|
|
Het is nu 03 jun 2026, 16:29
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Joran van der Sloot
Beste medezoekers, Ook het nieuws gehoord en gezien van Joran van der Sloot?? Deze keer komt ie er niet meer onderuit. Denk ik Dagobert
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 jun 2010, 19:44 |
|
 |
|
Maurits
|
 Re: Joran van der Sloot
Tsja dago zo'n etter zal aan je dochter zitten zeg! Ik zeg: daaro berechten en opsluiten...ik heb even gegoogled op gevangenissen in Peru! Er zijn gevangenissen met allen bewaking buiten de muren...binnen zoek je het maar uit! Op de foto een stel bofferds...deze zitten met maar tien man in een cel...bovendien zitten ze in de nieuwe vleugel van het complex!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 03 jun 2010, 20:13 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
Mooi toch,daar in Peru zullen ze hem wel ff opknappen. gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 03 jun 2010, 20:22 |
|
 |
|
Maurits
|
Ik geef hem een week!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 03 jun 2010, 20:23 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Maurits schreef: Ik geef hem een week! maus als ik zo jou avatar bekijk , heb jij ook een tijdje in peru vastgezeten gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 jun 2010, 20:24 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Ik hoop dat ze hem de komende 20 jr compleet uitwonen,hij zal t druk krijgen met al die kerels in zn cel gr Peter
|
| 03 jun 2010, 20:26 |
|
 |
|
Maurits
|
Erger nog Bubba....ik heb dochters met make-up...de foto heet dan ook "Het lippenstift monster"!
|
| 03 jun 2010, 20:27 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20727 Woonplaats: utrecht
|
Maurits schreef: Erger nog Bubba....ik heb dochters met make-up...de foto heet dan ook "Het lippenstift monster"! wel sportief dat zij jou mochten beschilderen toch homo he gr bub 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 03 jun 2010, 20:40 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7095 Woonplaats: Silversun
|
Ben benieuwd of hij zich hier uit weet te lullen 
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 03 jun 2010, 20:46 |
|
 |
|
bacchus
|
|
| 03 jun 2010, 20:48 |
|
 |
|
Mako
Geregistreerd: 29 jun 2009, 12:56 Berichten: 452 Woonplaats: aruba
|
vreemd eh? weer op 30 mei, jongens dat met holloway heeft ons eiland echt pijn gedaan, met all die stomme amerikaanse oproepen voor een boycot, nu begint het weer, als de arubaanse regering, het toen niet had tegengewerkt, was dat peruaanse meisje nog in leven. verder wil ik kwijt dat iedere lokale duiker en/of snorkelaar nog steeds uit kijkt voor het lichaam, en niet voor de beloning maar voor het aangedane onrecht. er liggen dagelijks een paar 100 zoekers in het water, ik ben er een van, wie weet op een dag. 
_________________ "" Assum est, inquit, versa et manduca."
|
| 03 jun 2010, 23:47 |
|
 |
|
bennie
|
Die joran in de goot, moet daar eens flink in zn reet worden genaait. Hij heeft heel nederland al genaait met zn leugens
|
| 03 jun 2010, 23:50 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
Mako schreef: vreemd eh? weer op 30 mei, jongens dat met holloway heeft ons eiland echt pijn gedaan, met all die stomme amerikaanse oproepen voor een boycot, nu begint het weer, als de arubaanse regering, het toen niet had tegengewerkt, was dat peruaanse meisje nog in leven. verder wil ik kwijt dat iedere lokale duiker en/of snorkelaar nog steeds uit kijkt voor het lichaam, en niet voor de beloning maar voor het aangedane onrecht. er liggen dagelijks een paar 100 zoekers in het water, ik ben er een van, wie weet op een dag.  Ik lees net dat ie voor 250.000 dollar wil bekennen waar hij haar lichaam heeft achtergelaten,ik zou zeggen  SLA  het er maar uit. gr Peter
|
| 04 jun 2010, 01:38 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
manmanman je zult toch maar ouders zijn van een van deze slachtoffers en dit allemaal in de media zien gebeuren...... 
