|
|
Het is nu 03 jun 2026, 10:50
|
opgelicht via marktplaats
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Re: opgelicht via marktplaats
|
| 29 dec 2009, 18:55 |
|
 |
|
dagobert
|
Valse munt gekocht.
Fokke en Sukke
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 29 dec 2009, 19:28 |
|
 |
|
zandhaas
|
sjoho schreef: He hoi allemaal. kreeg zojuist een mailtje van de verkoopster dat ze me achteraf toch gelijk geeft. Het muntje gaat morgen retour en ik krijg mijn geld terug. Wel een paar dagen over lopen opwinden, maar eind goed, al goed. heb marktplaats ondertussen ook gemaild dat het opgelost is. Wel heel fijn dat jullie allemaal reageren en meedenken. Toppie. Ben om te ontstressen zojuist nog wezen zoeken: ideale omstandigheden als je in modder zoekt: de bovenlaag mooi krokant en daaronder heerlijk zacht. helaas geen toppertjes maar wel heerlijk gezocht  mooi dat het goed komt gen**it voor €110 gaat niemand in zijn koude kleren zitten. logisch dat je je opwindt. is het niet verstandig om éérst het geld retour te hebben, en daarna pas de munt op te sturen???? en stuur hem mét ontvangstbewijs voor ze gaan zeggen dat ze hem niet hebben ontvangen. als je eerst je munt opstuurt en hij raakt kwijt ben je je belangrijkste bewijs kwijt en kun je zeker fluiten naar je centen....'t zijn maar wat ideetjes 
|
| 29 dec 2009, 19:33 |
|
 |
|
Adrie
|
Hey Sjoerd, Ik ben blij dat het toch voor je opgelost word Oh ja en mijn advies....niets kopen, gewoon lekker zelf blijven zoeken En als je zoekt denk je gewoon heeeeeel sterk aan wat je nog zou wensen voor je verzameling en wie weet krijg je een superpiep onder je schotel....en dan graven maar Wat een heerlijke hobby Groetjes en ZOEK ZE, Adrie 
|
| 29 dec 2009, 19:57 |
|
 |
|
sjoho
|
dagobert zandhaas, ik wacht inderdaad nog even. adrie, ik was op marktplaats gaan kijken omdat het niet zo wil vlotten met het zoeken. beetje het gevoel dat het niet meer lukt. eerste half jaar was super, maar na de zomer bijna geen vondsten meer. en ik ga toch vaak 2 dagen in de week op pad. maar in elk geval vanaf nu toch weer alleen eigen gevonden muntjes verzamelen 
|
| 29 dec 2009, 20:03 |
|
 |
|
Henri
|
sjoho schreef: dagobert zandhaas, ik wacht inderdaad nog even. adrie, ik was op marktplaats gaan kijken omdat het niet zo wil vlotten met het zoeken. beetje het gevoel dat het niet meer lukt. eerste half jaar was super, maar na de zomer bijna geen vondsten meer. en ik ga toch vaak 2 dagen in de week op pad. maar in elk geval vanaf nu toch weer alleen eigen gevonden muntjes verzamelen  ligt aan het gebied heb ik ook al last van 
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 29 dec 2009, 21:05 |
|
 |
|
Hans1971
|
Gelukkig eind goed al goed. Misschien wel handig om de munt aangetekend terug te sturen.
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 29 dec 2009, 21:09 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
Henri schreef: sjoho schreef: dagobert zandhaas, ik wacht inderdaad nog even. adrie, ik was op marktplaats gaan kijken omdat het niet zo wil vlotten met het zoeken. beetje het gevoel dat het niet meer lukt. eerste half jaar was super, maar na de zomer bijna geen vondsten meer. en ik ga toch vaak 2 dagen in de week op pad. maar in elk geval vanaf nu toch weer alleen eigen gevonden muntjes verzamelen  ligt aan het gebied heb ik ook al last van  Nee ligt niet aan het gebied,ik vond dit jaar ook niet veel. Gewoon dom doorgaan zullen we maar zeggen.
|
| 30 dec 2009, 00:24 |
|
 |
|
Henri
|
waar woon jij???  nee tgaatt egt slecht met de zoekerij helemaal met de vorst
_________________ Xp goldmax Tesoro Tejón Tesoro compadre Minelab unox 800
|
| 16 jan 2010, 20:36 |
|
 |
|
Mat
|
Hoi Sjoerd, Alles goed afgelopen? Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 16 jan 2010, 21:06 |
|
 |
|
zandhaas
|
ja, ben ik ook benieuwd naar Mat. alles goed gekomen?
|
| 27 jan 2010, 23:00 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo ik lees het net
mooi dat het zo goed afloopt
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 jan 2010, 23:18 |
|
 |
|
sjoho
|
He hoi sorry had niet gezien dat er nog verse reacties zijn. Ja het is wel goed afgelopen. Heb zelfs netjes het muntje teruggestuurd en de 10 euro verzendkosten betaald. Kreeg toen het pakketje onderweg was nog een boos mailtje van haar waar haar munt bleef. Toen heb ik in een mailtje toch maar even verteld wat ik van de gang van zaken vond. Takkenwijf.
|
| 28 jan 2010, 09:36 |
|
 |
|
zandhaas
|
sjoho schreef: He hoi sorry had niet gezien dat er nog verse reacties zijn. Ja het is wel goed afgelopen. Heb zelfs netjes het muntje teruggestuurd en de 10 euro verzendkosten betaald. Kreeg toen het pakketje onderweg was nog een boos mailtje van haar waar haar munt bleef. Toen heb ik in een mailtje toch maar even verteld wat ik van de gang van zaken vond. Takkenwijf. mooi dat het goed afgelopen is inderdaad. 't is altijd lekker .... even je hart "luchten" bij de juiste persoon 
|
| 28 jan 2010, 16:24 |
|
 |
|
kuls
|
ben blij voor je dat je geld terugkrijgt as anders echt een kl*te streek geweest groetjes Paul
|
| 28 jan 2010, 21:33 |
|
|