|
|
Het is nu 03 jun 2026, 20:25
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28453 Woonplaats: Kerkrade
|
 Geert Wilders
DIT ONDERWERP IS AFGEPLITS VAN DEZE THREAD viewtopic.php?f=173&t=18970over Geert widers gesproken,heb er net met mijn vrouwtje op gestemt,niet dat ik hem zo geweldig vind,,maar het word tijd dat er uit een ander vaatje getapt word Nederlandluilekkerland en dat moet veranderen ,de oude mensen in de bejaardecentra's die dit land hebben opgebouwd niet meer drie dagen in hun eigen strond te laten liggen doordat vreemdelingen die hier komen en in het zonnetje worden gezet en direct doorstromen naar de WAO en de imigranten die alleen van de centen leven van de bijstand en als toetje duizende €uros kindergeld snoepen van hun zes kinderer ieder kwartaal ,,,,,,,, NEEN LAAT DIE GEKKE NEDERLANDERS MAAR WERKEN,,,ALI GAAT WEL DRIE KEER PER DAG NAAR MOSKEE EN DE REST VAN DE DAG LEKKER WATERPIJP ROKEN IN HET THEEHUIS ,,,WE LACHEN ONS KAPOT OVER DIE GEKKE NEDERLANDERS :lol: PS MENSEN DIT IS NIET RASCISTISCH BEDOELD,,,MAAR UITING VAN EEN MENINGSVERSCHIL EN WE LEVEN IN EEN DEMOCRATIE WAAR IEDER VOOR ZIJN MENING MAG UIT KOMEN,ZELFS DE IMIGRANTEN MOGEN DAT ONBELEMMERD DOEN.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 jun 2010, 15:33 |
|
 |
|
bennie
|
 Re: Joran van der Sloot
coinhunter chris schreef: over Geert widers gesproken,heb er net met mijn vrouwtje op gestemt,niet dat ik hem zo geweldig vind,,maar het word tijd dat er uit een ander vaatje getapt word Nederlandluilekkerland en dat moet veranderen ,de oude mensen in de bejaardecentra's die dit land hebben opgebouwd niet meer drie dagen in hun eigen strond te laten liggen doordat vreemdelingen die hier komen en in het zonnetje worden gezet en direct doorstromen naar de WAO en de imigranten die alleen van de centen leven van de bijstand en als toetje duizende €uros kindergeld snoepen van hun zes kinderer ieder kwartaal ,,,,,,,, NEEN LAAT DIE GEKKE NEDERLANDERS MAAR WERKEN,,,ALI GAAT WEL DRIE KEER PER DAG NAAR MOSKEE EN DE REST VAN DE DAG LEKKER WATERPIJP ROKEN IN HET THEEHUIS ,,,WE LACHEN ONS KAPOT OVER DIE GEKKE NEDERLANDERS :lol:  Helemaal mee eens 
|
| 09 jun 2010, 15:37 |
|
 |
|
bennie7
Geregistreerd: 16 apr 2008, 16:59 Berichten: 6425 Woonplaats: Roerdalen the Netherlands
|
 Re: Geert Wilders
hoi, fam .vandaag stemmen geweest 4 x wilders grt
_________________ [color=#000000][b]@@@MIJN PASSIE ZIJN GESPEN (Liefdevolle schnallen,boucle, buckles, gespen giften zijn natuurlijk ooooo zo leuk )@@@
|
| 09 jun 2010, 16:10 |
|
 |
|
dagobert
|
Ben het met een hoop dingen eens die hij zegt te willen veranderen.
Maar!!!!!!! Ik heb een Marokkaanse vrouw die werkt, naar school gaat om straks met een hogere opleiding een betere baan te kunnen krijgen. En ze zorgt ook nog eens voor een gezin!!
Mijn vrouw wil een Nederlandse nationaliteit aanvragen maar we zijn daar al vele jaren mee bezig. Tot op de dag is dat nog steeds niet gelukt omdat er een stempeltje miste op haar geboorteakte.
