|
|
Het is nu 03 jun 2026, 12:26
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
 VONDST VAN HET JAAR 2009
hallo beste mensen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
er zijn veel topvondsten in 2009 gevonden.vanaf nu kunnen jullie mee bepalen wie met die eer mag gaan strijken.
wie wint mag zich een jaar lang MIS/MISTER BODEMVONDSTENWERELD noemen.
de gene die de meesten stemmen vergaard is de winnaar,dus elke deelnemer mag slechts een stem uitbrengen.
de winnaar mag deze titel na een jaar aan de volgende winnaar doorgeven met de boodschap hoe zij/hij het ervaren heeft om met deze eer te mogen pronken.
er zal natuurlijk een wisseltroffee mee verbonden worden die één jaar lang mag pronken in je huiskamer en van elken winnaar zal er zijn naam in gegraveerd worden.
misschien hebben jullie een suggestie hoe de wisseltroffee eruit moet zien ?????
grt coinhunter chris-kerkrade.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 10 jan 2010, 13:04 |
|
 |
|
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3001 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: VONDST VAN HET JAAR 2009
chris leuk idee. maar doe jezelf dan ook mee? als jij zelf meedoet,dan kunnen we het allemaal schudden natuurlijk. want zo'n toppers heeft natuurlijk niemand gevonden afgelopen jaar. misschien is het wel leuk om een 1ste 2de en 3de plaats eraan te koppelen(niet dat ik daar bijhoor)maar dan hebben 3 mensen een kans op een titel. is natuurlijk maar een idee hoor.
bacchus.
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
|
| 10 jan 2010, 13:11 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Chris, Leuk idee man!!! Ik zeg je wel een ding: Als ik een vondst van dit jaar zou mogen uitzoeken, wat ik persoonlijk dan, de mooiste vondst van dit jaar vind, dan is het ook nog eens een vondst van jou!!!!! Maar er zijn dit jaar zoveel prachtige vondsten gedaan, dat het zeker een heel spannende race gaat worden. Leuk idee, en vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 10 jan 2010, 13:15 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Bacchus schreef: chris leuk idee. maar doe jezelf dan ook mee? als jij zelf meedoet,dan kunnen we het allemaal schudden natuurlijk. want zo'n toppers heeft natuurlijk niemand gevonden afgelopen jaar. misschien is het wel leuk om een 1ste 2de en 3de plaats eraan te koppelen(niet dat ik daar bijhoor)maar dan hebben 3 mensen een kans op een titel. is natuurlijk maar een idee hoor. ja natuurlijk doe ik zelf mee nee,in overleg hebben wehelaas bepaald dat er maar een winnaar zal zijn.  aan deze prijs zitten financiele uitgave's en onze forumkast dreigt al aardig leeg te geraken alleen al om dit forum draaiend te houden . zo als je weet is het forum gratis te bezoeken en dat zal ook in de toekomst zo blijven,misschien dat vrijwillige donatie's T.G V. van de forumkast worden gedaan in de toekomst,tot heden is dat zeer beperkt gebleven tot een vaste kern. ik hoop dat je hier voor begrip zult hebben grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 10 jan 2010, 13:26 |
|
 |
|
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3001 Woonplaats: Kerkrade
|
john je bedoelt een vondst van vorig jaar.? dat is toch wat ik bedoel,de winnaar is dus eigenlijk al bekend. maargoed het wasmaar een idee van mij,k gun je die prijs van harte chris. bacchus.
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
|
| 10 jan 2010, 13:30 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ baccus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Bacchus schreef: dat is toch wat ik bedoel,de winnaar is dus eigenlijk al bekend. dat kan natuurlijk een optie zijn dat ik win,maar dan verdien ik ook die prijs natuurlijk,maar ik zal ook weer mee gaan strijden voor de prijs in 2010 te winnen maar zolas jvlivs al beaamde,de wedtrijd moet eerst nog gespeeld worden. grt chris 
|
| 10 jan 2010, 13:39 |
|
 |
|
Jvlivs
|
Hey Bacchus, Je hebt gelijk: Ik leef nog in 2009!! Ik bedoel dus ook een vondst van 2009!!! Ik denk dat wij beiden dezelfde vondst  in gedachte hebben!!!! Vele groeten, John.
|
| 10 jan 2010, 13:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik hou hier nooit zo van
als je het dan toch doet per catagorie
zo al weiland en akker vondst
stadvonds of stort
romeinse vondsten
er zij op forum top zoeker en en minden zoeker bij dan winnen altijd de top zoeker
gr de ed
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jan 2010, 13:46 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Of anders iedere maand een pol maken hier op het forum voor vondst van de maand? En dan krijgt de winnaar een oorkonde (papier opgestuurd) en dan op het einde van het jaar misschien nog eens een pol tussen alle vondst van de maand vondsten om daaruit de vondst van het jaar te kiezen?
En dan de beker?
