|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:10
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Warhunter steld zich ook maar voor.
| Auteur |
Bericht |
|
Warhunter
Geregistreerd: 08 jan 2010, 21:31 Berichten: 15 Woonplaats: Friesland
|
 Warhunter steld zich ook maar voor.
Hallo ik ben Kevin. Woon in Friesland, en zoek ongeveer vanaf 2002 naar militaria. Ik zoek af en toe ook gewoon hier op de landen / akkers. Ik zoek dus hoofdzakelijk op Wo1 & Wo2 gebieden, en daarvan zullen jullie ook de meeste foto's zien van mijn kant. Als er vragen zijn hoor ik het wel 
_________________ Zoek tijdelijk met de Troy shadow x3 !
|
| 08 jan 2010, 22:50 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
 Re: Warhunter steld zich ook maar voor.
hoi kevin welkom hier op het forum en veel plezier hier 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 08 jan 2010, 22:53 |
|
 |
|
Defixio
|
Ha Kev, heb al je berichten net gelezen en je website bezocht...die bommen en granaten is niet mijn ding maar zo'n bajonet is echt wel vet. Welkom hier!
|
| 08 jan 2010, 22:58 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
welcom 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 jan 2010, 23:01 |
|
 |
|
Warhunter
|
Bedankt allen Heb wel meer gevonden hoor, alleen heb ik op de website die in mijn profiel staat alleen maar Wo1 vondsten, en een paar Wo2... En uiteraard staat daar lang niet alles op, ben pas net begonnen met die site Groeten Kevin
|
| 08 jan 2010, 23:13 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Vah harte welkom hier Warhunter!
|
| 08 jan 2010, 23:18 |
|
 |
|
wiebren2
|
|
| 09 jan 2010, 01:16 |
|
 |
|
dagobert
|
Warhunter schreef: Hallo ik ben Kevin. Woon in Friesland, en zoek ongeveer vanaf 2002 naar militaria. Ik zoek af en toe ook gewoon hier op de landen / akkers. Ik zoek dus hoofdzakelijk op Wo1 & Wo2 gebieden, en daarvan zullen jullie ook de meeste foto's zien van mijn kant. Als er vragen zijn hoor ik het wel  Hey Kevin, Zoekt naar 1e en 2e wereld oorlog spul? Je moet dus aardig op pad om zo iets te vinden? Wat is je leeftijd dan,zou ik denken? Ben benieuwd waar jij in Friesland oorlog spul vind? Je moet er waarschijnlijk op uit? Zo ja,.....waar in de omgeving zoek je zoal? Ik hoop dat je een hoop te plaatsen hebt qwa vondsten. Welkom op dit forum. Dagobert
|
| 09 jan 2010, 01:27 |
|
 |
|
Warhunter
|
Bedankt In Friesland is amper Wo2 te vinden. Ik ga meestal richting de Duiden (NH) voor Wo2. Voor Wo1 ga ik naar Belgie & Frankrijk (ieper / de somme / Ethe / Virton / Flabas etc) Ik ben ook wel eens in Duitsland te vinden, maar het liefst ga ik naar Noord-Frankrijk. Leeftijd staat wel in mijn profiel he Groet Kevin
|
| 09 jan 2010, 01:50 |
|
 |
|
radiohead
Geregistreerd: 17 apr 2008, 15:40 Berichten: 7888 Woonplaats: Belgica
|
Hoi warhunter Zelf heb ik in het verleden ook gezocht naar WWI spullen, je komt werkelijk de mooiste spullen tegen! Helaas ontkom je dan niet aan de nodige explosieve bijvondsten. Nu wil ik hier zeker niet "de schoolmeester" uithangen hoor, maar wanneer ik kijk naar de regios waar je zoekt, dan moet ik je toch aangeven dat het zoeken daar werkelijk streng verboden is! De hele Somme regio is een "no-go" gebied. Om precies te zijn de departementen: Oise (60), Somme (80), Aisne (02) helemaal verboden voor metaaldetectie. De hele omgeving rond Verdun (Flabas) zou je ook best niet betreden met je detector...Ieper, of beter: de gehele westhoek ligt vol met archeologisch beschermd (WWI) gebied! Heb zelf dus ook gezocht naar WWI materiaal, tot ik leerde dat het echt niet verstandig is..Ze zijn écht niet voor niets zo streng: het is levengevaarlijk!
_________________ One of the greatest problems in the academic debate is that terminology identifies groups which do not actually exist as such.
Minelab Manticore
|
| 09 jan 2010, 11:00 |
|
 |
|
Warhunter
|
Klopt, maar dan weet je zelf ook dat een militair zoeker vaak geen andere keus heeft 
|
| 09 jan 2010, 14:24 |
|
 |
|
Mat
|
Warhunter schreef: Bedankt In Friesland is amper Wo2 te vinden. Ik ga meestal richting de Duiden (NH) voor Wo2. Voor Wo1 ga ik naar Belgie & Frankrijk (ieper / de somme / Ethe / Virton / Flabas etc) Ik ben ook wel eens in Duitsland te vinden, maar het liefst ga ik naar Noord-Frankrijk. Leeftijd staat wel in mijn profiel he Groet Kevin Inderdaad alle verboden gebieden en IEPER, daar een paar weken geleden nog iemand gepakt die een beschermd grafveld uit de 1e oorlog overhoop aan het halen was. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 09 jan 2010, 14:44 |
|
 |
|
Warhunter
|
Ethe & Virton en omgeving (belgie) zijn gewoon vrij af te zoeken, we zijn daar meerdere keren aangesproken door een boswachter, en ook door de politie en die vertelde dat als we de gaten dicht gooien en de gevaarlijke vondsten zouden melden dat we er gewoon mochten zoeken En daar hebben we toch veel gevonden !!! Zo kun je altijd weer wat afspreken he, en ik heb zelf ook een schijt hekel aan mensen die hun gaten niet dicht gooien !!
|
| 09 jan 2010, 15:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|