|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 18:39
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Voorlopig geen extra interview meer
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Voorlopig geen extra interview meer
Beste medezoekers, Voorlopig plaats ik geen extra interview meer. De reden is dat ik geen aanmeldingen meer heb op dit gebied. Wel zal er elke 14 dagen een interview plaats vinden van een zoeker. Ben dus nog steeds op zoek naar persoon(en) die zelf niet zoeken of archeologen zijn. Verzamelaars,lezers, enz.... Voel jij je dus aangesproken voor de extra interview? Geef mij(Dagobert) een pb en ik probeer een aangepast interview af te nemen. Aanstaande vrijdag een interview van? Dagobert
|
| 27 apr 2010, 01:32 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 Re: Voorlopig geen extra interview meer
mooi dagobert als ik wat weet weet jij het ook 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 27 apr 2010, 06:55 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 17975 Woonplaats: Limbolonie
|
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 27 apr 2010, 09:38 |
|
 |
|
lampie
|
Superrrrrrrrr groet lambert
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 27 apr 2010, 13:48 |
|
 |
|
dagobert
|
dagobert schreef: Beste medezoekers, Voorlopig plaats ik geen extra interview meer. De reden is dat ik geen aanmeldingen meer heb op dit gebied. Wel zal er elke 14 dagen een interview plaats vinden van een zoeker. Ben dus nog steeds op zoek naar persoon(en) die zelf niet zoeken of archeologen zijn. Verzamelaars,lezers, enz.... Voel jij je dus aangesproken voor de extra interview? Geef mij(Dagobert) een pb en ik probeer een aangepast interview af te nemen. Aanstaande vrijdag een interview van? Dagobert Even een extra bericht: Het zou kunnen dat ik Vrijdag geen interview plaats. Mijn laptop gaat vandaag naar mijn pc maatje om helemaal opnieuw geïnstalleerd te worden. Ik weet niet hoelang dit gaat duren maar dat merken jullie vanzelf wel wanneer het interview weer geplaatst word. Bedankt.
|
| 27 apr 2010, 15:15 |
|
 |
|
bennie
|
|
| 27 apr 2010, 22:42 |
|
 |
|
dagobert
|
Had een heel lastig msn virus op mijn laptop. Zit nu trouwens op mijn zoontje zijn pc. Hier heb ik geen gegevens van het interview op staan, vandaar alleen reacties. Er word nu druk aan gewerkt zodat ik binnenkort weer verder kan. Dagobert
|
| 28 apr 2010, 13:05 |
|
 |
|
dagobert
|
Beste medezoekers, Alles is weer oké met mijn laptop. Niet vrijdag maar morgen plaats ik het interview. Dit ivm Koninginnedag. Morgen dus een interview van???? Dagobert
|
| 29 apr 2010, 01:15 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: Beste medezoekers,
Alles is weer oké met mijn laptop. Niet vrijdag maar morgen plaats ik het interview. Dit ivm Koninginnedag. Morgen dus een interview van zoeker
Dagobert
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 29 apr 2010, 02:07 |
|
 |
|
willem vd akker
Geregistreerd: 13 jul 2008, 19:37 Berichten: 4274 Woonplaats: leiden
|
dagobert schreef: Beste medezoekers, Alles is weer oké met mijn laptop. Niet vrijdag maar morgen plaats ik het interview. Dit ivm Koninginnedag. Morgen dus een interview van???? Dagobert Ja nu heb je het al verraden de koningin natuurlijk 
|
| 29 apr 2010, 06:17 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|