|
|
Het is nu 21 apr 2026, 21:53
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
Stortvondsten van gisteren.
| Auteur |
Bericht |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7087 Woonplaats: Kerkrade
|
 Stortvondsten van gisteren.
Hoi allen,
Gisteren met de fanatieke Coinhunter Chris op flessen jacht geweest. De hele dag flink geharkt en gezwoegd, maar het resultaat mag er zijn.
Zie hier de mooiste vondsten. (Verder had ik nog een 30 tal andere maar algemene flessen).
Mooie Pijpekoppen had ik deze keer jammer genoeg niet erbij.
Groeten,
John.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 13 jul 2008, 22:29 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
 Re: Stortvondsten van gisteren.
schitterend al die flessen. wat is Gold Creme Gr Rene
|
| 13 jul 2008, 22:32 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 13 jul 2008, 22:32 |
|
 |
|
woesel
|
je hebt leuke verzameling bij elkaar geharkt Jvlivs
|
| 13 jul 2008, 22:40 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28325 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ jvlivs,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, leuke dingen weer gevonden(geharkt) vooral die aarderwerk kruikjes,die zijn echt cool ik had ook een aantal zeer aardige flessen en steengoed gevonden,maar heb me een hernia geharkt  ,,,nee grapje komt doordat ik in mijn T-shirtje de hel dag rondliep,dan weer een bui regen over me heen en dan weer wat zonneschijn.dat alles onder een aggressieve zuidwesten wind maar ik ben er een klein beetje aan verslaafd geraakt een klein nadeel is 5 uur in de auto zitten Kerkrade-Haarlen en retour  op de heenweg nog geen halve meter van ons af een kleine kettingbotsing,klote voor die mensen,misschien waren ze onderweg naar een vakntie bestemming grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 13 jul 2008, 22:47 |
|
 |
|
Jvlivs
|
Hoi Rene, Frenk, Woesel, Dank jullie voor de leuke reactie's. Goldcream is een soort gel voor in de haren. Ref: JOHN GOSNELL COLD CREAM POT LID & BASE. 2.25 ins. ‘JOHN GOSNELL & CO LTD/ COLD/ CREAM/ LONDON’. Faint flange hairline. Zie deze link - Nummer 23 - : http://www.onlinebbr.com/auctions/resul ... nnards.pdfGroeten, John.
|
| 13 jul 2008, 22:51 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7037 Woonplaats: Silversun
|
Hoi John das weer niet gek zeg Vind die aardewerk potjes en kruikjes erg leuk,kan me voorstellen dat dat gehark erg verslavend werk gezien de vonsten ! Enig idee wat er in die aardewerk flesjes heeft gezeten ????????????? gr Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 14 jul 2008, 10:48 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Woelratten Weer leuk gevonden en best veel haarlemmer olie flesjes. Johnie, je ogen worden steeds beter zie ik al. Groetjes Gerrit
|
| 14 jul 2008, 13:32 |
|
 |
|
Ambianii
|
Idd zeer leuke vondsten die jullie bijelkaar harken...toppie Mvg Rich
|
| 14 jul 2008, 15:04 |
|
 |
|
de prakker
Geregistreerd: 18 mei 2008, 18:44 Berichten: 729 Woonplaats: voorhtuizen
|
zo zo goed gedaan,,,  jij heb meer flesjes in een keer dan ik in 3 jaar ha ha ..
_________________ Http://www.houtworm-boktorbestrijding.nl[url][/url]
Http://www.jacht-outdoorkleding.nl[url][/url]
ALS HET NIET GAAT ZOALS HET MOET. DAN MOET HET MAAR ZOALS HET GAAT.
|
| 14 jul 2008, 19:44 |
|
 |
|
Jvlivs
|
Hoi Chris, Not, Ambiani, Krokkie en prakker (Prakker - hoe kom je aan deze naam  ), Allen bedankt voor de leuke reactie's!!! Het geploeter was het wel weer waard!!! Heb op enkele plekjes gelukkig meerdere leuke vondstjes gedaan. Af en toe hark je 20 minuten zonder ook maar iets te vinden en 5 meter verder hark je 1 maal, en komen er 2 flesjes tevoorschijn. Chris, Jij had ook 2 bijzonder mooie kruikjes!!!! Vooral die met most.... Not, er zijn al meerderen die vermelden dat deze kruikjes stremsels bevatten. (Een of ander enzym uit de Lebmaag van jonge runderen). Deze enzymen heb je nodig bij de bereiding van kaas. Ja hoor, je hoort het goed!!!! Baahh. Ik eet geen kaas meer. Allen de groeten, John.
|
| 15 jul 2008, 00:34 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi sjonnie dat is toch een berg VONDSTEN MAN ik dacht laatst toen ik bij je op bezoek was dat je niet veel gevonden had ,tenminste je liet me niks zien super gedaan gefeliciteerd grt antoninvs
|
| 15 jul 2008, 00:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
leuk tijd is dat zo stort 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 28 maart 2012, 07:11 |
|
 |
|
wavedancer
|
Altijd weer mooi zoiets, en geen gedoe met ontroesten... Mooie inktfles links op de foto trouwens.
Groeten.
_________________ Quidquid latine dictum sit, altum viditur. Homo sapiens non urinat in ventum.
|
| 28 maart 2012, 07:26 |
|
 |
|
dutch26
|
jaloers!!! mooie vondsten, keep dinging
|
| 29 maart 2012, 13:14 |
|