|
|
Het is nu 03 jun 2026, 01:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28451 Woonplaats: Kerkrade
|
 NIET TE GELOVEN!!!!
hallo beste vrienden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, niet te geloven,staan we een kop koffie te drinken bij een klein tank-station effen achter Amsterdam , ( Frenk jvlivs en ik ) roept frenk plots,,,is dat niet Regilio Tuur  ik roep "hey we are boxing" hij draait zich snel om en kijkt me aan en toverd meteen een brede smile op zijn mond nadat hij afgerekend heeft zwaaidt hij nog eens spontaan naar ons en verdwijnt langzaam uit onze ooghoeken  hij ziet in het echt veel kleiner uit dan op tv en was zeer netjes gekleed in een zwart maatpak  was echt een leuke ervaring om hem life op een zaterdag morgen tegen te komen. grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 04 jul 2008, 16:40 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
 Re: NIET TE GELOVEN!!!!
hahahhah klopt als een stekker wat een klein mannetje 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 04 jul 2008, 16:48 |
|
 |
|
Defixio
|
Ikzelf heb het niet zo op Tuur. Mijn oudste broer al helemaal niet. Tuur probeerde ooit de vrouw van mijn broer te versieren toen dit niet lukte snauwde mijn schoonzus "Nu kappen anders roep ik mijn man erbij" Honend informeerde Tuur "wie of haar man dan wel was" . Toen zij zijn naam zei droop Tuur af met de woorden..."Oh is jou man Goliath". Beide bokste indertijd op de zelfde sportschool...mijn broer is/was niet onverdienstelijk in die sport. Maar leuke ervaring Chris...Had ie geen net pak voor jou kunnen ritselen? Hij zit in de pakken he? (soms een gevangenis pakkie) 
|
| 04 jul 2008, 17:10 |
|
 |
|
lizzie
|
|
| 04 jul 2008, 17:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
hoi @ maurits,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ook dat wist ik niet Defixio schreef: Maar leuke ervaring Chris...Had ie geen net pak voor jou kunnen ritselen? Hij zit in de pakken he? ik ben niet zo van de nette pakken,voor een keertje en dan weer heel lang niet grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 04 jul 2008, 17:24 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
ha CHRIS die tuur is idd een 2 duimer ,maar wel razend snel 1x met je ogen knipperen en je ligt knock out gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 04 jul 2008, 20:04 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
moet die toch van goede huize komen 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 04 jul 2008, 23:05 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
frenk schreef: moet die toch van goede huize komen :07 ach Frenk bij jou is dat toch een makkie, grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 04 jul 2008, 23:24 |
|
 |
|
melpatcindy
|
ben ook niet groot maar ik maak hem eerst gek met mijn schijnbewegingen ...... en trap hem dan spijkerhard in zijn kloten gr ed
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 09 jul 2008, 19:57 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Hoi Chris, Ja, was echt ongelooflijk. Zo'n klein mannetje!!! Zo klein had ik hem niet verwacht. Ik dacht altijd dat ie gewoon van grote / lange vrouwen hield. Maar vond het wel leuk dat ie nog eens naar ons zwaaide toe ie het tankstation uitliep. (Ik weet dat ie eigenlijk wel naar Frenk zwaaide  ). Groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 09 jul 2008, 21:47 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 25 sep 2009, 03:36 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
coinhunter chris schreef: Hey Ed, En dan rennen als een idioot!!!!! En dan gewoon op een auto gaan staan. Daar komt hij toch niet op. Hij is even groot als mijn dochtertje van 7. Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 26 sep 2009, 12:39 |
|
 |
|
duikelien
Geregistreerd: 06 dec 2008, 23:21 Berichten: 60 Woonplaats: drachtstercompagnie
|
Tuur is niet groot,maar heeft wel altijd mooie vroeuwn om zich heen  misschien toch iets groots?  duikelien
|
| 26 sep 2009, 16:21 |
|
 |
|
duikelien
Geregistreerd: 06 dec 2008, 23:21 Berichten: 60 Woonplaats: drachtstercompagnie
|
Ik bedoelde dus vrouwen 
|
| 26 sep 2009, 16:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 26 sep 2009, 16:28 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|