Deze geboorteakte heeft ons 500 euro gekost omdat er vele ambtenaren omgekocht moesten worden in Marokko. Nederland daarentegen doet helemaal niets voor mijn vrouw!!! We kunnen niet eens trouwen!!!!!
Nederland is regeltjesland!!!!! En dat terwijl mijn vrouw varkensvlees eet. Ze spreekt beter Nederlands dan menigeen. Ze doet alles op zijn Nederlands. Zelf haar kinderen zijn van mij(ik ben Nederlander).
Als men mijn vrouwtje zou kennen(en dat zijn er van het forum heel veel). Dan zou men wel anders denken!!! Mijn vrouwtje is een voorbeeld. En juist zij word hier in Nederland genaaid omtrent haar aanvraag om Nederlandse te worden!!
En dan moet ik op Geert Wilders stemmen?!?!?!?!? Ben bang dat als deze man aan de macht komt, mijn vrouwtje nog meer een nummer gaat worden die geen enkele kans meer maakt om redelijk behandeld te worden.
Nee, ik heb gestemd op de partij van de dieren. Kan nooit geen kwaad.
Een ding is zeker. Geert Wilders is zeker niet de oplossing voor Nederland.
Ik begrijp dat velen in Nederland veranderingen willen zien. Maar niet ten koste van mijn vrouwtje!!!
Dagobert
|
| 09 jun 2010, 16:43 |
|
 |
|
dagobert
|
Van de vele Marokkanen is 80% jeugd. De rest van de Marokkanen werken gewoon. Daar mogen Nederlanders wel een voorbeeld aan nemen!!
Het is die 80%(jeugd dus) die alles verpesten voor zowel hun eigen volk. Als voor Nederland. Als ze ouder(dus ook verstandiger worden). Gaan ze net als opa en vader Marokkaan werken. Want die hebben alle slecht betaalde banen gehad in Nederland waar een Nederlander te lui voor was.
Hoe zouden jullie denken als je opa en vader uitgebuit werd door een land. Zou je daar als jongere ook graag voor willen werken?? Lijkt me niet!!
Er zou een jeugdplan opgezet moeten worden in Nederland om meer grip te krijgen bij die jeugd. Dat zou eerder wat oplossen dan een Wilders die juist die jeugd in het harnas jaagt. Wat denken jullie dat die jeugd gaat doen?? Juist,..............nog meer verzetten tegen Nederland en Nederlanders.
Uiteraard ben ik ook voor veranderingen. Maar niet ten koste van hard werkende, goed ingeburgerde Marokkanen.
Dagobert
|
| 09 jun 2010, 17:09 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
ken je die van die kam
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 jun 2010, 17:14 |
|
 |
|
jeroen V.
|
dagobert schreef: Als men mijn vrouwtje zou kennen(en dat zijn er van het forum heel veel). Dan zou men wel anders denken!!!
Laat ze maar komen! Zondag is eht bij ons zo ver... Eens kijken of wa België blijven of afstevenen op vlaanderen en wallonië
_________________ sommigen hebben alle kennis, althans dar denken ze.
Bedankt voor de determinaties en reacties
Tot ziens
Foto's gepost door jeroen V. blijven eigendom van Jeroen V.
