|
|
Het is nu 03 jun 2026, 18:35
|
| Auteur |
Bericht |
|
dagobert
|
 Re: Joran van der Sloot
|
| 08 jun 2010, 17:45 |
|
 |
|
Maurits
|
Joran krijgt ook al niets van de Sint dit jaar, immers wie zoet is krijgt lekkers wie stout is Peru!
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 08 jun 2010, 18:51 |
|
 |
|
Maurits
|
Joran en het mysterie van het dode Grolsch biertje
Joran en Patrick zitten in de Amsterdamse Gay bar : ? The Hollow-Way ?
Hey Joran, waar is dat biertje ? Relax man, die vinden ze echt nooit meer. Hoe bedoel je Joran? Die is weg, niet meer te vinden. Wat bedoel je jongen? Hij was dood man! Hoe weet je dat zo focking zeker man? Hij deed niets meer, ik zat er eerst nog aan met mijn lippen , beetje sippen, je weet toch, en zei toen: wat ben jij lekker nat-Ali en ga je zo lekker opdrinken. En toen Joran? En toen niets meer Patrick, ik zweer je. Hoe wist je dat hij dood was dan? Ik heb nog geschud enzo maar niets man. Ook geen schuim? Nee, geen schuim niets, maar ik wist, dit is niet goed. Wat heb je toen gedaan? Heb ik Daury gebeld, dat is geen domme jongen, die werkt bij Grolsch. En wat zei hij? Dat ie dood was, dat conjo biertje. Hoe heeft hij dat gecheckt dan? Nou gewoon gekeken, was dood zei hij. Hoe wist hij dat zo focking zeker Joran. Hij wist dat niet focking zeker, maar hij is geen domme jongen, ik zeg jou swa. Hij klinkt als een slimme jongen Joran. Je weet toch, digi-digi bow-wow. Ja toch, coni-moni trigi. Aruba west side gangsta?s, je weet toch! En hij heeft dat biertje weggedaan? Ja, in de Arena man, met al dat dooie gras daar is dat toch nooit meer te vinden. Maar heeft niemand het gezien dan? In de Arena zit toch nooit iemand man! Je heb geluk, laan. Ja, respect boem shaka. Maar ik ga die kroeg aanklagen, ik wordt rijk, gek! Ja, laat ze een nieuw biertje betalen die puta?s! Ja ze zijn hier echt dom. Mag ik ff bellen Joran? Gaat niet man, ik heb een mobieltje van me pa gehad maar geen beltegoed. Loco man., hoe nu verder dan Joran? Ik drink vanaf nu alleen nog maar Heineken
_________________ Lieve Heer, bescherm mij alstublieft tegen mijn vrienden. Met mijn vijanden reken ik zelf wel af.
|
| 08 jun 2010, 18:58 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 08 jun 2010, 19:02 |
|
 |
|
aeneas
|
_________________ Groeten Aeneas
|
| 09 jun 2010, 12:42 |
|
 |
|
mart hoffmann
|
Hij zal er achterkomen dat de eettafel voor vanalles wordt gebruikt klik hier en voor hem is het niet eenmalig 
|
| 09 jun 2010, 13:30 |
|
 |
|
dagobert
|
mart hoffmann schreef: Hij zal er achterkomen dat de eettafel voor vanalles wordt gebruikt klik hier en voor hem is het niet eenmalig  Hij is oud.Maar nog steeds goed Dagobert
|
| 09 jun 2010, 14:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28450 Woonplaats: Kerkrade
|
die Joran ,,,krijgt niet veel voor die moord,geloof het maar,,,hij zegt nadien aan zijn Nederlandse advocaat dat hij gedwongen is om een bekentenis af te leggen omtrent de verhoormethoden.
moord word doodslag,doodslag word zware mishandeling ,zware mishandeling word dan de einduitslag en hij zal 1-2 jaar in een psygische instelling gezet worden en dat is einde verhaal beste mensen en er zal nog een slachtoffer komen in de toekomst en dan pas krijgt hij tbs toegevoegt aan zijn straf.
Chili is zo corrupt als de pest een hand vol dollars doet daar aL WONDEREN
laten we niet te vroeg Hallelujah roepen beste mensen !!!!!!
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 09 jun 2010, 14:35 |
|
 |
|
Maurits
|
Ik roep wel halelujaaa de minister van vrouwenzaken in Peru verklaarde "het kan niet zo zijn dat buitenlanders naar Peru komen en hier de wet gaan overtreden", en vond 35 jaar een passende straf! Zoeen moeten we hier in het kabinet hebben....daar is Geert een lammetje bij!
|
| 09 jun 2010, 14:43 |
|
 |
|
bennie
|
Carglass wil Joran zo snel mogelijk terughalen uit Peru. Als hij er te lang zit zijn ze bang dat zn ster niet meer te repareren is. 
