|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 12:42
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Zeldzaam
Wie kan mij vertellen welke romeinse munten nu zeldzaam zijn,en is er een site waar die opstaan. gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 16 maart 2010, 18:39 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: Zeldzaam
peter schreef: Wie kan mij vertellen welke romeinse munten nu zeldzaam zijn,en is er een site waar die opstaan. gr Peter Waarom wil je dat weten? Je vind die munten toch niet. Daarom zijn ze zeldzaam. Grapje Dagobert Chris weet het vast en zeker wel.
|
| 16 maart 2010, 18:41 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
peter schreef: Wie kan mij vertellen welke romeinse munten nu zeldzaam zijn,en is er een site waar die opstaan. gr Peter waar er bijna geen van is dus als hij zeld zaam is kan die duur zijn
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 maart 2010, 19:42 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
dagobert schreef: peter schreef: Wie kan mij vertellen welke romeinse munten nu zeldzaam zijn,en is er een site waar die opstaan. gr Peter Waarom wil je dat weten? Je vind die munten toch niet. Daarom zijn ze zeldzaam. Grapje Dagobert Chris weet het vast en zeker wel. Iedereen wil toch wel weten of ie een zeldzame munt heeft gevonden  ,en Chris vermeld t ook vaak bij zijn determinaties.Ik vraag me alleen af op welke site ze staan,of zie ik telkens over het hoofd. gr Peter
|
| 17 maart 2010, 18:27 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi Peter kijk eens bij http://www.coinarchives.com/a/results.p ... arch=judea moet je wel een naam van een keizer ingeven,bij deze site staan de prijzen erbij grt Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 17 maart 2010, 18:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dus kan je ze ook kopen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 17 maart 2010, 18:36 |
|
 |
|
dagobert
|
peter schreef: dagobert schreef: peter schreef: Wie kan mij vertellen welke romeinse munten nu zeldzaam zijn,en is er een site waar die opstaan. gr Peter Waarom wil je dat weten? Je vind die munten toch niet. Daarom zijn ze zeldzaam. Grapje Dagobert Chris weet het vast en zeker wel. Iedereen wil toch wel weten of ie een zeldzame munt heeft gevonden  ,en Chris vermeld t ook vaak bij zijn determinaties.Ik vraag me alleen af op welke site ze staan,of zie ik telkens over het hoofd. gr Peter Op zich maakt het niet uit of je een zeldzame munt hebt gevonden of niet. Je wilt ze uiteindelijk allemaal gedetermineerd hebben. Maar het is wel heel leuk als je er dan achter komt dat er eendje bij zit die erg zeldzaam is. Ik hoop dat je een mooie zeldzame te pakken krijgt in de jaren. Dagobert
|
| 17 maart 2010, 18:55 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Klasse Chris  hier kan ik is gaan zoeken of er wat bij zit. gr Peter
|
| 17 maart 2010, 21:31 |
|
 |
|
Mat
|
Otho, Vitellivs enz. Gr Mat
_________________ Alle ingezonden foto's blijven eigendom van Mat.
|
| 17 maart 2010, 22:13 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|