|
|
Het is nu 20 apr 2026, 19:41
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
helemaal niets, maar wel gelache
| Auteur |
Bericht |
|
mart hoffmann
|
 helemaal niets, maar wel gelache
Afgelopen vrijdag heb ik aan oud collega voor zijn vrouw en haar vriendin een magneet geregeld. Ik ben samen met Mart en de oud collega de magneet bij hun af gaan leveren en hebben deze even getest in een gracht. Dit leverde al de nodige hilariteit op, en ze waren helemaal verkocht. Zaterdag belde Mdgek me op om even langs te komen om zijn magneet om te bouwen en tevens om er nog een paar op te halen. We spraken af dat we elkaar langs het water zouden treffen. Als ik op de fiets (afgeladen met magneten en touw) langs het kanaal fiets zie ik aan de overkant twee vrouwen met een touw klooien, idd de twee vriendinnen. Ik zei dat ik een eind verderop naar de overkant zou gaan en dat ze beter die kant op konden gaan. Op de locatie bleek het armoe troef te zijn. Toch probeerde ze het een paar maal (waarvan drie maal zo vast als een huis aan de kade). Ondertussen waren Mdgek en Hans ook aangekomen. ik stelde voor om een eindje verderop bij een oude brug te gaan vissen. Het duurde even tot de gehele club weer compleet was, maar toen vertrokken we naar de zijkant van de brug. Langs een steile kant konden we met zijn alle op een randje staan.  Net had ik een paarmaal geworpen als er een stel bovenaan de kade staat. Half nederlands/engels ( ze was een Egyptische) vraagt de vrouw wat we aan het doen zijn. De uitleg was blijkbaar niet genoeg, en ze kwam naar beneden geklauterd. Eerst wilde ze de magneet van dichtbij zien, om er vervolgens mee te gaan werpen. Ze was er helemaal weg van en vroeg of we de volgende dag er ook weer zouden zijn. Haar man was ondertussen weggelopen en zat verderop bij een restaurant een biertje te drinken. Uiteindelijk had ze de vondst van de dag, een step. Was al met al, zonder vondsten een zeer geslaagde zoektocht. Groeten, Mart De hele club op een rijtje 
|
| 16 mei 2010, 23:13 |
|
 |
|
bertellen
Geregistreerd: 14 apr 2009, 21:52 Berichten: 550 Woonplaats: Voerendaal
|
 Re: helemaal niets, maar wel gelache
Geweldig leuk verhaal, alweer een paar mensen verslaafd gemaakt aan de magneet.
_________________ http://coindigger.webs.com
|
| 16 mei 2010, 23:38 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
zo hans mag je wel bij het water komen
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 mei 2010, 23:41 |
|
 |
|
dagobert
|
Bij de magneetvissen zoekdag die ik vorig jaar had georganiseerd kwamen wel over de 100 mensen kijken wat we wel niet aan het doen waren. Het was in Montfoort(waar Guusgeluk woont). De kerk doet daar nog goede zaken vandaar de enorme aanloop van mensen. Ook zat er nog een ijswinkel aan de waterkant dus mensen genoeg. Wat een troep hebben we er toen uitgehaald zeg!!! Maar het mooiste was toch wel de enorme interesse van al die mensen die daar in de buurt liepen. Mart, Over magneetvissen raak je ook nooit uitgesproken. Er is altijd wel een leuk verhaal over te schrijven. Of zouden al die mensen komen gaan kijken om De Ed te zien in zijn vieze mannen regenjas Dagobert
|
| 17 mei 2010, 13:03 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hoi Dagobert, idd er komen echt heel veel mensen kijken  . We stonden bij een smal (maar erg druk bruggetje), dat er zelfs een kleine opstopping dreigde  . Doordat ik nu veel rond fiets naar nieuwe locaties, heb ik een hele mooie plek gevonden om een leuke magneet-wedstrijd te gaan organiseren. Ik kom er snel op terug. groeten, Mart
|
| 17 mei 2010, 13:39 |
|
 |
|
dagobert
|
mart hoffmann schreef: Hoi Dagobert, idd er komen echt heel veel mensen kijken  . We stonden bij een smal (maar erg druk bruggetje), dat er zelfs een kleine opstopping dreigde  . Doordat ik nu veel rond fiets naar nieuwe locaties, heb ik een hele mooie plek gevonden om een leuke magneet-wedstrijd te gaan organiseren. Ik kom er snel op terug. groeten, Mart Misschien dat we dat samen kunnen doen?? Samen maakt lichter werk Geef mij maar een pb als ik je mee kan helpen. Dagobert
|
| 17 mei 2010, 13:44 |
|
 |
|
Hans1971
|
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 17 mei 2010, 14:04 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
dagobert schreef: Bij de magneetvissen zoekdag die ik vorig jaar had georganiseerd kwamen wel over de 100 mensen kijken wat we wel niet aan het doen waren. Het was in Montfoort(waar Guusgeluk woont). De kerk doet daar nog goede zaken vandaar de enorme aanloop van mensen. Ook zat er nog een ijswinkel aan de waterkant dus mensen genoeg. Wat een troep hebben we er toen uitgehaald zeg!!! Maar het mooiste was toch wel de enorme interesse van al die mensen die daar in de buurt liepen. Mart, Over magneetvissen raak je ook nooit uitgesproken. Er is altijd wel een leuk verhaal over te schrijven. Of zouden al die mensen komen gaan kijken om De Ed te zien in zijn vieze mannen regenjas Dagobert HA DAT WAS ECHT EEN TOP DAG WAT HEB IK GELACH
|
| 17 mei 2010, 18:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
\ ALS IK ZO ZIE BEN JE WEL SLIM GEWEEST JE HEB ER EEN TOUW AAN GEDAAN KIJK MAAR NAAR MD GEK DAAR ZIT GEEN TOUW AAN
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 17 mei 2010, 18:42 |
|
 |
|
Hans1971
|
\ ALS IK ZO ZIE BEN JE WEL SLIM GEWEEST JE HEB ER EEN TOUW AAN GEDAAN KIJK MAAR NAAR MD GEK DAAR ZIT GEEN TOUW AAN[/quote] Wanneer ga je eens mee magneten? 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 17 mei 2010, 19:30 |
|
 |
|
MDgek
|
moest me ook goed vasthouden Ed Mart, mis nog dat stukje van die dame. Dat ze de plaktest deed met de magneet op een zekere plaats 
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 17 mei 2010, 20:40 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Hans1971 schreef: \ ALS IK ZO ZIE BEN JE WEL SLIM GEWEEST JE HEB ER EEN TOUW AAN GEDAAN
KIJK MAAR NAAR MD GEK DAAR ZIT GEEN TOUW AAN Wanneer ga je eens mee magneten?  [/quote] JA IS GOED HOOR MAAR IK DOE ALLES VOOR DE LOL
|
| 18 mei 2010, 00:27 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|