|
|
Het is nu 03 jun 2026, 18:57
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
 waterkan raeren
Deze mooie waterkan van raeren heb ik onlangs gekregen van Alphen, waarvoor nogmaals Hartelijk bedankt  Wilde deze kan eerst nog zelf gaan restaureren, maar later ging ik toch twijfelen Wie geeft mij deskundig advies???  Willem vd Akker
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 01 maart 2010, 19:56 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: waterkan raeren
Mooi gebaar van Alphen. Ik zou er mee naar een goede restaurateur gaan.
Mooi kannetje.
Dagobert
|
| 01 maart 2010, 20:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
laat hem maar door me neef maken
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 01 maart 2010, 21:15 |
|
 |
|
Hans1971
|
Het is een mooi stukje Willem. Zou zeggen, op het aanbod van Ed ingaan. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 01 maart 2010, 21:17 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Ben zeer benieuwd naar eindresultaat  . Groeten, Nandus
|
| 02 maart 2010, 11:59 |
|
 |
|
alphen
Geregistreerd: 23 jun 2008, 23:46 Berichten: 3098 Woonplaats: Alphen a/d rijn
|
En.......is die al klaar. Grt Alphen.
|
| 03 maart 2010, 00:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ja schiet is op man 
|
| 03 maart 2010, 01:02 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
Moest eerst de modder er uithalen. Vol verwachting een tijd lang onder de kraan gehouden, met de hoop...... er nog een paar muntjes uit te halen. Bij elke klont verdween er weer een beetje hoop. Nadat er geen modder meer uitkwam de waterkan op z'n kop gehouden en een aantal keren flink geschud, totdat ik echt wist dat er echt geen munten inzaten. Het zal wel een leuke topic geworden zijn....maar helaas. Nu staat de kan te drogen en pronken in de kast. Eerst nog even van genieten en een goede restaurateur voor haar zoeken. (of zal ik het toch zelf doen?)  Willem vd Akker
|
| 03 maart 2010, 09:59 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
willem vd akker schreef: Moest eerst de modder er uithalen. Vol verwachting een tijd lang onder de kraan gehouden, met de hoop...... er nog een paar muntjes uit te halen. Bij elke klont verdween er weer een beetje hoop. Nadat er geen modder meer uitkwam de waterkan op z'n kop gehouden en een aantal keren flink geschud, totdat ik echt wist dat er echt geen munten inzaten. Het zal wel een leuke topic geworden zijn....maar helaas. Nu staat de kan te drogen en pronken in de kast. Eerst nog even van genieten en een goede restaurateur voor haar zoeken. (of zal ik het toch zelf doen?)  Willem vd Akker lees je niet het antwoord staat er al bij
|
| 03 maart 2010, 18:45 |
|
 |
|
Nandus
Geregistreerd: 18 apr 2008, 09:22 Berichten: 1651 Woonplaats: Noord-holland
|
Ja Ed heeft een neef die 't kan. Misschien valt de prijs wel mee  en of ie goed is??? Volgens sommigen hier wel. Ben ik zeer benieuwd naar kan hij hier reklame maken. Groeten, Nandus
|
| 03 maart 2010, 20:45 |
|
 |
|
Hans1971
|
willem vd akker schreef: Moest eerst de modder er uithalen. Vol verwachting een tijd lang onder de kraan gehouden, met de hoop...... er nog een paar muntjes uit te halen. Bij elke klont verdween er weer een beetje hoop. Nadat er geen modder meer uitkwam de waterkan op z'n kop gehouden en een aantal keren flink geschud, totdat ik echt wist dat er echt geen munten inzaten. Het zal wel een leuke topic geworden zijn....maar helaas. Nu staat de kan te drogen en pronken in de kast. Eerst nog even van genieten en een goede restaurateur voor haar zoeken. (of zal ik het toch zelf doen?)  Willem vd Akker Ik zou er nog even over wrijven, misschien komt er dan wat anders uit 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 03 maart 2010, 20:53 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 11 berichten ] |
|