|
|
Het is nu 20 apr 2026, 19:38
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|
gisteren leuke vondsten gedaan
| Auteur |
Bericht |
|
bacchus
|
 gisteren leuke vondsten gedaan
hallo allemaal ik heb gisteren zeer leuke dag gehadt,en wat leuke en intrssante van gemaakt.kijk zelf maar, grt john
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 01 mei 2010, 18:47 |
|
 |
|
viros
|
 Re: gisteren leuke vondsten gedaan
|
| 01 mei 2010, 19:42 |
|
 |
|
Maurits
|
Daar is ie weer...meerdere keren gezien in Romeinse context maar niemand weet het...
Lekker gevonden zeg!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 01 mei 2010, 19:42 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Leuke dag gehad Jacob 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 mei 2010, 19:49 |
|
 |
|
bacchus
|
Ceesou schreef: Leuke dag gehad Jacob  zeker te weten,hier gaat het toch om.vondsten zijn toch een bijzaak ondanks dat ik letterlijk jullie mijn poeppertje heb laten ruiken sorry hier voor grt john
|
| 01 mei 2010, 20:51 |
|
 |
|
jeroen V.
|
Proficiat! Geen slechte vondsten!
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 01 mei 2010, 20:55 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
jacob schreef: Ceesou schreef: Leuke dag gehad Jacob  zeker te weten,hier gaat het toch om.vondsten zijn toch een bijzaak ondanks dat ik letterlijk jullie mijn poeppertje heb laten ruiken sorry hier voor grt john ja john op de vetklepfactor scoor je toch wel erg hoog wat allemaal zal ik hier maar niet uit de doeken doen gr alfa 
|
| 01 mei 2010, 20:56 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
jacob schreef: Ceesou schreef: Leuke dag gehad Jacob  zeker te weten,hier gaat het toch om.vondsten zijn toch een bijzaak ondanks dat ik letterlijk jullie mijn poeppertje heb laten ruiken sorry hier voor grt john Zo bedoel ik het niet hoor en in jou poepertje heb ik al helemaal geen belangstelling, laat staan de lucht ervan. Laat ik het dan anders zeggen: Mooie vondsten jacob 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 01 mei 2010, 21:03 |
|
 |
|
dagobert
|
Zit leuk spul bij Dagobert
|
| 01 mei 2010, 21:21 |
|
 |
|
bertellen
Geregistreerd: 14 apr 2009, 21:52 Berichten: 550 Woonplaats: Voerendaal
|
dat zijn er weer een paar om in te lijsten John.
_________________ http://coindigger.webs.com
|
| 01 mei 2010, 21:23 |
|
 |
|
kokkie
|
zijn weer mooie vondsten John,daar kan je mee thuiskomen groet, kokkie
|
| 01 mei 2010, 21:26 |
|
 |
|
van Otterloo
|
Maurits schreef: Daar is ie weer...meerdere keren gezien in Romeinse context maar niemand weet het...
Lekker gevonden zeg! Mooi resultaat Jacob en het ene voorwerp wat Maurits omcirkelde viel me ook direct op.Ik dacht dat we tot de conclusie gekomen waren dat het hoogstwaarschijnlijk om een haarnaald gaat.Wel leuk om het weer tegen te komen. Grt, Addie.
_________________ Wat volgt, staat altijd in verband met wat eraan voorafging
|
| 01 mei 2010, 22:26 |
|
 |
|
Maurits
|
Owwkee ik kon de topic niet meer vinden Addie dus als jij haarnaald zegt neem ik dat zomaar aan van je.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 02 mei 2010, 10:54 |
|
 |
|
ernie
|
mooie vondsten john je hebt beter geboert dan ik, erg mooie dingen zitten erbij gr ernie
|
| 02 mei 2010, 12:16 |
|
 |
|
bacchus
|
dank jullie wel mannen sorry nog voor al die vreemde geurtjes ik vond het goed dat jullie alle op de loop gingen,toen dat geurtje jullie neus gaten bereikte,leuk aanzicht,nogmaals sorry grt john
|
| 02 mei 2010, 15:22 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 15 berichten ] |
|