|
| 09 jun 2010, 22:44 |
|
 |
|
dagobert
|
bennie schreef: Carglass wil Joran zo snel mogelijk terughalen uit Peru. Als hij er te lang zit zijn ze bang dat zn ster niet meer te repareren is.  Bennie toch!! Dat was al eerder verteld. Maakt niet uit man,..........hij is goed. Dagobert
|
| 10 jun 2010, 02:45 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
bennie schreef: Carglass wil Joran zo snel mogelijk terughalen uit Peru. Als hij er te lang zit zijn ze bang dat zn ster niet meer te repareren is.  Als ie nou een vork inslikt zitten daar ook tralies voor 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 10 jun 2010, 07:39 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28450 Woonplaats: Kerkrade
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 10 jun 2010, 11:08 |
|
 |
|
Hans1971
|
coinhunter chris schreef: tot er een appel in past 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 10 jun 2010, 11:33 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
 nee man geen appel
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jun 2010, 13:11 |
|
 |
|
la taupe
|
Ananas met groen eerst erin 
|
| 10 jun 2010, 13:12 |
|
 |
|
bennie
|
dagobert schreef: bennie schreef: Carglass wil Joran zo snel mogelijk terughalen uit Peru. Als hij er te lang zit zijn ze bang dat zn ster niet meer te repareren is.  Bennie toch!! Dat was al eerder verteld. Maakt niet uit man,..........hij is goed. Dagobert He,  ben ook nooit de 1e 
|
| 10 jun 2010, 13:34 |
|
 |
|
dagobert
|
|
| 16 jun 2010, 20:39 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7596 Woonplaats: Deventer
|
Ik hoop dat er tegen die tijd als ze hem tussen de rest van de gevangenen los laten,dag en nacht live beelden te zien zullen zijn  zeg maar een soort van BIG BROTHER gr Peter
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 17 jun 2010, 22:56 |
|
 |
|
dagobert
|
Om 20:30 uur een interview met Joran van der Sloot.
Ben reuze benieuwd wat ie nou weer te liegen heeft?
Dagobert
|
| 06 sep 2010, 20:20 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
dagobert schreef: Om 20:30 uur een interview met Joran van der Sloot.
Ben reuze benieuwd wat ie nou weer te liegen heeft?
Dagobert Daar gaan we weer Pff heeft Joran ook een detector, een topvondst gedaan of zo. Lekker belangrijk 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 06 sep 2010, 21:00 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
volgens mij weet die Joran zelf niet meer wat waar is en wat een leugen is..... triest geval wel.... wij hebben besloten dattie binnen twee jaar een weg naar buiten heeft gevonden daarroo....... 
_________________ nog wat gevonden recentelijk?
|
| 06 sep 2010, 21:17 |
|
 |
|
melpatcindy
|
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 06 sep 2010, 21:26 |
|
 |
|
Ceesou
ERELID
|
Ik zal je vertellen hoe of dat gaat en hoe wij meebetalen. De man krijgt een aanbod voor een interview voor een aanzienlijk bedrag, want onze patalogische leugenaar doet het niet voor minder. Hij moet overleven en gokken toch Er is en vooraankondiging op radio, tv en kranten en daarvan profiteren ze allemaal. Het gros gaat ernaar kijken ook van BVW helaas want hier is ook een aankondiging Rtl 4 vaart er wel bij vanwege de kijkcijfers en de reclameinkomsten van oa bier, de Gamma etc waar we met z'n allen gebruik van maken. Daar gaat via de btw weer een deel van naar de staat, want we blijven zuipen en vreten met z'n allen. Ja want tijdens zo'n diepte interview komt Cora van Mora en freddie Heineken ook nog even langs. De telegrof heeft een wereldoplage vandaag en dr gaat weer van deze oplage BTW naar onze staat, want wie wil het geleuter van onze nationale boef nou niet missen. Tja wie betaald nou eigenlijk zijn advocaat en andere juridische bijstand en wordt daar in de bajes in Peru beter van. Wij betalen en Jawel Joran wordt er beter van terwijl wij er aandacht aan besteden Groet Cees En wij maar kijken en lezen over deze psycho 
|
| 06 sep 2010, 21:56 |
|
 |
|
dagobert
|
Ceesou schreef: Ik zal je vertellen hoe of dat gaat en hoe wij meebetalen. De man krijgt een aanbod voor een interview voor een aanzienlijk bedrag, want onze patalogische leugenaar doet het niet voor minder. Hij moet overleven en gokken toch Er is en vooraankondiging op radio, tv en kranten en daarvan profiteren ze allemaal. Het gros gaat ernaar kijken ook van BVW helaas want hier is ook een aankondiging Rtl 4 vaart er wel bij vanwege de kijkcijfers en de reclameinkomsten van oa bier, de Gamma etc waar we met z'n allen gebruik van maken. Daar gaat via de btw weer een deel van naar de staat, want we blijven zuipen en vreten met z'n allen. Ja want tijdens zo'n diepte interview komt Cora van Mora en freddie Heineken ook nog even langs. De telegrof heeft een wereldoplage vandaag en dr gaat weer van deze oplage BTW naar onze staat, want wie wil het geleuter van onze nationale boef nou niet missen. Tja wie betaald nou eigenlijk zijn advocaat en andere juridische bijstand en wordt daar in de bajes in Peru beter van. Wij betalen en Jawel Joran wordt er beter van terwijl wij er aandacht aan besteden Groet Cees En wij maar kijken en lezen over deze psycho  Toch zou ik niet in zijn schoenen willen staan Cees. Ik denk dat hij nu nog stoer is maar dat zal in de loop van de jaren wel veranderen. Dagobert
|
| 06 sep 2010, 23:02 |
|
|