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 04 jun 2010, 09:10 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Pfff. Ja, ongelooflijk!!!! Wat een smeerlap!!
Maar ja, we moeten wel eigenlijk niemand veroordelen voordat ie berecht is, maar het is toch wel bijna zeker!!
Maus: Ik hoop inderdaad dat ie in zo'n cel beland!!!! En dan LEVENSLANG !!!!!
Hij zal in ieder geval nooit meer een meid aanraken!!!!!
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 04 jun 2010, 19:11 |
|
 |
|
MDgek
|
vanavond komt ie aan in Peru. Weet nu al dat als deze veroordeeld wordt hij niet oud wordt
_________________ groet, Rich
Faber quisque fortunae suae
|
| 04 jun 2010, 19:52 |
|
 |
|
robert2
|
ik was in feb in Aruba verblijf daar meestal op Montana parc en stond daar in een supermarktje en wie stond vOor mij Joran van der Sloot (vader was overlEden en die woonde daar in de buurt) dan sta echt zo van ok....
|
| 04 jun 2010, 23:36 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
het is gewoon een eerste klas lul
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 jun 2010, 09:28 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Bah Bah. Als ik die foto van hem zie word ik misselijk!! Wat een vies geniepig mannetje!! Dat zie je toch meteen!!! Robert: Je had hem in mekaar moeten rammen!!! Ik hoop dat ze hem daar in die cel eens flink gaan "INWIJDEN". Dat ie later zegt: Ik wil daar nooit meer in die cel terug want daar krijg je pijn aan de k*nt. Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 05 jun 2010, 09:33 |
|
 |
|
dagobert
|
Een ding lijkt mij toch wel duidelijk. Deze man heeft iets niet goed in zijn hoofd. In Nederland zou hij dat berecht worden op ontoerekeningsvatbaarheid. Hij zou zeker opgenomen worden in een tbs kliniek waar hij 20 jaar zou moeten verblijven. Mocht de behandeling aanslaan kan hij met zo,n 20 jaar weer vrij komen?
Een ding wat hij zeker niet mee heeft. Is dat hij in een land word berecht die geen tbs hebben. Dit soort gevangen worden als grootste uitschot gezien door medegedetineerden. Ook is er weinig tot geen controle wat gevangenen met elkaar doen. Grote kans dat Joran verkracht en mishandeld gaat worden? Zijn leven zal voorgoed veranderen als hij schuldig word bevonden!!
Hij zou van geluk mogen spreken als hij zijn straf in Nederland zou mogen uitzitten. Maar ik denk het niet????
Hij heeft hoogstwaarschijnlijk een grote daad op zijn geweten waar hij een flinke straf voor gaat krijgen. Ook zal zeker denken dat ie onschendbaar is. En dat is alleen al het bewijs dat ie niet in orde is.
Ik zou hem bijna succes wensen.
Dagobert
|
| 05 jun 2010, 15:19 |
|
 |
|
ALFABOY
Geregistreerd: 18 apr 2008, 11:07 Berichten: 2807 Woonplaats: kerkrade
|
de ed schreef: het is gewoon een eerste klas lul kort maar krachtig,zoals altijd gr alfa
|
| 05 jun 2010, 16:36 |
|
 |
|
bennie
|
dagobert schreef: Hij zou van geluk mogen spreken als hij zijn straf in Nederland zou mogen uitzitten. Maar ik denk het niet??
Ik zou hem bijna succes wensen.
Dagobert
Laat hem daar de kalk maar van de muur vreten en die 4kante hondekop niet hier heen halen  , kost ons belastingbetaler alleen maar geld. Gelukkig heeft Nederland geen uitleveringsverdrag met Peru 
|
| 06 jun 2010, 09:52 |
|
 |
|
peter
Moderator
|
|
| 08 jun 2010, 17:25 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 08 jun 2010, 17:29 |
|
 |
|
Maurits
|
Joran doet mee aan een tv programma: 40 dagen zonder sex! Joran denkt dat hij dat wel kan volhouden...2500 mede gedetineerden denken van niet!
|
| 08 jun 2010, 17:42 |
|
|