|
| 09 jun 2010, 17:17 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
coinhunter chris schreef: DIT ONDERWERP IS AFGEPLITS VAN DEZE THREAD viewtopic.php?f=173&t=18970over Geert widers gesproken,heb er net met mijn vrouwtje op gestemt,niet dat ik hem zo geweldig vind,,maar het word tijd dat er uit een ander vaatje getapt word Nederlandluilekkerland en dat moet veranderen ,de oude mensen in de bejaardecentra's die dit land hebben opgebouwd niet meer drie dagen in hun eigen strond te laten liggen doordat vreemdelingen die hier komen en in het zonnetje worden gezet en direct doorstromen naar de WAO en de imigranten die alleen van de centen leven van de bijstand en als toetje duizende €uros kindergeld snoepen van hun zes kinderer ieder kwartaal ,,,,,,,, NEEN LAAT DIE GEKKE NEDERLANDERS MAAR WERKEN,,,ALI GAAT WEL DRIE KEER PER DAG NAAR MOSKEE EN DE REST VAN DE DAG LEKKER WATERPIJP ROKEN IN HET THEEHUIS ,,,WE LACHEN ONS KAPOT OVER DIE GEKKE NEDERLANDERS :lol: PS MENSEN DIT IS NIET RASCISTISCH BEDOELD,,,MAAR UITING VAN EEN MENINGSVERSCHIL EN WE LEVEN IN EEN DEMOCRATIE WAAR IEDER VOOR ZIJN MENING MAG UIT KOMEN,ZELFS DE IMIGRANTEN MOGEN DAT ONBELEMMERD DOEN. cris ik kan allen zeggen 
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 09 jun 2010, 17:18 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 09 jun 2010, 17:46 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
lijkt sheep wel
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 jun 2010, 17:57 |
|
 |
|
dagobert
|
coinhunter chris schreef: Ik begrijp heel goed dat er een hoop moet veranderen. Dat wil ik immers ook!!!! Maar leer een ding van mij. Het is niet allemaal uitschot wat er in Nederland rondloopt. Mijn Marokkaanse buurman werkt in de bijlmer bajes. Maakt meer overuren dan de Nederlanders daar. Waarom?? Om zijn gezin te onderhouden, want hij verdient te weinig om van rond te komen!!!!! Hoe kunnen die Nederlanders wel van hun loon rondkomen??? Ik zeg je/jullie heel eerlijk. Ik ben vele jaren racist geweest. Van mij mochten ze alle mensen die donkerder waren als een blanke het land uit trappen. Maar gelukkig heb ik een hoop geleerd. Ben immers ouder geworden,................dus ook verstandiger!!!!! Dagobert
|
| 09 jun 2010, 18:00 |
|
 |
|
sjoho
|
Nu mijn bescheiden mening Onbekend maakt onbemind. Ik heb ook buitenlandse vrienden en ben gelukkig wat genuanceerder. Ook begrijp ik het dat als je in bepaalde wijken woont en er geen wederzijdse contacten zijn, je hier anders tegen aan kijkt. Maar laten we wat doen aan beleid en niet aan rassen. Zorg voor goede straffen in het algemeen en ga niet bepaalde groepen extra straffen. De jeugd heeft grenzen nodig, die zien en voelen ze nu vaak niet. Nederland is al een paar jaar te soft, maar niet per se wat betreft de Marokkanen. Zorg voor zware straffen bij bedreiging van ambulancepersoneel etc. ongeacht wie de dader is. En wat iemand wil stemmen moet iedereen uiteraard zelf weten. Partij voor de Dieren vind ik mooi dat die bestaat. Hoeft niet groot te zijn, maar het is goed dat er altijd een partij is die zal letten op het welzijn hiervan en er niet alleen gekeken wordt naar het economische belang. Sjoerd
|
| 09 jun 2010, 19:14 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7095 Woonplaats: Silversun
|
Zeg maar een ding en dat is ..............this is welfare paradise.
Word eens tijd voor STORM aan het FRONT !!!!!!!!!!!!
Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 09 jun 2010, 20:03 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
dagobert schreef: coinhunter chris schreef: Ik begrijp heel goed dat er een hoop moet veranderen. Dat wil ik immers ook!!!! Maar leer een ding van mij. Het is niet allemaal uitschot wat er in Nederland rondloopt. Mijn Marokkaanse buurman werkt in de bijlmer bajes. Maakt meer overuren dan de Nederlanders daar. Waarom?? Om zijn gezin te onderhouden, want hij verdient te weinig om van rond te komen!!!!! Hoe kunnen die Nederlanders wel van hun loon rondkomen??? Ik zeg je/jullie heel eerlijk. Ik ben vele jaren racist geweest. Van mij mochten ze alle mensen die donkerder waren als een blanke het land uit trappen. Maar gelukkig heb ik een hoop geleerd. Ben immers ouder geworden,................dus ook verstandiger!!!!! Dagobert ik kom niet rond met mijn loon en ik ben een nederlander die veel moet ???????????????
