor is best wat mee te vinden alleen moet je ook veel yzer spitten he 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 20 dec 2009, 12:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja henri hetwerk best wel wel door zetten mooi munt vind je er wel mee fibula niet
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 20 dec 2009, 13:21 |
|
 |
|
Henri
|
hoe moeilijker je een detectore maakt hoe moeilijker het word om er wat mee te vinden
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 20 dec 2009, 18:29 |
|
 |
|
melpatcindy
|
ben begonnen met de whites xlt en zoek nog steeds met dezelfde [bijna antiek]  denk wel dat er betere detectors zijn maar dan wordt het een heeeeeeeeeeeel lang verhaal .Ben tevreden zo gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 20 dec 2009, 18:34 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Maakt niet uit Ed,.. het heeft ook een voordeel,..je kent hem van binnen en van buiten en dat is een belangrijk gegeven,..en als jij er tevreden mee bent,. dan zijn wij het ook,..die nieuwe hoeven niet beter te zijn als een oude hoor,..fijn mee blijven lopen gabber grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 20 dec 2009, 21:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
[quote="melpatcindy"]ben begonnen met de whites xlt en zoek nog steeds met dezelfde [bijna antiek]  denk wel dat er betere detectors zijn maar dan wordt het een heeeeeeeeeeeel lang verhaal .Ben tevreden zo mooi zo ik zoek ook nog steeds met 1je die 17 jaar oude is ik kan met heel veel soorten md zoeken Ed of het nu een tr is movie md is ik vind het toch wel
|
| 20 dec 2009, 21:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dit was mijn eeste
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 26 nov 2010, 00:27 |
|
 |
|
MDgek
|
leuk dat dit topic een nieuw leven is gegeven.
Ikzelf ben gestart met een Garrett 2000. Veel mee gevonden dat jaar. daarna kwam de cortes, een 2500, tigersshark (voor het water) en de Etrac, waar ik het meeste mee loop.
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 26 nov 2010, 00:35 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
MDgek schreef: leuk dat dit topic een nieuw leven is gegeven.
Ikzelf ben gestart met een Garrett 2000. Veel mee gevonden dat jaar. daarna kwam de cortes, een 2500, tigersshark (voor het water) en de Etrac, waar ik het meeste mee loop. jong jong wat lux
|
| 26 nov 2010, 00:37 |
|
 |
|
Grand Master
Geregistreerd: 05 okt 2009, 07:38 Berichten: 319 Woonplaats: Friesland
|
Grand Master schreef: we beginnen in het jaar 1979,Mijn eerste detector was een cscope 400 vlf, die ik van mijn oom mocht gebruiken, deze moest na 4 maanden weer ingeleverd worden, ik kocht toen een tandy geval ,hopeloos maar ik kon zoeken , niet lang 3 weken heb ik hem gehad , ik kocht toen de cscope vlf 440 trld, gelijk een hele vooruitgang , ik had de smaak te pakken, net wat wiebren schreef op velden waar nog nooit iemand gezocht had, na een jaar kocht ik de cscope vlf 990 d weer een jaar later mijn oude vertrouwde Garrett ADS 2, een machine van bijna 5 KG, gelijk de grote schotel er bij aangeschaft, vele vele vonsten heb ik hier mee gedaan, na 9 jaar heb ik hem ingeruild voor de Fisher 1266 X , , na een diefstal van mijn Bus, alle detectoren weg, ik kocht met een hele mooie korting 2 stuks XP advents de XP adventis , een jaar gehad , construktie te zwak en ik ben weer terug gegaan naar de Fisher 1266 X , momenteel zoek ik daar nog steeds mee , ik heb er zelfs 2 . voor in het water kocht ik een 10 jaar geleden de Fisher 1280X , een kleine 2 jaar geleden kwam hier voor in de plaats de Tesoro Tiger Shark.
op de foto uit 1983 de Garrett ADS 2 ,, en mijn dochter die nu 29 jaar is , even een update , 1 van de fishers 1266 X heb ik verkocht en daarvoor in de plaast is gekomen de minelab E-Trac. ik zoek al jaren alleen op het geluid maar dit is een hele echte geluidsjager. ik gebruik geen fabrieksinstellingen of programma's maar ik ga gewoon op het geluid af.blanco scherm en alleen horizontaal het onderste balkje discrimineren , deze hadden ze jaren geleden moeten uitvinden. groeten dick
_________________ zoeken is zoeken als je -het- nog niet gevonden hebt - T'KOMT WEL-. gewoon doorzoeken
|
| 26 nov 2010, 11:30 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
|
| 26 nov 2010, 17:48 |
|
|