|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:57
|
RAAD HER GEWICHT EN WIN DEZE FOLLIS !!!!!!!!
| Auteur |
Bericht |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: RAAD HER GEWICHT EN WIN DEZE FOLLIS !!!!!!!!
Hans1971 schreef: de ed schreef: hans je kan beter stopen met zoeken je wint of krijg ze wel Ik moet wat met deze vorst Ed. Gelukkig moet ik volgende weekend werken. Kan toch nie zoeken nie. Nog een beetje de zaterdagavond doorgekomen in het kaarslicht. Wij hadden weer stroom om half 2 in de nacht. Lagen vroeg in bed  ja hans ik vierde me verjaardag was super leuk man 30 kazen aan en de kachel
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 11 jan 2010, 18:57 |
|
 |
|
Hans1971
|
de ed schreef: Hans1971 schreef: de ed schreef: hans je kan beter stopen met zoeken je wint of krijg ze wel Ik moet wat met deze vorst Ed. Gelukkig moet ik volgende weekend werken. Kan toch nie zoeken nie. Nog een beetje de zaterdagavond doorgekomen in het kaarslicht. Wij hadden weer stroom om half 2 in de nacht. Lagen vroeg in bed  ja hans ik vierde me verjaardag was super leuk man 30 kazen aan en de kachel Mooi man, lekker warm zo`n kachel. Wij zijn van de kou naar bed gegaan. Verder eenieder bedankt voor de felicitaties. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 11 jan 2010, 21:00 |
|
 |
|
Defixio
|
3.1
|
| 11 jan 2010, 21:09 |
|
|