_________________ Gezocht hondenpenningen Franse en Duitse regiments knopen gezocht
|
| 09 jun 2010, 20:04 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
niels 
|
| 09 jun 2010, 20:04 |
|
 |
|
leonardo
Geregistreerd: 04 mei 2008, 20:50 Berichten: 1108 Woonplaats: Hoogeveen.
|
not schreef: Zeg maar een ding en dat is ..............this is welfare paradise.
Word eens tijd voor STORM aan het FRONT !!!!!!!!!!!!
Niels. Zo is dat. Dit is ons land,we laten ons hier alles maar in de maag splitsen,tijd voor verandering. 
|
| 09 jun 2010, 20:09 |
|
 |
|
Jvlivs
Geregistreerd: 16 apr 2008, 19:33 Berichten: 7088 Woonplaats: Kerkrade
|
Chris, Dago, Chris, Wij hebben ook 2 maal gestemd. Ook beiden Wilders natuurlijk. Zelfs mijn moeder heeft op Wilders gestemd. Er moet hier echt iets gaan veranderen!!!! En dan 2 nationaliteiten!! Zoiets moet gewoon onmogelijk zijn!!!!! Dago, Ben het ook helemaal eens met jouw mening. Zelf heb ik een Turkse en Marokaanse collega!! Beiden super!!! Maar die Marokaanse meid, ze werkt ook nog met hoofddoek, is een voorbeeld voor iedereen!!!! Ik durf hier echt te stellen dat vele Ned vrouwen zich hier een voorbeeld aan kunnen nemen!!!!! ( Ze draagt de kratten bier voor haar vriend!!!!! Ze sleept met de nieuw aangekochte wasmachine enz enz. = Nee hoor dit is een grap). Maar vele Ned vrouwen kunnen hier echt een voorbeeld aan nemen!!! Ze is heel beleefd, heel vriendelijk, super behulpzaam, heeft normen en waarden heel erg hoog staan. Ze heeft respect voor iedereen, praat heel vrij over haar en ons geloof. Ze is echt een wereld meid!!!!! Dago, ik ken ook jouw vrouw, en ook zij mag een voorbeeld voor velen zijn!!!! Ik hoop echt van harte dat ze die Ned nationaliteit zeerspoedig zal krijgen!! Ben zelf hier in Nederland geboren. Mijn vader was Italiaan, mijn moeder is Ned. Heb bijna mijn leven lang Italiaanse nationaliteit gehad, en heb 14 jaar geleden, de Ned nationaliteit aangevraagd. Eerst vraag op het gemeentehuis: Werk je? Ik zeg ja. Antwoord: Dan zijn de kosten 500 gulden!! Ik zeg: Als ik nu niet werkte: Antwoord: Dan zijn de kosten 100 gulden!!! (Zelf dacht ik toen: Allemaal die imigranten, die pas hier wonen, en niet werken, kost het 100 gulden, en ik ben ptvdr hier geboren, en werk al 14 jaar hier, en moet 400 gulden meer dan hen betalen). Je wordt potverdotrie gestraft voor het feit dat je werkt!!!! Ik vind dat dit maar eens afgelopen moet zijn. Zelf weten we allemaal dat Wilders een beetje te rasistisch is, maar ben het met vele dingen volledig met hem eens. - 2 paspoorten - Moet absoluut niet kunnen!!! - Criminele buitenlanders - Gewoon het land uitzetten, en verblijfsvergunningen e.d. intrekken / afnemen!!! - Geen nieuwe imigranten toelaten!!! Mijn mening over alle andere allochtonen die zich hebben aangepast:  !! Ik heb totaal niets tegen buitenlanders zolang deze zich maar aanpassen. (Ik ben er zelf toch ook een geweest). Vele groeten, John.
