|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:34
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 20 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
antoninvs
|
 YESSS GOUD!!!!
Hoi Dit weekend efff met gerrit de nieuwe excaliber gaan testen, natuurlijk zijn de watertjes afgeloetscht maar toch zijn we gaan proberen. Ik had zes ringen ,drie oorbellen (en nog een paar door de schep gevallen hihi) €4,40 (4euri had ik al weer uitgegeven)twee horloges waarvan de een van goud is en volgens mij meer dan twintig jaar in het water lag. Moest nog eff wennen aan de excaliber maar is een super detector. bedankt grt antoninvs
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 14 jul 2008, 12:14 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
 Re: YESSS GOUD!!!!
antoninvs schreef: Hoi Dit weekend efff met gerrit de nieuwe excaliber gaan testen, natuurlijk zijn de watertjes afgeloetscht maar toch zijn we gaan proberen. Ik had zes ringen ,drie oorbellen (en nog een paar door de schep gevallen hihi) €4,40 (4euri had ik al weer uitgegeven)twee horloges waarvan de een van goud is en volgens mij meer dan twintig jaar in het water lag. Moest nog eff wennen aan de excaliber maar is een super detector. bedankt grt antoninvs Hoi Antonio, Hee dan heb je het goed gedaan,..niet verkeerd voor een afgezocht strandje ..................................  nog wat meer testen,..maar daar kom je wel uit felies met je gouden horloge kerel grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 14 jul 2008, 12:33 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi bert We braken ons bijna de nek over de gaten in het water hihi De excaliber testen dat blijf ik doen hihi maar 60 meter diep dat laat ik liever zitten. Bedankt voor de felicitaties en je reactie we zien ons grt antonio
|
| 14 jul 2008, 12:41 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Waterrat Mooi gedaan, toch nog 16.5 gram goud. Als je terug bent van italy heb je detector weer terug betaald. Groetjes Gerrit
|
| 14 jul 2008, 13:28 |
|
 |
|
dagobert
|
Gefeliciteerd met deze watervondsten. Jullie hebben het beter gedaan dan ons(Danny,Rene,Gerard).
Dagobert
|
| 14 jul 2008, 14:10 |
|
 |
|
Defixio
|
Kga ook maar eens wat strandjes af....
|
| 14 jul 2008, 14:34 |
|
 |
|
Ambianii
|
Klasse Toon  ....en dat voor zo`n "droogkloot" hahahaha Goed gedaan en succes in ita. met je nieuwe tector Groetjes rich
|
| 14 jul 2008, 15:01 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Super Toon en dat voor de eerste keer met je nieuwe excalibur Had jij nog wat Gerrit.
|
| 14 jul 2008, 15:47 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 14 jul 2008, 16:48 |
|
 |
|
Rene Verhoef
|
Klasse man gr Rene
|
| 14 jul 2008, 17:35 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Peepplaza schreef: Super Toon en dat voor de eerste keer met je nieuwe excalibur Had jij nog wat Gerrit. Ja dat had hij Danny,.. zijn waadschop gebroken,.. hij meent dat het een breekijzer is,hahaha grt Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 14 jul 2008, 18:24 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
geweldige BUIT antoon wordt tijd dat jullie eens een V.O.C wrak vinden ,en alle munten oppiepen gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 14 jul 2008, 19:50 |
|
 |
|
devoon
|
HOI Antoninus. Goed geoefend met je nieuwe excalibur. Mooie vondsten. Proficiat. Ik begrijp dat je weer heimwee naar Italie hebt. Ik wens je een perfecte reis, prachtige vondsten en behouden terug bij ons. (anders gaat Louter Kabouter verloren). Het ga je goed en tot ziens. Groeten Devoon.
|
| 14 jul 2008, 22:48 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7089 Woonplaats: Kerkrade
|
Hey Antoninvs, Altijd weer dezelfden die goud vinden!!! Ongelooflijk!!!! Gerrit, Hoeveel goud had jij???? Antoninvs, Gerrit, Ik was wel onder de indruk van die detector!!!!! En hij ziet er ook nog eens prachtig uit!!! Als ik ook zo'n ding had, dan ging ik meteen mee naar Italie. Vele groeten en veel succes, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 14 jul 2008, 23:10 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Hihihi wat een leuke reacties Nog wat ik heb dit horloge efff opengepeuterd en ik dacht daar zal wel een bonkje roest inzitten maar niks hoor er kwam nog wat water uit en schrok hoe blinkend het er nog uitzag,de wijzer plaat veegde ik zo schoon dus ook goud zelfs de radertje zijn goudkleurig. Zou ik nu het geluk hebben dat het uurwerk ook nog van witgoud of platina is????? hhihihi,er zitten ook nog 17 jewels in tenminste dat staat er op,ik kan geen merk vinden zoiets als cartier of role....... wie zal het zeggen. Hij allemaal super bedankt voor de felicitaties en de goede wensen,reacties enz. zie de foto`s bedankt grt antoninvs
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 14 jul 2008, 23:27 |
|
 |
|
antoninvs
|
en
|
| 14 jul 2008, 23:30 |
|
 |
|
Peepplaza
|
Hi Toon, Als ik jou was zou ik er even mee naar de juwelier voor meer details 
|
| 14 jul 2008, 23:52 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi @ Anton & gerrit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, hey,,,waterratten wat jullie zijn ,mooie vondsten grt chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 15 jul 2008, 00:06 |
|
 |
|
antoninvs
|
Hoi Sjonnie als ik dit lees ``Hey Antoninvs,
Altijd weer dezelfden die goud vinden!!! Ongelooflijk!!!!
Gerrit, Hoeveel goud had jij????
Antoninvs, Gerrit,
Ik was wel onder de indruk van die detector!!!!! En hij ziet er ook nog eens prachtig uit!!! Als ik ook zo'n ding had, dan ging ik meteen mee naar Italie ``
je kan ook zonder deze detector,je hebt goeie detectors en komen,pak je koffers en niet zeuren anders een paar kletsen om die oren.denk toch eens aan die lekkere porcheto of porcheta weet ik veel hoe je het zegt,en lekkere pizza .......enz danny ik zal een langs gaan bij een juwelier kijken wat ie zegt, chris ben je nog geen lid van water ratten club hihihihi bedankt grt antoninvs
|
| 15 jul 2008, 00:20 |
|
 |
|
krokdundee
|
Hi Land/waterratten Johnie, dat goud komt nog wel, moet het eerst bij een ander af kunnen kijken wat voor een kleur het heeft, nu weet ik het weer. Ja Bert, die detector gaat zo diep in het water dat de waadschep inderdaad een stevige steel moet hebben, was een klein stuk blik, volgens mij bij een chinees onder zijn schoenen uitgehaald, die brak toen ik door de kern van de aarde ging denk door de hitte. Danny/dagobert, Had 6 ringetjes en wat euro's en nog 2 mark. Please Lord, give me a good summer, SOON. Groetjes Gerrit
|
| 15 jul 2008, 00:56 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 20 berichten ] |
|