|
|
Het is nu 03 jun 2026, 19:10
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Re: muta
|
| 20 mei 2010, 20:20 |
|
 |
|
viros
|
|
| 20 mei 2010, 20:25 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 20 mei 2010, 20:31 |
|
 |
|
viros
|
|
| 20 mei 2010, 20:32 |
|
 |
|
la taupe
|
Beste Hester,
Deze topic gestart door ons aller Ed begint gaande van jouw afscheid als forumbeheerder uit te lopen tot de "bodemvondstenzoekdag" wat helemaal niet de bedoeling is denk ik; wat ik kwijt wil is dat ik enorm veel respect en bewondering voor je heb, voor al het werk waar wij gewone leden/ moderators zelfs geen notie van hebben, en alle energie die je stak in de fantastische dag die is georganiseerd voor de kinderen in "vooruitnaarhetverleden", ik ben alvast een fan van je en hoop van harte dat je af en toe nog eens je neus laat zien hier op het forum. Wat de redenen ook mogen zijn voor je vertrek, geef het een plaatsje en kom er als mens sterker uit, je bent alvast een verlies voor het forum, daar ben ik zeker van, en onthoud dat je werk niet voor niks is geweest, het is een reuze forum en bovenal je hebt hier vrienden, vergeet dat nooit. Ik wens je veel succes en geluk toe in alles wat je mag ondernemen in de toekomst.
Respect, David.
|
| 20 mei 2010, 20:52 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 mei 2010, 20:56 |
|
 |
|
dagobert
|
coinhunter chris schreef: Moest toch wat schrijven. Had het inderdaad al gelezen. Alles voor de rest een beetje goed daar in het lage zuiden?? Dagobert
|
| 20 mei 2010, 21:00 |
|
 |
|
Maurits
|
Citaat: Lekker forummen allemaal!
jaaaaaa 
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 20 mei 2010, 23:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 mei 2010, 07:12 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Beste Hester, ik weet dat je enorm veel voor het forum hebt gedaan  , bij deze een digitale:  Achter elke 'grote vrouw' staat altijd een grote man, dus voor Maus: 
|
| 21 mei 2010, 08:57 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Aangezien we allemaal weten, dat we niet van de bekakte kant zijn doen we het in het echt zo:  Bedankt voor alles, en ik hoop dat jullie snel weer eens een biertje komen drinken groeten, Mart
|
| 21 mei 2010, 08:59 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hester schreef: we gaan nog eens magnaatvissen toch? Hoi Hester, NATUURLIJK  , ik wil wat bewijzen, en ik denk dat ik een hele goeie locatie heb  . Ik heb Maus al leip gemaakt groeten, Mart
|
| 21 mei 2010, 09:17 |
|
 |
|
Maurits
|
nah Mart, das nie moeilijk mij leip maken...daarna neem ik je mee naar een nog betere plek! Daar zijn zelfs vorige week nog gereïncarneerde Romeinen gezien die over het water liepen! En nee ik zit niet aan de wijn nu...
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 21 mei 2010, 11:09 |
|
|