_________________ A Casa, sulla divane, si trova niente!!!!!!
|
| 09 jun 2010, 20:13 |
|
 |
|
frenk
ERELID
|
|
| 09 jun 2010, 20:26 |
|
 |
|
melpatcindy
|
bij ons hebben er drie op wilders gestemd behalve mijn oudste zoon niet want die slaapt nog  ik heb ook altijd op janmaat gestemd aleen is het jammer dat ze niet echt een achterban hebben er moeten nu maar eens koppen gaan rollen van de politici die verantwoordelijk zijn voor de toetreding tot de bodemloze put wat heet de europese unie op een groote schaal zakkenvullen] er was eerst in een referendum nee GESTEMD En vervolgens is het door de heren doorgeramd want het zou zo goed voor ons zijn wat lullen ze nou met we zijn democratisch Wat te denken dat ze[ onze heren politici] praten met de nazis van deze tijd nl de israeliers die doen exact wat de nazis met de joden deden nl uithongeren en afslachten waar blijven de maatregelen in deze zaak?? Wat te denken van de tweede mussolini van italie? nl berlusconi die iedereen monddood maakt in italie en anders ze vrienden de maffia erop afstuurt en door eigengemaakte wetten niet vervolgt mag worden ? ook daar onderhandeld de nederlandse regering mee . Wat te denken van de tweede stalin van rusland de heer poetin ? daar onderhandeld de regering ook mee ,enz ze hebben allemaal een boterberg op hun poletieke koppen en laten we het dus maar niet over normen en waarden meer hebben in dit land want met de gevestigde orde is het al uit de klauwen gelopen en dat gaat anders in een sneltreintempo verder maar daar hebben de verantwoordelijken geen last van in hun dure huizen met hun aankomstigen commisariaten ,en wachtgelden van jaren ,enz enz ik zou zeggen Wilders oftewel de PVV succes vanavond gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 09 jun 2010, 20:32 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
ZONDER WOORDEN LEES DIT MAAR EENS,HEB JE LANG HAAR MOET DAT NA ACHTER GEKAMT WORDEN VOOR DE FOTO.DE OREN MOETEN TE ZIEN ZIJN EN BIJ MOSLIMAS NIET, IS DAT NIET TOEPASSING http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1
|
| 09 jun 2010, 20:39 |
|
 |
|
melpatcindy
|
en zo gaat het nu al een veeeeeeeeeeel te lange tijd chris ,we worden dus echt gediscrimineerd in ons eigen land ,dit is wat de welbekende heren aanpassen aan de nederlandse culturen en gebruiken en regels noemen ik heb er me buik van vol en het zal wel raar overkomen voor sommigen  ,maar ik ben zeker geen racist maar recht door zee qua maatregelen betreffende deze kwesties gr ed 
|
| 09 jun 2010, 20:49 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 09 jun 2010, 20:50 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7095 Woonplaats: Silversun
|
Wat wij Nederlanders eens moeten leren is dat we ons niet altijd zo moeten verontschuldigen en gewoon zeggen wat je denkt en wees trots op je mening .
Niels.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 09 jun 2010, 20:52 |
|
 |
|
melpatcindy
|
en daar moeten we dus tegenwoordig schijt aan hebben en naar de rechter  stappen voor discriminatie maar als ze bij mij op de foto moeten dan moeten ze alles uitdoen hoor gr ed
|
| 09 jun 2010, 20:53 |
|
 |
|
Joop
|
Sjonge, als ik deze thread lees, dan ben ik toch weer blij dat ik op emile roemer heb gestemd. Leuke man met een gezond verstand. En hij kan tenminste ook over andere dingen praten als mensen met een dubbel paspoort 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ XP Deus en zelfbouw detectoren
|
| 09 jun 2010, 21:08 |
|
|