|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 jun 2026, 14:18
|
| Auteur |
Bericht |
|
Ceesou
ERELID
|
 Re: Geert Wilders
Volledig met je eens Chris. Limburg is hoe mooi het ook is een ondergeschoven kindje en leeggeroofd. Qua werk herkenbaar vanuit mijn tak van sport de visserij. Mijn opa moest er net als mijn vader tegenaan, want er moest vis komen om te eten. Nu mogen ze geen kop meer vangen. Maar laten we wel reeel zijn de PVV is niet de oplossing, bij de PVDA krijg je altijd de rekening achteraf gepresenteerd. Ach, Chris laten we het weer over zoeken gaan hebben en mooie vondsten. Op een dag doe je een mooie en hoef je nooit meer te werken groet Cees 
_________________ Multi multa; nemo omnia novit" Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles"
|
| 10 jun 2010, 18:03 |
|
 |
|
melpatcindy
|
lampie schreef: jeroen V. schreef: Hoe is het afgelopen? Geert is al begonnen met draaien moet toch nog door werken tot mijn 67 ste die lui in den haag zijn niet te vertrouwen ook geert Wilders niet . Als het in zo'n tempo door gaat heeft hij volgende week ook geen problemen meer met Marokkanen . Groet lambert dit draaien wat jij noemt is door alle partijen bij elke kabinetsvorming gebeurt dus dit heeft geert wilders niet uitgevonden hoor.Vind het te gek voor woorden dat balkenellende er helemaal mee stopt omdat wie weet hoeveel kiezers hij in de maling hebt genomen met dit besluit oftewel een slechte verliezer [op naar het wachtgeld van tig jaar ,of een leuk commisariaat bij tig bedrijven aannemen gr ed 
_________________ gezelligheid kent hier geen tijd
|
| 10 jun 2010, 20:03 |
|
 |
|
lampie
|
melpatcindy schreef: lampie schreef: jeroen V. schreef: Hoe is het afgelopen? Geert is al begonnen met draaien moet toch nog door werken tot mijn 67 ste die lui in den haag zijn niet te vertrouwen ook geert Wilders niet . Als het in zo'n tempo door gaat heeft hij volgende week ook geen problemen meer met Marokkanen . Groet lambert dit draaien wat jij noemt is door alle partijen bij elke kabinetsvorming gebeurt dus dit heeft geert wilders niet uitgevonden hoor.Vind het te gek voor woorden dat balkenellende er helemaal mee stopt omdat wie weet hoeveel kiezers hij in de maling hebt genomen met dit besluit oftewel een slechte verliezer [op naar het wachtgeld van tig jaar ,of een leuk commisariaat bij tig bedrijven aannemen gr ed  Ben ik met je eens maar meneer Wilders gaf mij het idee dat hij het anders ging doen en dat hij staat voor wat ie zegt en dat valt dan toch wel een beetje tegen dat ie al binnen een paar uur draait en een breekpunt bespreekbaar maakt dat had ook al van tevoren kunnen bedenken . En de formatie is nog niet eens begonnen met vriendelijke groeten lambert 
_________________ YOU NEVER KNOW Minelab ctx 3030 the best that man can get
|
| 10 jun 2010, 20:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Ceesou schreef: lampie schreef: jeroen V. schreef: Hoe is het afgelopen? Geert is al begonnen met draaien moet toch nog door werken tot mijn 67 ste die lui in den haag zijn niet te vertrouwen ook geert Wilders niet . Als het in zo'n tempo door gaat heeft hij volgende week ook geen problemen meer met Marokkanen . Groet lambert Kortom er veranderd helemaal niets  ja dat zij ik al
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jun 2010, 23:21 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Joop schreef: Goedzo Ed  bedankt joop 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jun 2010, 23:23 |
|
 |
|
Breezer
|
|
| 11 jun 2010, 11:14 |
|
 |
|
Emo
|
De laatste keer dat ik een "opvoedkundige draai" heb uitgedeeld koste mij dit op de kopaf 1010 pleuro's, dit terwijl ik opkwam voor mijn jochie van 5! het saaie geitewollesokke kutje en haar man gingen vrijuit! Nee...laat Geert het maar doen 
_________________ Boys will be boys
|
| 12 jun 2010, 15:58 |
|
|