Groeten!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 10 jan 2010, 13:51 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ de ed,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, de ed schreef: als je het dan toch doet per catagorie dat is financieel niet mogelijk. de ed schreef: er zij op forum top zoeker en en minden zoeker bij dan winnen altijd de top zoeker zeker in zekere zin heb je deeld gelijk in ,de top zoekers hebben zeker een streepje voor,,,maar dat is geen garantie dat je winnen gaat. huisvrouw vind schat,vader en zoon vinden vikingsschat.enzv. als het voor iemand bedoled is gaat hij het vinden en dat kan met de goedkoopste metaaldetector gebeuren. ik weet dat de mindere begunstigen zich hier door in hun hempie voelen gezet,maar dat is het zelfede met sport,er kan maar een nr 1 worden. grt chris 
|
| 10 jan 2010, 13:54 |
|
 |
|
Jvlivs
|
de ed schreef: ik hou hier nooit zo van
als je het dan toch doet per catagorie
zo al weiland en akker vondst
stadvonds of stort
romeinse vondsten
er zij op forum top zoeker en en minden zoeker bij dan winnen altijd de top zoeker
gr de ed Hey Ed, Je hebt natuurlijk gelijk, maar dan worden het weer vele vondsten / vele topics. Aan het einde van het jaar kan gewoon maar een iemand winnen!!! Zelf vind ik het een heel leuk idee!!!! Voor mij hoeft er ook geen prijs aan te hangen, maar het is natuurlijk wel heel leuk!!!! Ik zou bijvoorbeeld al een papieren oorkonde met mijn vondst erop al prachtig vinden!!!! Deze kan ook nog eens heel gewoon op dit forum worden gezet!! En dan zelf door de vinder worden uitgeprint!!!! Maar er zullen zeker vele ideen geplaatst worden!!! En dan zien we wel!!! Ik vind het in ieder geval een leuk idee!! Vele groeten, John.
|
| 10 jan 2010, 13:58 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ jeroen v,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, jeroen V. schreef: Of anders iedere maand een pol maken hier op het forum voor vondst van de maand? En dan krijgt de winnaar een oorkonde (papier opgestuurd) en dan op het einde van het jaar misschien nog eens een pol tussen alle vondst van de maand vondsten om daaruit de vondst van het jaar te kiezen? daar is bewust niet voor gekozen,omdat vondst van de maand al wat oudst is en dat willen we niet kopëren. dat met een wisseltroffe is geheel nieuw en is een primeur hier op ons forum grt chris 
|
| 10 jan 2010, 13:58 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Dan gaat het een heel moeilijke keuze worden Met zoveel topvondsten die hier gedaan worden Enuh, munten horen bij de andere vondsten?
Tot ziens
|
| 10 jan 2010, 14:02 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ik wilden jullie even wakker schudden een idee is altijd goed
|
| 10 jan 2010, 14:07 |
|
 |
|
viros
|
Hey Pikkie, Heb nog een mooie wisselbeker voor jullie!!!! plaatje onder ervan af en een nieuw erop en klaar mvg Edje 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 10 jan 2010, 14:15 |
|
 |
|
jeroen V.
|
http://bodemvondstenwereld.nl/viewtopic.php?f=177&t=15433:D Nee zal een beetje te duur uitvallen denk ik... Misschien ergens zien voor een romeinse dakpan fragmenten of andere aardewerk fragmenten en daar wat mee knutselen?
Tot ziens
|
| 10 jan 2010, 14:19 |
|
 |
|
lucky nero
Geregistreerd: 15 apr 2008, 22:27 Berichten: 5316 Woonplaats: landgraaf
|
edje schreef: Hey Pikkie, Heb nog een mooie wisselbeker voor jullie!!!! plaatje onder ervan af en een nieuw erop en klaar mvg Edje  hoi edje bovenste plaatje gaat er toch ook van af en daar een plaatje van bodemvonstenwerld op gr. lucky nero 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 10 jan 2010, 14:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 10 jan 2010, 14:21 |
|
 |
|
viros
|
|
| 10 jan 2010, 14:21 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja edje dat is een durer beker geworden
|
| 10 jan 2010, 14:27 |
|
 |
|
viros
|
de ed schreef: ja edje dat is een durer beker geworden Daarom schenk ik hem ook aan dit mooie forum Ed mvg Edje 
|
| 10 jan 2010, 14:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zou ik ook doen daar om hou ik niet zo van een wedstrijd
|
| 10 jan 2010, 14:33 |
|
 |
|
harold
Geregistreerd: 17 apr 2008, 17:26 Berichten: 1265 Woonplaats: overal
|
_________________ Gr harold
Dum vivimus, vivamus Laten we van het leven genieten, zolang als we leven.
|
| 10 jan 2010, 14:38 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
ik ga ook voor het beeldje not het bronzen beeldje ziet er prachtig uit en is orgineel voor de zoeker. en het blijft zijn waarde houden en ziet er niet kitsch uit als zo'n beker die je overal krijgt meestal van plastic. grt bennie7 om te starten voor zo'n aanschaf zal ik 10,-storten en of afgeven aan cc
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 10 jan 2010, 16:10 |
|
 |
|
viros
|
THX Bennie,... HEB DE BEKER NU IN HET VUUR GEGOOID HOPELIJK DAT NOT IETS VOOR JULLIE DOET!!!!!!!!!!!! GR Edje 
|
| 10 jan 2010, 19:04 |
|
|